سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 473
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 729
بازدید ماه : 1340
بازدید کل : 133385
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 170600:سه رویکرد اصلی دولت از نگاه رئیس دفتر روحانی + چند خبر مهم دیگر

عنوان 170600:سه رویکرد اصلی دولت از نگاه رئیس دفتر روحانی +طغیان مردم علیه تبعیض نژادی و گسترش «وضعیت جنگی» به ۱۰۰ شهر آمریکا+تصاوير

سه رویکرد اصلی دولت از نگاه رئیس دفتر روحانی

رییس دفتر رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با قدردانی از تلاش سازنده دستگاه دیپلماسی در دو عرصه مذاکرات هسته‌ای و بهبود روابط کشورمان به ویژه با کشورهای منطقه و همسایگان گفت: نمایندگی‌های خارجی باید رئوس و اولویت‌های اقتصادی کشور را رصد کرده و برای تأمین سرمایه و کمک به پیشبرد این اولویت‌ها، تلاش کنند.

محمد نهاوندیان در همایش سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، افزود: عملکرد موفق وزارت امور خارجه شاهدی را در تحقق وعده‌های ریاست محترم جمهوری در ایام انتخابات خلق کرده و سرمایه امید مردم به ثمر بخش بودن تلاش‌های دولت را افزایش داده است.

وی با بیان این‌که «برگزاری گردهمایی روسا و مسئولان نمایندگی‌های کشورمان در خارج در اولین سالگرد آغاز بکار دولت، فرصت خوبی برای ارزیابی گذشته و برنامه‌ریزی آینده است»، افزود: دولت با سه رویکرد اصلی مورد اقبال و حمایت مردم قرار گرفت و شایسته است، هرکس که در این دولت فعالیت می‌کند، در دوره‌های زمانی معین، خود و عملکردش را با این سه محور مورد ارزیابی قرار دهد.

وی نجات اقتصاد، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان را سه رویکرد اصلی دولت، ذکر و اظهار کرد: در نگاه اول به نظر می‌آید که فقط محور سوم مربوط به حوزه کاری وزارت امور خارجه است، اما دو محور اول و دوم نیز کاملاً به این وزارتخانه ارتباط پیدا می‌کنند و باید در همه برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرند.

رییس دفتر رییس‌جمهوربا اشاره به این‌که «ساعت‌ها می‌توان در وصف شرایط اقتصاد کشور هنگامی که به دولت یازدهم تحویل داده می‌شد، صحبت کرد»، تصریح کرد: در ماه‌های سپری شده در دولت یازدهم از آن شرایط تهدید آمیز فاصله‌ گرفته‌ایم و وضعیت امید بخشی در اقتصاد کشور پا گرفته است و وزارت امور خارجه می‌تواند این وضعیت را برای جهان که به ایران به عنوان یکی از اولویت‌های مقاصد سرمایه‌گذاری نگاه می‌کند، بیشتر و بهتر به تصویر بکشد.

وی با بیان این‌که «امروز دیگر همه به این قطعیت رسیده‌اند که تصدی‌گری‌ها در اقتصاد باید به بخش خصوصی سپرده شود»، ادامه داد: در ماده نهم قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار تصریح شده است که نمایندگی‌های خارجی جمهوری اسلامی ایران موظف هستند خدمات خود را در اختیار فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان قرار دهند که تهیه آیین‌نامه و اجرای این ماده از قانون مثل بقیه مفاد آن در دولت قبل مورد بی‌توجهی قرار گرفت اما در دولت یازدهم فعالان اقتصادی باید نمایندگی‌های خارجی کشورمان را خانه امید و نقطه اتکا خود قلمداد کنند.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌گذاری‌های دولت برای توسعه کشور گفت: توسعه سواحل جنوب، تأمین آب از ورای‌ مرزها، توجه به بهبود وضعیت محیط زیست، گسترش همکاری‌های بانکی، شناسایی فرصت‌های صدور خدمات فنی، مهندسی و کالا و حمایت از این فعالیت‌ها از جمله از اقداماتی است که نمایندگی‌های خارجی کشورمان می‌توانند برای کمک به نجات اقتصادی کشور انجام دهند. نمایندگی‌های خارجی باید رئوس و اولویت‌های اقتصادی کشور را رصد کرده و برای تأمین سرمایه‌ و کمک به آن‌ها تلاش نمایند.

رییس دفتر رییس‌جمهور با اشاره به محور دوم رویکردهای دولت و احیای اخلاق اظهار کرد: در تبیین صحت این رویکرد همان بس که مردم این رویکرد را انتخاب کردند؛ چراکه این مقوله به عنوان یک ویژگی بارز در معرفی کشورمان در دنیا مورد غفلت قرار گرفته بود.

وی ارائه پیشنهاد جهان عاری از خشونت و ترور از سوی رییس‌جمهور کشورمان و تصویب آن با اجماع جهانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را یکی از مهمترین و اولین تلاش‌های دولت برای احیای اخلاق و بازسازی چهره اخلاق مدار کشورمان در عرصه جهانی، عنوان کرد.

وی اظهار کرد: اخلاق در کنار همه تفاوت‌های ملت‌ها و ادیان با یکدیگر یکی از قدرتمندترین وجوه اشتراک همه ملت‌ها و دولت‌ها با یکدیگر است. در ابتدای ماه مبارک امسال دکتر روحانی نامه‌ای را به سران کشورهای اسلامی ارسال کرد که در آن پیشنهاد شده بود ماه رمضان امسال، ماه صلح و رحمت نامیده شود تا فرصتی برای معرفی اسلام رحمانی در برابر تلاش‌هایی باشد که سعی می‌کنند، چهره‌ای ناشایست از اسلام ارایه نمایند و لازم است نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، بر این مسأله تمرکز بیشتری داشته باشند.

نهاوندیان با بیان این‌که «محور سوم رویکردهای دولت یعنی تعامل سازنده با جهان از عرصه‌های اصلی فعالیت‌های وزرات امور خارجه است»، تصریح کرد: کشف منافع مشترک و نقاط مشترک با کشورها و ملت‌های مختلف، پرهیز از کارهای تکراری، لابی‌گری در راستای منافع کشور، حضور پررنگ در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی کشورهای محل مأموریت و تماس با مجموعه‌های مردم ‌نهاد کشورهای محل مأموریت، از جمله فعالیت‌هایی است که نمایندگی‌های ایران در خارج، باید برای تقویت تعامل سازنده با دیگر کشورها، مد نظر قرار دهند.

وی در پایان سخنان خود گفت: لازم است ساز و کاری دقیق، منصفانه و جدی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی‌ها و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برقرار شود تا تلاش‌های ارزنده مورد تقدیر قرار گیرد.

 

*****************************************************************************

طغیان مردم علیه تبعیض نژادی و گسترش «وضعیت جنگی» به ۱۰۰ شهر آمریکا+تصاوير

حدود یک هفته است که شهر فرگوسن در ایالت میسوری شاهد اعتراضات خیابانی است و میزان تنش ها به حدی افزایش پیدا کرده است که فرماندار ایالت میسوری،‌ آن را به «وضعیت جنگی» توصیف کرده است. بی بی سی اعلام کرد که اعتراضات به شهرهای نیویورک، شیکاگو،‌ سان فرانسیسکو،‌ دالاس و ... سرایت کرده است.

نیویورک دیلی نیوز اعلام کرده است که اعتراضات به 100 شهر آمریکا سرایت پیدا کرده است...

اعتراضات روز شنبه با کشته شدن نوجوان 18 ساله سیاهپوست به ضرب گلوله نیروهای پلیس در شهر فرگوسن آغاز شده است... 

پلیس ایالتی امریکا با توسل به آنچه که معترضان «تاکتیک‌های اسرائیلی» می‌نامند، اعتراضات ضد نژادی در میسوری امریکا را سرکوب می‌کند، اما از روز پنج‌شنبه، اعتراضات به شهرهای دیگر از جمله نیویورک، لس آنجلس، سانفرانسیسکو و شیکاگو کشیده شد. پلیس امریکا بعداز شش روز امتناع در‌حالی نام دارن ویلسون را به‌عنوان افسری که به نوجوان سیاه‌پوست شلیک کرده مطرح کرد که  برخی منابع امریکا دیروز از اعتراض در 100شهر امریکا خبر دادند.

به گزارش جوان، پلیس ایالتی منطقه سنت لویس در ایالت میسوری، پنج‌شنبه شب توانست اعتراضاتی را که از روز یک شنبه هفته قبل در شهر فرگوسن شروع شده، تا حدی خاموش کند. اعتراضات به دنبال کشته شدن مایکل براون، یک نوجوان سیاهپوست 18 ساله بالاگرفت تا جایی که سه شنبه شب پلیس فدرال امریکا مجبور شد در شهر 21 هزار نفری فرگوسن، منطقه ممنوعه پروازی ایجاد کند. اعتراضات  طی دور روز گذشته به قدری تشدید شده که فرماندار ایالت میسوری امریکا اعلام کرد به جای اداره پلیس محلی، پلیس ایالتی (میسوری) مأمور تأمین امنیت در این شهر شده است. 

واگذار شدن تأمین امنیت شهر فرگوسن به پلیس ایالتی امریکا، تاحدی به خاطر ناتوانی پلیس محلی برای تأمین امنیت و کنترل بحران است ولی بخش مهمی از آن به خاطر تاکتیک‌های نظامی است که پلیس انتظامی فرگوسن به کار گرفت، تاکتیک هایی که گفته می‌شود با استفاده از تجارب اسرائیلی‌ها در سرکوب فلسطینیان به کار رفته است. بر اساس گزارش هایی که روز پنج‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی تویت شد، تیموتی فیچ رئیس پیشین اداره پلیس سنت لویس که طی چند روز گذشته مسئولیت کنترل بحران در شهر فرگوسن را به عهده داشته، در سال 2011 در آموزش‌های سالانه برقراری امنیت در اسرائیل شرکت کرده و تحت آموزش مستقیم و دست اول کارشناسان سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل قرار گرفته است. بر اساس گزارش سایت «لیگ ضد افترا(ADl)» که از سازمان‌های غیر دولتی حامی مناسبات امنیتی تل آویو- واشنگتن است، از سال 2004 تا کنون بیش از 175 مقام بلند پایه پلیس امریکا از 100 آژانس انتظامی مختلف، در دوره‌های آموزشی در اسرائیل شرکت کرده‌اند. مکس بلومنتال روزنامه نگار منتقد امریکایی که پیش‌تر برای روزنامه دیلی بست گزارش می‌نوشته، آموزش هایی را که پلیس امریکا در اسرائیل دیده، با تعبیر «اسرائیلی‌سازی ماشین امنیتی» امریکا یاد کرده و به گفته او این روند تا جایی پیش رفته که اداره پلیس شهر نیویورک، شاخه‌ای در تل‌آویو گشوده است.
 
غزه! غزه!
طی روزهای گذشته، با تشدید اعتراضات ضد‌نژادی در شهر فرگوسن و کشیده شدن آن به برخی شهر‌های امریکا، در شبکه‌های اجتماعی ادبیات شبیه‌سازی سرکوب اعتراضات شهر فرگوسن به اعتراضات غزه رواج پیدا کرده است. مت پیرس خبرنگار روزنامه لس آنجلس تایمز در صفحه توئیتری خود نوشت که برخی معترضان در شهر فرگوسن در برخورد با صفوف پلیس فرگوسن فریاد «غزه! غزه» سر می‌دادند. یکی از اهالی شهر فرگوسن هم در کامنت خود برای روزنامه دیلی بست نوشت: « ما اشغال زده‌ایم. آیا ما هم مثل مردم غزه به پا خواهیم خواست. » تویت‌های اهالی فرگوسن با جواب‌های مردم غزه هم روبه‌رو شده ااست. رعنا نزال از اهالی غزه نوشته: « مردم فلسطین می‌فهمند اینکه یک انسان غیر‌مسلح به خاطر نژاد خودش کشته می‌شود، یعنی چه.» راجیه عبد الخلیل از اهالی غزه در صفحه توئیتر خودش به اهالی فرگوسن توصیه کرده که هنگام در‌گیری از پلیس دور نشوند تا پلیس نتواند به سمت آنها گاز اشک‌آور شلیک کند. » یکی دیگر از اهالی غزه به نام ابوخلیل به اهالی فرگوسن توصیه کرده که وقتی پلیس گاز اشک‌آور شلیک کرد، چشم هایتان را با آب نشویید!

نیروی نظامی به جای انتظامی
بخش مهمی از تشدید اعتراضات در شهر فرگوسن امریکا تحت تاثیر نحوه برخورد پلیس با شهروندان سیاه پوست است، موضوعی که برخی منابع امریکا آن را «نظامی شدن نیروی انتظامی» یا «تغییر پلیس به سرباز» نامیده‌اند. منابع امریکایی می‌گویند که بخش مهمی از ادواتی که ارتش امریکا بعد از خروج از عراق و افغانستان به این کشور برگردانده، در اختیار نیروهای پلیس ایالتی و به خصوص پلیس سنت لویس قرار گرفته است. پیش از این نیویورک تایمز در ماه ژوئن 2014 نوشته بود که با عقب‌نشینی نیروهای امریکایی از عراق و افغانستان، « ادوات جنگی مانند تفنگ ام- 16، نارنجک انداز ها، صداخفه کن‌ها و...، سر از اداره‌های پلیس محلی در آورده‌اند که آگاهی بخشی کمی هم در مورد آنها وجود دارد. » بر اساس گزارش پنتاگون، طی دوره اوباما، اداره‌های پلیس محلی امریکا دهها هزار تفنگ خودکار، نزدیک به 200 هزار خشاب، هزاران قطعه تسلیحات استتار و دید در شب، ماشین‌های زرهی و هواپیما دریافت کرده‌اند.»  در حالی که سه‌شنبه شب منابع امریکایی گزارش کردند که پلیس سنت لویس در شهر فرگوسن منطقه ممنوع پرواز اعلام کرده، طی دو روز گذشته با تشدید بحث‌ها در باره ادوات به کار گرفته شده در سرکوب فرگوسن، برخی منابع امریکایی گفتند که دولت امریکا قصد دارد درباره تاکتیک‌های سرکوب به کار رفته در شهر فرگوسن تحقیق و تفحص کند.


  اعتراضات در 100 شهر
از شامگاه پنج‌شنبه در حالی که برخی منابع امریکایی از آرامش شکننده در فرگوسن در سایه سرکوب گسترده پلیس امریکا خبر دادند، اعتراضات ضد نژادی به شهر‌های دیگر امریکا نیز کشیده شد. برخی منابع امریکایی از جمله نیویورک دیلی نیوز از گسترش اعتراضات به بیش از 100 شهر امریکا خبر داده‌اند. بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر، صدها نفر در شهر لس آنجلس امریکا با برگزاری تظاهرات خشم خود را از قتل نوجوان 18 ساله سیاهپوست به دست پلیس نشان دادند. یک زن تظاهرکننده گفت فرقی نمی‌کند او نیز جای برادر یا یکی از دوستان من بود. در هر حال ما باید متحد شویم و اعلام کنیم اجازه نخواهیم داد این اتفاقات دوباره تکرار شود. آنها هر روز جوانان سیاهپوست را می‌کشند انگار که جان ما سیاهان بی‌ارزش است. شاید من هم یک روز صاحب پسر شوم. سیاهپوستان و فعالان حقوق و آزادی‌های مدنی نیویورک نیز با تجمع در میدان تایمز، در اعتراض به تبعیض نژادی علیه سیاهپوستان و خشونت پلیس علیه آنها و قتل یک نوجوان سیاهپوست به دست پلیس تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان در دست خود تابلونوشته هایی حمل می‌کردند که روی آنها شعارهایی علیه تبعیض نژادی و خشونت پلیس نوشته شده بود. آنها همچنین خواستار محاکمه و زندانی شدن مأموران پلیس هستند که مرتکب قتل شده‌اند. شهرهای شیکاگو، سانفرانسیسکو، دالاس و کانزاس، ورسستر، سیاتل و ده‌ها شهر دیگر نیز شاهد تظاهرات اعتراضی بود. در شبکه‌های اجتماعی نیز «جنبش ملی سکوت» برای مقابله با نژاد‌پرستی شکل گرفت.


آمار و ارقام نژادی در فرگوسن

- در 1970، 99 درصد ساکنان شهر 21 هزار نفری فرگوسن درایالات میسوری امریکا، سفید پوست بوده‌اند، ولی حالا 29 درصد سفید پوست و 67 درصد سیاه پوست هستند.
- تغییر ترکیب جمعیتی فرگوسن به پلیس کشیده نشده و اکنون فقط سه نفر از 53 افسر پلیس این شهر سیاه پوستند. رئیس پلیس شهر فرگوسن نیز سفید‌پوست است.
- طی سال 2013، 86 درصد ایست و بازرسی‌ها در این شهر متمرکز بر سیاهان بوده و تقریبا 85 درصد دستگیری‌های ناشی از ایست و بازرسی‌ها هم از سیاهان انجام شده است.
- میزان جزم و جنایت از 163 مورد در سال 2008 به 80 مورد در 2012 کاهش پیدا کرده است.

********************************************************************

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 26 مرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com