سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 498
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 754
بازدید ماه : 1365
بازدید کل : 133410
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 140700:پيام هاي مهم رهبر انقلاب به مذاکرات وين؛ خطوط قرمز توافق نهايي مشخص شد + چند خبر مهم دی

عنوان 140700:پيام هاي مهم رهبر انقلاب به مذاکرات وين؛ خطوط قرمز توافق نهايي مشخص شد + حضرت آیت الله گیلانی عمر خود را در راه امام خمینی طی کرد + رییس جمهوری در گذشت آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت
  پيام هاي مهم رهبر انقلاب به مذاکرات وين؛ خطوط قرمز توافق نهايي مشخص شد حضرت آيت الله خامنه اي تأکيد کردند: البته ما به تيم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داريم و مطمئن هستيم که آنها به دست اندازي به حقوق کشور و ملت و کرامت ملت ايران، راضي نخواهند شد و اجازه چنين کاري را نيز نخواهند داد.
رهبر معظم انقلاب اسلامي روز گذشته در جمع مسئولان و کارگزاران نظام بيانات مهمي را ايراد و از تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي ايران دفاع کردند.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، عصر روز دوشنبه در ديدار مسئولان، کارگزاران و جمعي از مديران ارشد دستگاههاي مختلف کشوري و لشگري، با اشاره به موضوع هسته اي، آنرا مسئله اي حساس خواندند و با تأييد سخنان رئيس جمهور درخصوص موضوع هسته اي گفتند: واقعيت اين است که در اين موضوع، طرف مقابل به مرگ گرفته است که به تب راضي شويم.

حضرت آيت الله خامنه اي مسئله بسيار مهم ظرفيت غني سازي را يکي از موارد اختلافي با طرف مقابل خواندند و افزودند: هدف آنها اين است که در موضوع ظرفيت غني سازي، جمهوري اسلامي ايران را به 10 هزار سو راضي کنند البته ابتدا از 500 سو و 1000 سو شروع کردند، که «10 هزار سو محصول حدود 10 هزار سانتريفيوژ از نوع قديمي است که داشتيم و داريم»، در حاليکه به گفته مسئولان مربوط، نياز قطعي کشور، 190 هزار سو است.
ايشان حرف امريکاييها را که به بهانه نگراني از سلاح هسته اي، با دانش و فناوري بومي هسته اي ايران مخالفت مي کنند، ناحق و غير منطقي دانستند و گفتند: تضمين براي جلوگيري از دستيابي به سلاح هسته اي، راههاي مشخص و دستگاههاي مسئولي دارد که جمهوري اسلامي ايران اشکالي در اين موضوع نمي بيند و تضمين هم شده است، اما امريکا حق ندارد در مورد احتمال دستيابي کشورها به سلاح هسته اي اظهار نگراني کند، زيرا خود امريکا از اين سلاح استفاده کرده و اکنون نيز چند هزار بمب هسته اي دارد.رهبر انقلاب اسلامي خطاب به امريکاييها افزودند: با پرونده اي که شما درباره  استفاده از سلاح هسته اي داريد نگراني در مورد سلاح هسته اي به شما مربوط نيست.
حضرت آيت الله خامنه اي تأکيد کردند: البته ما به تيم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داريم و مطمئن هستيم که آنها به دست اندازي به حقوق کشور و ملت و کرامت ملت ايران، راضي نخواهند شد و اجازه چنين کاري را نيز نخواهند داد.
ايشان مسئله تحقيق و توسعه در موضوع هسته اي را يکي ديگر از مواردي دانستند که بايد قطعاً در مذاکرات رعايت شود و افزودند: يکي ديگر از موارد مهم که طرف مقابل تکيه و حساسيت زيادي دارد، حفظ تشکيلاتي است که تخريب آنها براي دشمن امکان پذير نيست.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: آنها در مورد تأسيسات فردو مي گويند، چون اين تأسيسات قابل دسترسي و ضربه زدن نيست، بنابراين بايد تعطيل شود که اين سخن، خنده آور است! (متن کامل خبر)پيام هاي مهم رهبر معظم انقلاب به مذاکرات وين1-نياز قطعي کشور در بحث ظرفيت غني سازي «190 هزار سو» است؛ طي روزهاي اخير گمانه زني هاي رسانه اي درباره تعداد سانتريفوژهايي که قرار است پس از توافق نهايي در ايران باقي بماند و فعاليت داشته باشد، شدت يافت و اين مسئله فضاي مذاکرات وين را تحت الشعاع قرار داد. رهبر معظم انقلاب در بيانات مهم روز گذشته خود، تکليف اين مسئله را مشخص کردند و اعلام کردند نياز قطعي کشور در بحث ظرفيت غني سازي «190 هزار سو» است.
امروز رئيس سازمان انرژي اتمي در تشريح معناي نياز کشور به 190 هزار سو گفت: اين مسئله به معناي ضرورت توانايي کشور براي تأمين سوخت سالانه سه رآکتور بوشهر، تحقيقاتي تهران و آب سنگين اراک است.

علي اکبر صالحي افزود: بر اساس مطالعات کارشناسي و تخصصي،190 هزار سو، نيازي واقعي و کف نياز ساليانه ما در چشم‌اندازي 8 ساله است.
رئيس سازمان انرژي اتمي گفت: سو واحد اندازه گيري است مانند ساعت که واحد اندازه گيري زمان و" متر" که واحد اندازه گيري طول است، سو نيز واحد اندازه گيري توان جداسازي ماشين‌هاي سانتريفيوژ است. نيازي که اعلام شده يعني 190 هزار سو، در حقيقت پس از يک فاصله زماني نه چندان طولاني، ظرفيت مورد نياز غني‌سازي کشورمان براي تأمين سوخت ساليانه رآکتورهاي موجود است که يکي از آنها رآکتور بوشهر و ديگري رآکتور تحقيقاتي تهران و سومي رآکتور آب سنگين اراک است.
وي افزود: در واقع تکيه بر تعداد سانتريفيوژ، بيان دقيقي نيست زيرا همين طورکه در زمان جلو مي رويم  نسل هاي جديدي از ماشين هاي سانتريفيوژ  طراحي و توليد مي شوند که قدرت آنها متفاوت است و طبعا تعداد مورد نياز کشور نيز متفاوت خواهد بود.
صالحي گفت: هر سانتريفيوژ نسل قديم براساس طراحي اوليه با ظرفيتي  بالاي 3 سو طراحي شده بود هرچند در عمل کمتر از 2 سو توانايي نشان داد اما اگر همين طراحي را مبناي محاسبه قرار دهيم با سانتريفيوژهاي نسل قديم براي توليد 190 هزار سو به بيش از 60 هزار ماشين سانتريفيوژ نياز داريم.
وي افزود: اگر ماشين هاي 10 سويي را که در اختيارداريم فعال  کنيم آن موقع با درنظر گرفتن 190 هزار سو، به 19 هزار ماشين از اين نوع سانتريفيوژ نياز خواهيم داشت.
صالحي با اشاره به طراحي نسل جديد سانتريفيوژ در کشور که 24 سو ظرفيت دارد، گفت: اين نوع سانتريفيوژ هنوز مراحل آزمايشي را طي مي کند و تا به توليد انبوه برسد سه تا چهار سال طول مي کشد  اما اگر اين نسل سانتريفيوژ را درنظر بگيريم براي  190 هزار سو، ما به کمتر از 10 هزار سانتريفيوژ نياز خواهيم داشت.2-تضمين هاي ايران به غرب؛ بيانات مهم مقام معظم رهبري در خصوص تضمين هاي ايران به غرب در موضوع هسته اي بر اين نکته تاکيد دارد که ايران با تعاملي سازنده وارد مذاکرات شده است و اراده سياسي براي دستيابي به يک راه حل جامع دراز مدت مورد توافق طرفين را دارد. اين تعامل به وضوح نشان مي دهد اولويت ايران عمل به تعهدات بين المللي است . عمل به اين تعهدات بدان معناست که ايران مخالف سلاح هسته اي است و هيچ چيزي براي پنهان کردن ندارد و آماده است که نگراني هاي جامعه بين المللي را برطرف کند اما تاکيد دارد که اگر با زياده خواهي مواجه شود، آنرا نخواهد پذيرفت.3- اعتماد به تيم مذاکره کننده؛ رهبر معظم انقلاب در بيانات روز گذشته خود بار ديگر حمايت خود را از تيم مذاکره کننده کشورمان اعلام کردند. اين بخش از بيانات مهم مقام معظم رهبري، در درجه اول پيام به تيم مذاکره کننده بود تا اعتماد به نفس آنها را در مذاکرات بالا رود.

سيد عباس عراقچي عضو ارشد تيم مذاکره کننده کشورمان پس از بيانات رهبر معظم انقلاب در صفحه توئيتر خود نوشت: اعتماد رهبري بزرگترين پشتوانه و باعث دلگرمي ماست. به ايشان و همه ملت ايران اطمينان مي دهيم که از هيچ يک از حقوق هسته‌اي کوتاه نخواهيم آمد.
سيد محمدعلي حسيني مشاور وزير امور خارجه هم با جدي و صريح خواندن فضاي مذاکرات گفت: کليه اعضاء تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان با تمام توان و تخصص خود به دنبال يافتن راه حلي اصولي و متطقي که تامين کننده منافع ملي و حقوق هسته اي کشورمان باشد ، هستند.
حسيني افزود: حمايت ها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، بزرگترين پشتوانه و تعيين کننده مسير تلاش هاي تيم مذاکره کننده مي باشد.مخاطب ديگر اين پيام، تمام گروهها و جريان هاي سياسي و افراد داخل کشور بود که در زماني که تيم مذاکرات نياز به حمايت دارد، قصد تضعيف آنها و ادامه مذاکرات را دارند.4-فردو از خطوط قرمز ايران است؛ رهبر معظم انقلاب در بيانات روز گذشته خود تکليف برخي ادعاها در مذاکرات هسته اي را مشخص کردند و اين پيام را به غربي ها دادند چنانچه غرب براساس محاسبات زياده خواهانه خود بدنبال امتياز گيري از مذاکرات باشد در اينصورت احتمال رسيدن به توافق تضعيف خواهد شد و ايران در برابر زياده خواهي هاي آنها ايستادگي کامل خواهد کرد. ديدگاه کارشناسان نمايندگان مجلس
حميدرضا آصفي ،سخنگوي پيشين وزارت امور خارجه، پيرامون اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبري در حمايت از تيم مذاکره کننده به آريا گفت:اظهارات مقام معظم رهبري يک پشتوانه بسيار قوي براي تيم مذاکره کننده است که اعتماد به نفس تيم مذاکره کننده را بالا مي برد و به طرف مقابل هم يک پيام روشن و واضحي مي دهد که تيم مذاکراه کننده در مذاکرات با تمام قدرت و اختيارات لازم در ميز مذاکره حضور دارند.
وي در ادامه افزود: به نظر من اين اعتبار و شان مذاکره کنندگان را بالا مي برد. از سوي ديگر زماني که مقام رهبري اشاره دارند که اجازه نمي دهند غربي ها دست اندازي کنند، نشان مي دهد که خطوط قرمز و حقوق ما موضوعي غيرقابل مذاکره است و طرف غربي بايد اين را بداند و يک پيام روشن و شفاف به غربي ها است که بايد از زياده خواهي و انتظارات بي جا  در  مذاکرات دست بردارند.
سيد حسين نقوي حسيني، سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس درباره بيانات مهم روز گذشته مقام معظم رهبري در حمايت از تيم مذاکره کننده به آريا گفت:مذاکرات هسته اي يک نوع جنگ با دشمن است و دشمن مقابل ما قرار گرفته تا اراده خود را بر ما تحميل کند. تيم مذاکره کننده بايد مورد حمايت قرار گيرد و همه پشتيباني کنند تا بتواند از اين جنگ سخت پيروز شود.
نماينده استان تهران در ادامه تصريح کرد:در عين حال که تيم مذاکره کننده تابع چارچوب مشخصي است، خطوط قرمز نظام و منافع ملي کشور براي تيم هسته اي مشخص شده و تيم مذاکره کننده متعهد به اين خطوط قرمز و منافع ملي کشور هستند. بنابراين بايد از تيم هسته اي حمايت شود و آنها نيز قطعا حق ندارند از اين خطوط قرمز عدول کنند و عدول نيز نخواهند کرد.
وي خاطرنشان کرد که بيانات مقام معظم رهبري بيانگر آن است که تيم مذاکره کننده در مقابل زياده خواهي هاي غرب محکم مي ايستد و جمهوري اسلامي نيز از اين ايستادگي حمايت مي کند.
محمد حسن آصفري عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس پيرامون بيانات مهم روز گذشته رهبر معظم انقلاب در حمايت از تيم مذاکره کننده هسته اي به آريا گفت:مقام معظم رهبري به تيم مذاکره کننده اين پيام را دادند که مقتدرانه از استقلال تماميت کشور و فن آوري که به دست آورده ايم دفاع کنند و مطمئن باشند که رجزخواني هاي غرب بردي در داخل کشور ندارد و به تيم مذاکره کننده دلگرمي دادند که واهمه اي نداشته باشند و از خواسته به حق ملت ايران دفاع کنند.
****************************************************************************** حضرت آیت الله گیلانی عمر خود را در راه امام خمینی طی کرد حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در پیامی ضمن ابراز تاثر نسبت به درگذشت آیت الله محمد محمدی گیلانی، یادآور شد : آن مرحوم عمر با برکت خود را در راه امام خمینی طی کرد و با ایستادگی دوره های سخت زندگی خویش را پشت سر گذاشت.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جماران، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به مناسبت درگذشت آیت الله محمد محمدی گیلانی، آمده است: درگذشت عالم مجاهد و یار روزگار غربت امام ، حضرت آیت الله آقای محمدی گیلانی طاب ثراه، بی شک برای همه علاقه مندان ایشان و دوستداران امام عظیم الشان ما ضایعه ای مولمه است.در این پیام همچنین آمده است: آن مرحوم که سالها در محضر امام تلمذ نموده بود و سالها نیز سمت استادی یادگار امام را دارا بود، عمر با برکت خود را در راه امام خمینی طی کرد و با ایستادگی دوره های سخت زندگی خویش را پشت سر گذاشت.سیدحسن خمینی دراین پیام آورده است: بدون تردید حمایت های ایشان از امام و بیت ایشان در روزهای سختی، از نقاط درخشان زندگی آن مرحوم است.یادگار امام (ره) همچنین در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این بزرگوار به بیت عزیز ایشان و همه بازماندگان ، از خدای متعال علو درجات آن مرحوم را مسئلت دارم.آیت الله محمد محمدی گیلانی زاده 1307 خورشیدی بود؛ وی پس از یک دوره بیماری شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

******************************************************************************* طی پیامی؛ رییس جمهوری در گذشت آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت     حسن روحانی در پیامی در گذشت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد محمدی گیلانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، حوزه های علمیه، شاگردان و علاقه مندان و بویژه به خاندان بزرگ وی تسلیت گفت. به گزارش مهر، حجت اسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی در گذشت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد محمدی گیلانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، حوزه های علمیه، شاگردان و علاقه مندان و بویژه به خاندان بزرگ ایشان تسلیت گفت.   متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   «إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»     ضایعه درگذشت عالم مجاهد، اسوه اخلاق و تقوی حضرت آیت الله حاج شیخ محمد محمدی گیلانی موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.   این شخصیت والامقام در طول عمر با برکت خود به تربیت صدها نفر از فضلای حوزه علمیه قم اهتمام ورزید. نقش موثر ایشان در رونق علمی حوزه، نهضت اسلامی و پس از پیروزی انقلاب در قوه قضائیه، حمایت بیدریغ در جهت تحقق آرمانهای امام راحل (ره) و تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران، مقابله با تهدیدات و حضور فعال و موثر در مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان تنها بخشی از خدمات آن عالم بزرگوار می باشد.    اینجانب فقدان این شخصیت وارسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، حوزه های علمیه، شاگردان و علاقمندان و بویژه به خاندان بزرگ ایشان تسلیت گفته از خداوند علو درجات آن مرحوم را مسئلت می نمایم.   حسن روحانی  
رئیس جمهور

*******************************************************************************

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 18 تير 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com