سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 399
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 655
بازدید ماه : 1266
بازدید کل : 133311
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 130300 : انتقاد شدید بشار جعفری از اخضر ابراهیمی و سازمان ملل + چند خبر مهم دیگر

عنوان 130300 : انتقاد شدید بشار جعفری از اخضر ابراهیمی و سازمان ملل  + انتخابات سوریه شفاف و پاک برگزار شد + فرمانده کل نیروهای مسلح عراق: ۵۹ نظامی ارشد محاکمه می‌شوند + تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق

انتقاد شدید بشار جعفری از اخضر ابراهیمی و سازمان ملل

به گزارش «شیعه نیوز»، نماینده‌ دائم سوریه در سازمان ملل گفت:  اقدامات تروریستی علیه مردم سوریه با حمایت عربستان سعودی، قطر و ترکیه صورت می‌گیرد.

بشار جعفری  پس از سخنان اخضر ابراهیمی در شورای امنیت سازمان ملل ، در مصاحبه با خبرنگاران فزود : ما 500 نامه با نام کامل و تاریخ درباره‌ تروریست‌ها و اقدامات تروریستی آنان علیه مردم سوریه با حمایت سعودی‌ ها، قطری‌ها و ترک‌ها ، به سازمان ملل تقدیم کردیم .

جعفری افزود: اما متاسفانه برخی اعضای سازمان ملل علیه دولت سوریه اقدام می‌‎کنند و از تروریست ها در این کشور حمایت می کنند.

وی تاکید کرد:  دولت سوریه به مبارزه علیه تروریسم در هر جایی و براساس مسئولیت خود در حفاظت از مردم سوریه متعهد است.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل از اخضر ابراهیمی، نماینده ویژه دبیرکل این نهاد بین المللی خواست در امور داخلی سوریه دخالت نکند.
 
بشار جعفری تاکید کرد: اخضر ابراهیمی باید چارچوب کاری و ماموریتش را رعایت کرده و از دخالت درامور داخلی سوریه پرهیز کند.
وی با اشاره به مسئله انتخابات ریاست جمهوری در سوریه گفت : این مسئله مربوط  به مردم سوریه است و هیچ کسی حق دخالت در این باره  را ندارد.
جعفری افزود : کسانی که به عنوان نمایندگان سازمان ملل در سوریه فعالیت می کنند، باید با رعایت اصل بی طرفی، خلوص نیت و بدون غرض ورزی عمل کرده و تنها در چارچوب ماموریت کاری عمل کنند.
 
وی از اظهارات اخیر بان کی مون و اخضر ابراهیمی انتقاد کرد و گفت : آنها در گزارش های خود به مسئله تروریسم و تحریم های اعمال شده علیه مردم سوریه توسط برخی کشورهای غربی و عربی اشاره نمی کنند.
 
 اخضر ابراهیمی گزارش بی نتیجه مذاکرات ژنو دو را به شورای امنیت ارائه کرد.
                                                        
اخضر ابراهیمی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با حضور در نشست غیرعلنی شورای امنیت گزارش مبسوطی از مذاکرات بی نتیجه ژنو دو را به اعضای این شورا ارائه کرد.
 
اعضای شورای امنیت روز پنج شنبه به وقت محلی بار دیگر پشت درهای بسته آخرین تحولات مربوط به بحران سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند و ابراهیمی هم در این نشست آخرین گزارش خود را برای اعضا تشریح کرد.
 
اخضر ابراهیمی بعد از نشست شورای امنیت در جمع خبرنگاران اظهار داشت، تلاش کردم تصویر روشنی از آنچه در مذاکرات میان نمایندگان دولت و گروههای مخالف گذشت به اعضای شورای امنیت ارائه کنم .
 
خبرنگاری از ابراهیمی درباره درخواست او از شورای امنیت پرسید که وی در پاسخ گفت: در این نشست از کسی درخواستی نداشتم و فقط سعی کردم آنچه را که در مذاکرات ماه قبل گذشت به اطلاع اعضای شورا برسانم .
 
نماینده بان کی مون افزود: وظیفه ای که من داشتم همین بود و حالا این به عهده آن ها است که چه تصمیمی بگیرند و چه راه حلی برای حل این بحران پیدا کنند.
خبرنگاری  با اشاره  به لایحه مجلس سوریه که شرکت گروه های مختلف در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور را مجاز می شمارد و این که تاثیر آن در جریان مقدمات تشکیل یک دولت انتقالی در سوریه چه خواهد بود.
 
سوال کرد و ابراهیمی در پاسخ گفت که این موضوع در جریان تغییرقانون اساسی سوریه در سال 2012 گنجانده شد و موضوع تازه ای نیست و امروز به صورت یک لایحه اعمال می شود.
 
وی درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه گفت : تلاش های بسیاری در این باره  صورت گرفته است اما تاکنون زمان دقیقی برای برگزاری انتخابات اعلام نشده است .
 
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل افزود: نگرانی اصلی من این است که اگر انتخابات برگزار شود، بخش عمده گروههای مخالف از آن ناخرسند خواهند بود و نتیجه آن را نخواهند پذیرفت.

از آغاز  نا آرامی‌ها در سوریه در سال 2011، حدود 130 هزار نفر کشته و میلیون‌ها نفر بی‌خانمان و آواره شده‌اند.

*******************************************************************************

انتخابات سوریه شفاف و پاک برگزار شد

 در ادامه نشست هم اندیشی هیات‌های پارلمانی و سازمان های مردم نهاد ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری سوریه که در دمشق برگزار شد نمایندگانی از کشورهای روسیه‌،اوگاندا،‌برزیل و ونزوئلا به ایراد سخن پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دمشق نماینده روسیه طی سخنانی انتخابات روز گذشته را در گستره جهانی و تاریخ سوریه بی‌نظیر دانست و گفت: این انتخابات از طریق دموکراسی و رقابت انجام شد. گروه ما از بیش از ده مرکز انتخاباتی بازدید کرد و براساس این بازدیدها انتخابات سوریه را قانونی را مشروع می‌دانیم.

وی با بیان این‌که این انتخابات شفاف و پاک برگزار شد، تصریح کرد: سوریه از طریق دموکراسی رییس جمهور خود را انتخاب کرد.

نماینده پارلمان روسیه گفت: روسیه تمام تلاش خود را جهت حمایت از دولت قانون سوریه به کار خواهد بست.

رییس کمیته سیاست خارجی پارلمان اوگاندا با ابراز همبستگی با ملت سوریه گفت: این شروع یک پروسه تاریخی سیاسی در سوریه است حضور این انتخابات نه گفتن آمریکا،‌فرانسه و متحدین آنها بود.

وی با رد هر گونه تبلیغات منفی از سوی غربی‌ها که از مدت‌ها قبل علیه این انتخابات شروع شده بود گفت: باید هرگونه مسالمت‌آمیز مسائل را به عنوان یک اصل در دستور کار قرار دهیم.

همچنین نماینده پارلمان برزیل با اشاره به بازدیدهای انجام شده از مراکز رای گیری تصریح کرد: این انتخابات تعهد به صلح و دموکراسی واقعی را نشان می‌دهد و به جهانیان نشان می‌دهد که مردم سوریه مخالف دخالت خارجی هستند.

رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ونزوئلا نیز ضمن محکوم کردن همه تلاش‌های انجام شده علیه این انتخابات گفت: این انتخابات به آینده ملت سوریه و به صلح تعلق دارد و ملت سوریه در این انتخابات نشان داد که ملتی با کرامت و آزاد است.

*******************************************************************************

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق: ۵۹ نظامی ارشد محاکمه می‌شوند

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری "السومریه نیوز"، "نوری المالکی" نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد که کمیته تحقیق و بازجویی از 59 نظامی ارشد که از خدمت شانه خالی کرده‌اند تشکیل خواهد شد و پرونده این افراد به دادگاه‌های نیروهای امنیتی برای اخراج آنها ارسال میشود. ارجاع پرونده این افراد به کمیته  تحقیق بر اساس قانون نیروهای امنیت داخل بوده که مجازات‌های تا حد اعدام نیز در آن وجود دارد.
سخنان مالکی که توسط "قاسم عطا" سخنگوی دفتر فرمانده کل قوا خوانده می‌شد، تاکید دارد که بر اساس ماده سوم این قانون، افرادی که مرکز پلیس یا پایگاه نظامی را ترک کرده یا به غیر تسلیم کند مجازات اعدام برای وی در نظر گرفته می‌شود.
روز سه‌شنبه، نخست وزیر عراق دستور داد تا سرتیپ "مهدی الغراوی" و سرلشکر "عبدالله الرحمن"، معاون وی و "سرهنگ حسن عبدالرزاق"، رئیس ستاد مشترک ارتش عراق را برکنار شوند.

نوری المالکی همچنین سرعهگ هدایت عبدالکریم، فرمانده تیپ سه نیروی زمینی ارتش عراق را برکنار و دستور ارجاع وی به دادگاه نظامی را صادر کرد.
پیشتر نیز "عناد جمعه"، رئیس پلیس صلاح الدین عراق در پی تحرکات داعش در این استان برکنار شده بود.

نخست وزیر عراق اعلام کرد: مردم عراق را در جریان واقعیت و ابهاماتی که منجر به ایجاد بحران در موصل شده است را قرار خواهیم داد.

پیشتر نخست وزیر عراق ظی سخنانی گفته بود که "سیاستمداران داخلی شکست خورده و همچنین برخی کشورها کنار داعش قرار گرفتند".

مالکی خطاب به برخی از شخصیت‌های سیاسی که متهم به همکاری با تروریست‌ها هستند، گفت که هرچند این افراد برای مقابله با ما از مزدوران استفاده کردند اما دولت و ارتش با نیروهای آزاده با آنها مقابله خواهد کرد.

وی گفت: شخصیت‌های سیاسی ناکام در عرصه داخل عراق اکنون به مدد برخی کشورهای خارجی، در کنار داعش قرار گرفته‌اند. اما باید بدانند که اگر با توطئه و نیروهای مزدور به ما حمله کرده‌اند، ما با انسانهای شریف وآزاده با آنها خواهیم جنگید. این پیام ما به شماست.

نوری المالکی در ادامه سخنرانی خود گفته بود که "موصل سقوط نکرد بلکه سیاستمداران شکست خورده سقوط کردند".

*******************************************************************************

خیابان‌های تعلفر گورستان داعش شد

یک منبع امنیتی عراق با اشاره به مبارزه مردم و نیروهای امنیتی با تروریستهای داعش و پاکسازی بخش اعظم شهر تلعفر اعلام کرد دهها نفر از تروریستهای داعش دستگیر شدند و خیابانها و کوچه های این شهر هم مملو از اجساد آنهاست.


نقض گسترده حقوق بشر از سوی تروریستهای تکفیری

وزارت حقوق بشر عراق تاکید کرد داعش به حقوق بشر در موصل تجاوز می کند و باندهای داعش در استان نینوی و دیگر مناطق، به نقض گسترده حقوق بشر می پردازند.

وی افزود هماهنگی بالایی میان وزارت حقوق بشر و نیروهای امنیتی درباره حفظ حقوق بشر و عدم نقض آن وجود دارد.

وی از شهروندان خواست با نیروهای امنیتی برای حفظ حقوق خود همکاری کنند.

هلاکت چهار تروریست داعش از جمله یک چچنی در شمال بعقوبه

خبر دیگر اینکه، نیروهای ارتش عراق، چهار تروریست داعش از جمله یک چچنی را در شمال بعقوبه به هلاکت رساندند.

*******************************************************************************

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق

در روز های اخیر و با ادامه حملات "داعش" به عراق تصاویر متعددی از جنایات این گروه تروریستی از سوی منابع خبری در رسانه ها منتشر شده است.  
 
در تازه ترین عکس ها از جنایات داعش و عوامل بعثی صدام که در استان "صلاح الدین" به وقوع پیوسته است آنان هزاران نفر را با دستان بسته به گلوله می بندند. این جنایات هولناک در استان صلاح الدین در حالی صورت می پذیرد که سازمان ملل اعلام کرد که "داعش" هر روز در حال کشتار غیرنظامیان و سربازان ارتش و نیروهای پلیس در راه رسیدن به بغداد است.
 
در این عکس ها تروریست های داعش شیعیان غیرنظامی عراقی را به مکانی نامعلوم انتقال داده و در حالی که دستان آنها را بسته اند به رگبار می بندند؛ این عکس ها را یکی از سایت های وابسته به داعش منتشر کرده است.
 
داعش که ادعا کرده است در جریان این کشتار در استان صلاح الدین نزدیک به 1700 نفر را به گلوله بسته است تهدید کرده به جنایات خود تا تسلط کامل بر عراق ادامه خواهد داد. عکس های زیر که نشان رسمی این گروه را نیز بر روی خود دارد در سایت داعش منتشر شده و دربرگیرنده تصاویری است که برای مخاطبان آزاردهنده خواهد بود.

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایت‌ هولناک داعش در صلاح‌الدین عراق (+16)

تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18 تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18 تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18 تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18 تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18 تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18 تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18 تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18 تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18 تصاویر جنایات داعش در سامرا به روایت عکاس داعشی + 18

*********************************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 29 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com