سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 460
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 716
بازدید ماه : 1327
بازدید کل : 133372
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 129100: انتخابات اوکراین به روایت 24 عکس +چند خبر مهم دیگر
عنوان 129100: انتخابات اوکراین به روایت 24 عکس +

پوتین: نتیجه انتخابات اوکراین را به رسمیت خواهیم شناخت+نتایج همه‌پرسی شرق اوکراین را به رسمیت نمی‌شناسیم+نتایج رسمی و نهایی انتخابات عراق اعلام شد +اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری سوریه تا دقایقی دیگر/ اخبار اولیه از پیروزی قاطع بشار اسد حکایت دارد+واکنش‌های جهانی به انتخاب مجدد بشار اسد

واکنش سازمان ملل به نتایج انتخابات عراق
 
 
تاجر اوکراینی، سیاستمدار و نامزد ریاست جمهوری، پترو پوروشنکو، با طرفدارانش صحبت می کند و در مقابل صفحه ی نمایشی ایستاده که نتایج نهایی آراء نامزدهای انتخابات را نشان می دهد که این نامزدها عبارتند از:

سرویس بین الملل شفاف:



1-تاجر اوکراینی، سیاستمدار و نامزد ریاست جمهوری، پترو پوروشنکو، با طرفدارانش صحبت می کند و در مقابل صفحه ی نمایشی ایستاده که نتایج نهایی آراء نامزدهای انتخابات را نشان می دهد که این نامزدها عبارتند از:

خودش (پترو پوروشنکو) ، یولیا تیموشنکو، اوله لیاشنکو، آناتولی گریتسنکو، سرگی تیجیپکو، میخایلیو دبکین و وادیم رابینوویچ.




2-اعضای کمیته ی انتخابات، در حال تخلیه ی صندوق های اخذ رای در یک شعبه ی اخذ رای در شهرستان روهاتین در اوکراین غربی.





3-یک رأی دهنده ی مسن رأیش را در یک صندوق اخذ رأی سیار می اندازد در روستای کودرا در اوکراین شمالی.




 
4-یک کودک در حال بازیگوشی، حین رأی دادن والدینش در اتاقک های مخصوص رای در یکی از شعب اخذ رای در روستای کودرا در اوکراین شمالی.




5-جدایی طلبان طرفدار روسیه، در حال نگهبانی دادن بیرون خانه ی رینات آخمتوف در شهر شرقی دونتس.


 



6-صف کشیشان برای دریافت کردن برگه های پیش رأیشان، قبل از رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری در یک شعبه ی اخذ رأی در کیف.

 




 
7- یک پیرمرد در حال انداختن رأیش در یک صندوق سیار اخذ رأی در روستای کسماچ در استان ایوانو-فرانکیسوک واقع در اوکراین غربی.

اوکراینی ها در یکشنبه برای انتخاب رهبری رأی دادند که امیدوارند کشورشان را از ورشکستگی، تجزیه شدن و جنگ داخلی نجات دهد، ولی شهرهای شرقی به شهرهای ارواح بدل گشته اند؛ جایی که تجزیه طلب های مسلح صندوق های اخذ رأی را محفوظ نگاه می دارند.

 



 
8-یک عضو از ستاد انتخابات، یک صندوق سیار اخذ رأی را در روستای زابویانیا حمل می کند.
 

 



9-یک زن اوکراینی یک بطری آب می دهد به نیروهای نظامی تجزیه طلب روسی که مقابل منزل رینات آخمتوف در شهر دونتسک واقع در اوکراین شرقی ایستاده اند.





10-یک مسئول یکی از شعب ستاد انتخابات ریاست جمهوری اوکراین، در یک شعبه ی اخذ رأی در شهرستان کراسنورمیسک (ارتش سرخ) در منطقه ی اوکراین شرقی، واقع در شمال غربی دونتسک




11-یک عضو از ستاد انتخابات اوکراین، در روستای کودرا در اوکراین شمالی، به یک رأی دهنده ی مسن کمک می کند، قبل از این که رأیش را در صندوق سیار بیندازد.





12-نیروهای مسلح تجزیه طلب روسی، بیرون خانه ی رینات آخمتوف، ثروتمندترین شخص اوکراین، در شهر دونتسک واقع در اوکراین شرقی.

 



13-سربازان اوکراینی در حال پر کردن برگه های پیش رأی در غرفه های مخصوص ثبت رأی در روستای دسنا در استان چرنیهیف اوکراین.






14- یک رأی دهنده در حال به صندوق انداختن رأی خود در یک شعبه ی اخذ رأی در روستای کسماچ در استان ایوانو-فرانکیوسک واقع در اوکراین غربی.




15-پترو پوروشنکو، رئیس جمهور فعلی اوکراین که به عنوان یک تاجر و سیاست مدار، یکی از هفت نامزد مشهور انتخابات ریاست جمهوری اوکراین بود، در حال به صندوق انداختن رأی خود به همراه همسرش مارینا، در یک شعبه ی اخذ رأی در شهر کیف.
 
 
 


16-یک عضو ستاد انتخابات اوکراین در حال کمک کردن به یک رأی دهنده ی مسن، پیش از این که پیر زن رأیش را در یک صندوق اخذ رأی سیار در روستای نیژکوفکا.


 
 


17-یک رأی دهنده در حال به صندوق انداختن رأی خود در یک شعبه ی اخذ رأی در روستای کسماچ در استان ایوانو-فرانکیوسک واقع در اوکراین غربی.
 


18-یک رأی دهنده در حال نگاه کردن به برگه های پیش رأی، حین روند رأی دادن در یک شعبه ی اخذ رأی در شهر کیف.
 


19-یک پیرزن در حال رأی دادن در روستای کسماچ در استان ایوانو-فرانکیوچ در اوکراین غربی.

 
 



20-یک پیر زن اوکراینی، بعد از رأی دادن در یک صندوق اخذ رأی سیار در روستای کسماچ در استان ایوانو-فرانکیوسک اوکراین غربی.
 


21-نخست وزیر اوکراین، آرسنی یاتسنیوک در حال رأی دادن در یک شعبه ی اخذ رأی در کیف.
 


22-یک رأی دهنده در حال ترک غرفه ی مخصوص ثبت رأی در یک شعبه ی اخذ رأی در روستای دوبروپیلیا در استان دونتسک اوکراین.
 
 

 

23-یک سرباز اوکراینی در حال کمک کردن به کودکی بازیگوش برای انداختن برگه ی رأی سرباز در صندوق اخذ رأی در لویو.
 
 
 


24- نخست وزیر سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری، یولیا تیموشنکو، در حال پر کردن برگه های پیش رأی در یک شعبه ی اخذ رأی در دنیپروپترووسک.
 
*******************************************************************************************

پوتین: نتیجه انتخابات اوکراین را به رسمیت خواهیم شناخت

رئیس‌جمهور روسیه در ‌آستانه انتخابات ریاست جمهوری اوکراین با چرخشی واضح گفت، روسیه نتیجه انتخابات این کشور را به رسمیت خواهد شناخت. پوتین اذعان کرد که تحریم‌ها علیه روسیه به‌واقع تأثیر گذاشته است.

017656407 30300 پوتین: نتیجه انتخابات اوکراین را به رسمیت خواهیم شناخت

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز جمعه (۲۳ مه/ ۲ خرداد) در همایش بین‌المللی اقتصادی سنت‌پترزبورگ با اشاره به انتخابات قریب‌الوقوع ریاست جمهوری اوکراین عنوان کرد، روسیه به “تصمیم مردم اوکراین احترام می‌گذارد.”

پوتین افزود، روسیه با دولت جدید اوکراین همکاری خواهد کرد. او گفت: «ما با تمامی کسانی که [در اوکراین] قدرت را در دست دارند همکاری خواهیم کرد.»

پوتین تا پیش از این همواره مشروعیت نتیجه انتخابات روز یکشنبه (۲۵ مه/ ۴ خرداد) اوکراین را زیر سئوال برده بود. او چند روز پیش گفته بود، برای کرملین دشوار است که با پیروز انتخابات ریاست جمهوری اوکراین همکاری کند، به این دلیل که ارتش به عملیات خود علیه جدایی‌طلبان شرق اوکراین ادامه می‌دهد.

پوتین همچنین این انتخابات را “شتاب‌زده” خوانده و از آن انتقاد کرده بود.

اینک او موافقت خود را با این که “مردم اوکراین می‌خواهند کشورشان بحران را پشت سر بگذارد” اعلام کرده و می‌گوید، روسیه به آن احترام خواهد گذاشت. پوتین در عین حال اضافه کرد: «بهتر می‌بود اگر رفراندوم بر پا می‌شد و در آن به قانون اساسی جدید رأی داده می‌شد.»

پوتین همچنین اذعان داشت، تحریم‌هایی که به دلیل رویکرد روسیه نسبت به اوکراین علیه مسکو اعمال شده بر اقتصاد این کشور “تأثیری حقیقی” گذاشته است. او گفت، برای بسیاری از شرکت‌های روسی به دلیل اقدامات تنبیهی غرب دسترسی به سرمایه و دارایی‌ها محدود شده است. او همچنین افزود که آمریکا ممکن است تحریم علیه روسیه را به دلیل بهره‌ای که در میدان رقابت در حوزه روابط تجاری و اقتصادی با اروپا نصیبش می‌شود انتخاب کرده باشد.

وی همچنین هشدار داد که تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه مانند “بومرنگی‌” است که ممکن است دامن خود این کشورها را نیز بگیرد. او گفت، در نهایت تأثیرات اقدامات تنبیهی شامل تجارت و اقتصاد کشورهایی خواهد شد که خودشان این تحریم‌ها را وضع کرده‌اند. پوتین تأکید کرد، دیگر زمان مدل تک‌قطبی‌ای که آمریکا در مرکز سیاست جهان قرار داشت به سر آمده است.

انتقاد سایر سیاستمداران روسیه

رئیس جمهور روسیه در ادامه آمریکا و غرب را به “کودتا” علیه دولت ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهور پیشین اوکراین متهم کرد و با انتقاد از ناتو گفت، حمایت ناتو از “کودتا در اوکراین” باعث “هرج و مرج و جنگ داخلی واقعی” در این کشور شده است. ویکتور یانوکوویچ در پی تظاهرات مردم و اعتراض به عدم امضای قرارداد جامع تجاری با اتحادیه اروپا بر کنار شد و مخالفان جای او را گرفتند.

سایر سیاستمداران روسیه نیز انتقادهای مشابهی مطرح کرده‌اند. سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با اشاره به موضع آمریکا و غرب در رابطه با اوکراین از “بازی بی‌نتیجه‌” علیه روسیه سخن رانده و خواستار سازشی شده است که مصالح دو طرف را در بر گیرد.

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه نیز غرب را متهم کرده که با دخالت در اوکراین موجب جنگ داخلی در این کشور شده است. او گفته است، غرب با دستاویزی به نام دمکراتیزاسیون، مردم کشورهای دیگر را وامی‌دارد تا ارزش‌های بیگانه را دنبال کنند و نتیجه این سیاست، بی‌ثباتی درازمدت این کشورهاست.

والری گراسیموف، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه نیز در همایش بین‌المللی سنت پترزبورگ از ناتو به دلیل تقویت حضور خود در شرق اوکراین انتقاد کرد. او گفت: «ما بی‌تفاوت باقی نخواهیم ماند و به پیشروی به سوی مرزهای روسیه پاسخ خواهیم داد.»

در پی بالا گرفتن بحران در اوکراین و الحاق شبه‌جزیره کریمه این کشور به روسیه، ناتو نیروها و حضور خود در مرزهای شرقی اوکراین را تقویت کرد. ناتو روسیه را متهم کرد که با آوردن ۴۰ هزار سرباز به مرز اوکراین تهدید نظامی در منطقه ایجاد کرده است. روسیه تا به‌حال سه بار از عقب‌نشینی این نیروها سخن گفته است، ولی تنها روز گذشته (پنج‌شنبه، ۲۲ مه) ناتو برای اولین بار تأیید کرد که نیروهای روسی اندکی جابه‌جایی داشته‌اند.

تأکید آلمان بر اهمیت انتخابات

در همین حال فرانک‌والتر اشتاین‌مایر، وزیر خارجه آلمان نسبت به هر گونه اختلال در انتخابات اوکراین هشدار داد. او هر نوع تلاش برای سلب مشروعیت از این انتخابات را مردود دانست و گفت: «حالا تنها رئیس‌‌جمهوری با مشروعیت دمکراتیک روشن می‌تواند ثبات اقتصادی و سیاسی را در تمامی بخش‌های کشور به وجود بیاورد.» اشتاین‌مایر افزود، و این به نفع تمامی همسایگان اوکراین خواهد بود.

بیش از هر چیز دیگر بیم آن می‌رود که جدایی‌طلبان طرفدار روسیه در شرق اوکراین انتخابات را مختل کنند. غرب تهدید کرده که در صورت بر هم زدن نظم در انتخابات دست به تحریم‌های شدید خواهد زد.

درگیری‌های جدید در شرق اوکراین

دو روز به انتخابات اوکراین مانده خبرگزاری‌ها از درگیری‌های جدید میان جدایی‌طلبان و شبه‌‌نظامیان وفادار به دولت خبر داده‌اند. یکی از فرماندهان شبه‌نظامیان هوادار روسیه در صفحه فیس‌بوک خود از حمله جدایی‌طلبان در صبح جمعه (۲۳ مه) به کاروان حریفان خود در شهر دونتسک خبر داده است. یکی دیگر از فرماندهان این نیروها به خبرگزاری رویترز گفته است، نیروهای طرف مقابل تهدید به تقویت حضور نظامی خود در مناطق درگیر‌کرده‌اند. او می‌گوید، نبردها ادامه دارد و عده‌ای در آن‌ها کشته و زخمی می‌شوند.

روز پنج‌شنبه (۲۲ مه) در جریان دو حمله از سوی شورشیان در شرق اوکراین ۱۷ سرباز کشته شدند. جدایی‌طلبان پس از چندین روز آرامش نسبی در این منطقه حملات وسیع و هدفمند شبانه خود علیه مواضع نیروهای امنیتی را آغاز کرده‌اند تا پیش از آغاز انتخابات مواضع خود را تحکیم کنند.

*************************************************************

نتایج همه‌پرسی شرق اوکراین را به رسمیت نمی‌شناسیم
 
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در اظهاراتی برگزاری همه پرسی در مناطق شرقی اوکراین را غیر قانونی ارزیابی کرد.
 
نتایج همه‌پرسی شرق اوکراین را به رسمیت نمی‌شناسیم
به گزارش گروه اسلام تایمز به نقل از وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا، جن ساکی سخنگوی این وزارتخانه تاکید کرد: همان طور که آمریکا اعلام کرده است برگزاری همه پرسی 11 می در مناطق شرقی اوکراین توسط جدایی طلبان مسلح بر اساس قوانین اوکراین غیر قانونی است و تلاشی برای تجزیه بیشتر کشور و گسترش هرج و مرج تلقی می‌شود. اگر این همه پرسی برگزار شود، نقض آشکار قوانین بین المللی و حاکمیت ارضی اوکراین خواهد بود. آمریکا نتایج این همه پرسی غیر قانونی را به رسمیت نخواهد شناخت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: علاوه بر این، ما از اینکه دولت روسیه از نفوذ خود برای متوقف کردن برگزاری این همه پرسی استفاده نکرده است ناامید و متاسف هستیم. این در شرایطی است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنانی در هفتم می خواستار به تعویق افتادن این همه پرسی شده و ادعا کرده است که نیروهای روسی از مرزهای اوکراین عقب نشینی کرده‌اند.

ساکی گفت: متاسفانه ما هیچ تحرکی که نشان دهد نیروهای روسی از مرزهای اوکراین دور شده‌اند مشاهده نکرده‌ایم و امروز شبکه‌های اجتماعی حامی کرملین ساکنان شرق اوکراین را برای شرکت در همه پرسی تشویق می‌کنند. یکی از این شبکه‌ها حتی پیشنهاد برگزاری این همه پرسی در شهر مسکو را داده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: تمرکز جامعه بین‌المللی الان باید بر حمایت از تلاش‌های دولت اوکراین برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 25 می باشد. ناظران بین‌المللی آمادگی خود را برای برگزاری این انتخابات اعلام کرده‌اند و این انتخابات می‌تواند بر اساس معیارهای بین‌المللی برگزار شود. این انتخابات به مردم اوکراین این حق را می دهد تا سرنوشت آینده کشور را تعیین کنند.

وی در پایان گفت: همان طور که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان 2 می اعلام کردند، رهبری روسیه باید بداند که اگر به بی ثبات کردم شرق اوکراین ادامه دهد و برای اختلال در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین تلاش کند به سرعت با هزینه‌های بیشتری روبرو خواهد شد.
*******************************************************************************
واکنش سازمان ملل به نتایج انتخابات عراق
 
نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق و سفارت آمریکا در بغداد به اعلام نتایج انتخابات در عراق واکنش نشان دادند.


به گزارش مهر، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق و سفارت آمریکا در بغداد به اعلام نتایج انتخابات در عراق واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه المسله، نیکلای ملادینوف نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق ضمن استقبال از اعلام نتایج انتخابات عراق از سوی کمیته مستقل انتخابات این کشور گفت: هم اکنون ملت عراق نقش خود را ایفا کرده است و من از همه نمایندگان منتخب می خواهم که با هم در راستای ساختن آینده ای بهتر برای عراق تلاش کنند.

وی ضمن تمجید از عملکرد کمیته مستقل انتخابات عراق بر ضرورت بررسی دقیق همه شکایت ها و اختلافات احتمالی از راهکارهای قانونی و به شکل عادلانه و شفاف بدون هیچ فشار خارجی تاکید کرد و افزود: سازمان ملل این آمادگی را دارد که با نمایندگان منتخب در راستای انجام اصلاحات لازم با هدف دموکراسی بیشتر حرکت کنند.

سفارت آمریکا در بغداد نیز ضمن تعریف و تمجید از عملکرد کمیته مستقل انتخابات عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اعلام نتایج انتخابات نشانه شجاعت و پایداری ملت عراق و گواه دموکراسی در عراق است. ما خواستار مذاکرات میان گروههای سیاسی با روح تعاون و احترام به رای دهندگان هستیم.

************************************************************

 

 

کمیته مستقل انتخابات عراق از کسب 92 کرسی از سوی ائتلاف دولت قانون، 32 کرسی برای الاحرار وابسته به جریان صدر و 29 کرسی برای ائتلاف المواطن وابسته به حکیم خبر داد.



به گزارش «شیعه نیوز»، کمیته مستقل انتخابات نتایج نهایی انتخابات را به شکل زیر اعلام کرد: ائتلاف دولت قانون با 92 کرسی اول، الاحرار با 32 کرسی دوم و المواطن با 29 کرسی سوم، متحدون 23 کرسی چهارم، الوطنیه با 21 کرسی پنجم شد.

 ائتلاف دولت قانون در بصره دوازه کرسی، المواطن شش کرسی و الاحرار سه کرسی به دست آورد.

 در ذیقار دولت قانون هشت، المواطن چهار و الاحرار دو کرسی.

 در واسط ائتلاف دولت قانون شش کرسی، الاحرار سه و المواطن دو کرسی.

 در میسان ائتلاف دولت قانون چهار کرسی، الاحرار سه کرسی.

 در کرکوک اتحاد میهنی کردستان شش کرسی و جبهه ترکمن کرکوک دو کرسی. در صلاح الدین العربیه و متحدون هر کدام سه کرسی به دست آوردند.

 در المثنی دولت قانون با چهار کرسی اول و المواطن به دنبال آن دو کرسی به دست آورد. در کربلا ائتلاف دولت قانون هفت کرسی، الاحرار دو کرسی و المواطن یک کرسی. در القادسیه ائتلاف دولت قانون پنج کرسی و الاحرار دو کرسی. در بابل دولت قانون هفت کرسی و المواطن سه کرسی، در نجف دولت قانون شش کرسی و الاحرار و الوفاء هر یک دو کرسی به دست آوردند.

 در دیالی ائتلاف دیالی هویت ماست پنج کرسی و دولت قانون سه کرسی و الوطنیه دو کرسی به دست آورد. در سلیمانیه التغییر هفت کرسی و اتحادیه میهنی شش کرسی. در اربیل حزب بارزانی هفت کرسی و حزب طالبانی چهار کرسی. در نینوی متحدون دوازده کرسی و ائتلاف کردستان شش کرسی.

 در کرکوک اتحادیه میهنی شش کرسی و جبهه ترکمن دو کرسی به دست آوردند. در الانبار متحدون چهار کرسی و الوفاء الانبار سه کرسی به دست آوردند. در دهوک بارزانی هشت کرسی و اتحاد اسلامی دو کرسی به دست آوردند.

 ************************************************************
اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری سوریه تا دقایقی دیگر/ اخبار اولیه از پیروزی قاطع بشار اسد حکایت دارد
 
 

 
نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری سوریه تا دقایقی دیگر توسط دادگاه عالی قانون اساسی سوریه در مقر وزارت دادگستری سوریه در دمشق اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر به سوریه، نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوریه تا دقایقی دیگر در مقر وزارت دادگستری سوریه در خیابان المزه دمشق اعلام خواهد شد.

ساعتی پیش منابع خبری از شمارش 70 درصد از آرای انتخابات ریاست جمهوری سوریه خبر داده بودند.

منابع نیمه رسمی به خبرگزاری مهر اطلاع دادند که برآوردهای اولیه از نتایج از پیروزی قاطع "بشار اسد" در انتخابات ریاست جمهوری سوریه حکایت دارد.

این منابع اعلام کردند: بشار اسد در استان حمص از کل 43 هزار و 87 رای شمارش شده، 43 هزار رای را از آن خود کرده است. این منابع همچنین اعلام کردند که بشار اسد در درعا از 150 هزار و 250 رای میزان 150 هزار رای را از آن خود کرده است.

پیش از این نیز ناظران منطقه ای با توجه به محبوبیت بالای بشار اسد در سوریه و تاثیرات مضاعف بحران سوریه بر افزایش این محبوبیت از پیروزی قاطع وی در انتخابات خبر داده بودند.

*****************************************************************************

 
واکنش‌های جهانی به انتخاب مجدد بشار اسد

بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه 88.7 درصد آراء را به دست آورده است. آمریکا اعلام کرده این انتخابات را به رسمیت نمی شناسد ولی روسیه بر قانونی بودن آن تاکید کرده است.

به گزارش کورنگ به نقل از صراط – در حالی که آمریکا انتخابات ریاست جمهوری سوریه را به رسمیت نشناخته که یک مقام عالی‌رتبه روسیه گفت: ما هیچ تردیدی نسبت به قانونی بودن انتخابات سوریه نداریم.

به گزارش سایت شبکه المیادین کاخ سفید، با این ادعا که انتخابات ریاست جمهوری در سوریه “ننگ” است اعلام کرد که این انتخابات به دور از واقعیت بوده است و مشارکت سیاسی در آن صورت نگرفته است.

ماری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار کرد که بشار اسد امروز از اعتبار بیشتری نسبت به روز گذشته برخوردار نیست.

در همین راستا جان کری، وزیر خارجه آمریکا نیز در سخنانی مداخله‌جویانه اظهار کرد که این انتخابات “اهانت و تقلب” است.

به گزارش ایسنا، کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز مدعی شد، انتخابات ریاست جمهوری روز سه‌شنبه در سوریه انجام شد قانونی نیست.

اشتون، در ادامه عنوان داشت: اتحادیه اروپا بر این باور است که این انتخابات به تلاش‌های سیاسی جهت دستیابی به راه حلی برای “درگیری‌های هولناک در سوریه” لطمه وارد می‌کند.

وی خواهان از سرگیری مذاکرات سیاسی واقعی شد که در آن شرایطی وجود داشته باشد که مردم سوریه اراده واقعی خود را بیان سازند.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه نیز اظهار کرد که نتایج این انتخابات از قبل مشخص بوده است.

لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه نیز با بیان اینکه رای دهندگان سوری می‌توانستند بین بشار و بشار را انتخاب کنند اعلام کرد، هدف کسانی که خواهان دموکراسی در سوریه هستند دستیابی به توافق سیاسی است و این امر بسیار دشوار است.

آندرس فوگ راسموسن، دبیر کل ناتو نیز با این ادعا که در انتخابات سوریه به معیارهای بین‌المللی شفافیت و آزادی احترام نگذاشته شده است اعلام کرد که هیچ یک از کشورهایی ناتو نتایج این انتخابات را به رسمیت نخواهد شناخت.

سازمان ملل نیز با بیان اینکه برگزاری انتخابات تمام تلاش‌ها برای دستیابی به راه حل سیاسی بحران سوریه را از بین می‌برد هشدار داد که این انتخابات می‌توانند جنگ داخلی در سوریه را تشدید کنند.

این در حالی است که الکساندر الکساندروف، معاون اول رئیس کمیسیون قانون‌گذاری در شورای فدرال روسیه عنوان داشت ما هیچ تردیدی نسبت به قانونی بودن انتخابات سوریه نداریم.

وی عنوان داشت: آنچه که برخی از مسئولان در غرب می‌گویند به این معنا نیست که تمام غرب این انتخابات را به رسمیت نمی‌شناسد. اکثر مردم در غرب آگاه بوده و در آینده این انتخابات را به رسمیت خواهند شناخت.

در همین راستا حسان النوری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به دلیل “کسب اعتماد ارزشمندی از مردم سوریه” تبریک گفته و اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری به صورت شفاف برگزار شد و برگزاری این انتخابات یک پیروزی ملی برای تمام سوری‌ها است.

وی با بیان اینکه فرانسوا اولاند با درخواست خود برای تحریم این انتخابات به فرانسه و نه به سوریه اهانت کرد عنوان داشت ما به اولاند می‌گوییم که تو پشیمان خواهی شد چرا که به حقوق بشر و دموکراسی واقعی اهانت کرده‌ایم.

النوری گفت: مردم سوریه توانستند بزرگ‌ترین توطئه که تاریخ آن‌ها را هدف قرار داده بود در هم بشکنند و من نیز سربازی در پشت ارتش سوریه بوده و به وطن خدمت خواهم کرد.

نتایج نهایی انتخابات

در انتخابات ریاست جمهوی سوریه، «بشار اسد» با کسب اکثریت آراء در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به پیروزی رسید و برای بار سوم رئیس جمهور این کشور شد. «جهاد الحام»، رئیس مجلس سوریه با اعلام این خبر گفت بشار اسد، ۸۸٫۷ درصد آراء را به دست آورده است.

دادگاه عالی سوریه پیش از این میزان مشارکت در انتخابات سوریه را ۷۳٫۴۲ درصد اعلام کرده بود. تعداد کل واجدین شرایط در انتخابات سوریه ۱۵۸۴۰۵۷۵ نفر بوده که از این تعداد، ۱۱۶۳۴۴۱۲ نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

از میان آرای اخذ شده ۴۴۲۱۰۸ رأی باطل بوده است.

بیش از ۹۶۰۰ حوزه رای‌گیری ساعت ۷:۰۰ صبح سه شنبه (۳ ژوئن، ۱۳ خرداد) به وقت محلی (۰۴۰۰ به وقت گرینویچ) در بخش‌های تحت کنترل دولت در سوریه گشایش یافت.

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، که برای سومین دوره ریاست جمهوری خود نامزد شده بود با «ماهر عبدالحافظ حجار»، نماینده حلب در پارلمان، و نیز «حسن عبدالله النوری»، قانون گذار پارلمان از دمشق، رقابت کرد.

دمشق با وجود ادامه خشونت و ناآرامی‌های ناشی از تعرض شبه نظامیان مورد حمایت خارج، بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پافشاری کرده است.

دولت سوریه ضمن رد اتهام‌های مخالفان و کشورهای غربی درباره انتخابات ریاست جمهوری این کشور، تصریح کرده است قصد دارد انتخاباتی شفاف و آزاد برگزار کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در بحران سوریه از مارس ۲۰۱۱ میلادی تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار نفر کشته شده‌اند.

شبه نظامیان مورد حمایت خارج تهدید کرده بودند برای اختلال در رای‌گیری تلاش خواهند کرد.

شادی مردم سوریه همزمان با اعلام نتایج انتخابات سوریه

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که مردم سوریه همزمان با اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور غرق در شادی و سرورند.

مردم سوریه همزمان با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، در مناطق این کشور سراسر غرق در شادی و سرور شدند.

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه با به دست آوردن هشتاد و هشت درصدو هفت دهم آراء، رئیس‌جمهور سوریه شد.

********************************************************************************

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 20 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com