سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 189
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 445
بازدید ماه : 1056
بازدید کل : 133101
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 125200:رهبر انقلاب در بازدید از مجموعه صنعتی مپنا و دیدار با کارگران:+چند خبر مهم دیگر
عنوان 125200:رهبر انقلاب در بازدید از مجموعه صنعتی مپنا و دیدار با کارگران:+رهبر انقلاب در بازدید از مجموعه صنعتی مپنا و دیدار با کارگران+

بازدید رهبر انقلاب از گروه صنعتی مپنا و دیدار با کارگران+آمریکا در پی تشدید تحریم ها علیه روسیه+

آمریکا: اوکراین در آستانه جنگ داخلی قرار ندارد+

فلسفه وجودی آفرینش و خلقت انسان ها بر روی کره خاکی و زمین

 



رهبر انقلاب در بازدید از مجموعه صنعتی مپنا و دیدار با کارگران:
 
 
عزم ملی و مدیریت جهادی شعار همیشگی و تجلی آینده درخشان ایران/ رشد اقتصادی بدون رشد فرهنگی نه ممکن است نه مفید/ کارگران توقع از خود را به ده برابر سطح پیشرفت فعلی افزایش دهند/ هر جا روی پای خود بایستیم قلدرهای جهان مجبور به برخورد مؤدبانه و منطقی می‌شوند (۱۳۹۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۳)
 
در آستانه روز کارگر، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در مجموعه صنعتي مپنا در فرديس کرج، از نمايشگاه توانمنديهاي متخصصان، کارشناسان و کارگران اين گروه صنعتي در زمينه هاي طراحي و ساخت صنايع نيروگاهي، نفت، گاز، پتروشيمي و صنايع ريلي بازديد کردند.
ایشان سپس در جمع پر شور کارگران، مدیران، طراحان و برنامه ریزان مپنا و صدها نفر از کارگران چند واحد تولیدی دیگر، تکریم و احترام جامعه کارگری و همه نقش آفرینان عرصه تولید را ضرورتی برخاسته از متن اسلام خواندند و با اشاره به هوش و استعداد تحسین برانگیز ملت ایران تأکید کردند: عزم ملی و مدیریت جهادی، نه فقط شعار سال جاری بلکه شعار همیشگی ما و تجلی هویت و حیثیت و آینده درخشان این کشور است.
در جريان بازديد رهبر انقلاب اسلامي از نمايشگاه گروه مپنا و در آستانه آغاز ماه رجب و ميلاد حضرت امام محمد باقر عليه السلام، بهره برداري از نيروگاه نجف اشرف که بدست متخصصان مپنا طراحي و ساخته شده است، آغاز شد.
رهبر انقلاب اسلامي همچنین به مدت يک و نیم ساعت از نمايشگاه توانمندي هاي مپنا در بخش هاي مختلف بازديد کردند. در اين نمايشگاه توانمندي هاي متخصصان و کارشناسان مپنا در خصوص ساخت و نصب توربين ها و نيروگاه هاي بادي، ساخت انواع بويلرهاي صنعتي، ساخت و تعمير توربين ها و ژنراتورها، ساخت کمپرسورهاي صنعتي، ساخت سيستم هاي کنترل، ساخت قطعات چاه هاي نفت و پمپ هاي آنها، ساخت دکل هاي دريايي، طراحي توليد آب شيرين از آب دريا، طراحي و ساخت لوکوموتيو، و احداث و توسعه و تعميرات ريلي و روند تحقيق و توسعه در مپنا، به نمايش گذاشته شده بود.
ایشان پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای این مجموعه «تولیدی، صنعتی و اقتصادی»، در جمع صمیمی حدود هزاران نفر از کارگران و دیگر فعالان عرصه کار و تلاش، با اشاره به نزدیک بودن ماه پربرکت و زیبای رجب، این ماه را ماه بندگی و توجه و تذکر خواندند و ابراز امیدواری کردند ملت ایران در پرتو کمک ها و هدایتهای پروردگار کریم، گامهای بلندتری بردارد.
ایشان حضور در جمع کارگران را دیداری همیشه جذاب و خرسند کننده خواندند و افزودند: این خرسندی، امروز با بازدید از پیشرفتهای مجموعه مپنا، مضاعف شد.
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر اعتقاد عمیق خویش درباره ضرورت تکریم کار و کارگر در فرهنگ عمومی جامعه، افزودند: "اصل کار و تلاش" در اسلام مورد احترام است و توجه اسلام به حقوق و منزلت کارگر و همه فعالان بخش تولید نیز بر همین نگاه مترقی و پیشرو استوار است.
حضرت آیت الله خامنه ای نگاه مخاصمه آمیز و مبتنی بر تزاحم و تضاد کارگر و کارفرما را نگاهی مشترک میان مارکسیسم و تفکرات غربی خواندند و با رد این نگرش غلط خاطرنشان کردند: اسلام در همه زمینه ها از جمله درباره مسائل کارگری و تولید، اصل را بر احترام و تعامل و تعاون قرار می دهد و این نگاه اصیل، باید در همه عرصه های اجتماعی و اقتصادی، ملاک و مبنا قرار گیرد.
دومین نکته ای که رهبر انقلاب در جمع کارگران و مسئولان مپنا و چند مجموعه تولیدی دیگر مورد تأکید قرار دادند کارآمدی ناشی از تکیه بر "دانش و هوش و پشتکار و ابتکار و عزم راسخ" بود.
ایشان خاطرنشان کردند: این حقیقت زیبا که امروز جلوه هایی از آن را در بازدید از مپنا مشاهده کردیم نشان می دهد که عزم ملی و مدیریت جهادی، نه فقط شعار امسال بلکه شعاری همیشگی و رمز هویت و حیثیت و آینده درخشان کشور ماست.
ایشان رشد اقتصادی را بدون رشد فرهنگی نه ممکن و نه مفید خواندند و افزودند: به همین دلیل شعار امسال، شعار زندگی و شعار همیشگی ماست.
حضرت آیت الله خامنه ای، اوجگیری اقتصاد و فرهنگ کشور را نیازمند تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی برشمردند و افزودند: اگر این هدف تحقق یابد هیچ کس جسارت تحقیر این ملت را به خود راه نخواهد داد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تحقیر ملت ایران در دوران قبل از انقلاب، خاطرنشان کردند: روزگاری که اروپا و غرب در جهل واقعی بودند ایران متمدن و پرافتخار، شخصیتهای عظیم علمی و فرهنگی به جامعه بشری هدیه می کرد اما همین غرب غارتگر به واسطه حقارت سردمداران طاغوت، بر اقتصاد و سیاست و مسائل اجتماعی ایران، مسلط شد و این واقعیت تلخ برای ایران برخوردار از تمدن کهن و میراث فرهنگی عمیق، یک تحقیر بزرگ بود.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به پایان دوران تحقیر ملت پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کردند: اگر ملت ایران می خواهد به جایگاه والا و شایسته «اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی» خود در جهان دست یابد و به مرجع پیشرفتهای علمی بشر مبدل شود باید در همه زمینه ها به دانش، هوش، قدرت تحرک، ابتکار و عزم راسخ تکیه کند.
رهبر انقلاب با اشاره به ظهور آثار مبارک خودباوری در بخشهای مختلف جامعه افزودند: این واقعیتهای شوق آفرین نشان می دهد که شعار اساسی امام راحل یعنی «ما می توانیم»، شعاری لفظی نیست بلکه حقیقتاً قابل تحقق است.
ایشان با اشاره به تردید برخی افراد درباره قدرت و توانایی جوانان کشور خاطرنشان کردند: دستیابی ایران به رتبه ششم سازندگان نیروگاههای گازی، یک مثال کوچک از تواناییهای عظیم نیروهای انسانی کشور است که در دوران جنگ و تحریم های دشوار جوانه زد و اکنون در عرصه های فراوان به بار نشسته است.
حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به نقش آفرینان و فعالان عرصه های مختلف تأکید کردند: توقع از خود را به ده برابر سطح پیشرفت فعلی افزایش دهید که یقیناً این سطح از پیشرفت نیز دست یافتنی است.
رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان دستاوردهای مجموعه مپنا را، هم برای کشور و هم برای شاغلان و فعالان این مجموعه، باعث مباهات دانستند و افزودند: بخشهای مختلف دولتی باید اینگونه مجموعه ها را پشتیبانی کنند.
ایشان حمایت از تولید داخلی را از ارکان اقتصاد مقاومتی برشمردند و افزودند: در پرتو این سیاست، دستگاههای دولتی باید ضمن حمایت از تولیدگران برای محصولات آنها بازار بوجود آورند و واردات محصولات مشابه خارجی را به دقت کنترل کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به یک رکن دیگر اقتصاد مقاومتی یعنی «درون زایی و برون گرایی» افزودند: باید از درون رشد کنیم و بجوشیم اما با برون گرایی، در بازارهای جهانی نیز فعال و مؤثر باشیم.
ایشان خود باوری، اعتماد به نفس و اعتماد به کمکهای الهی را عوامل مهم مدیریت جهادی خواندند و افزودند: توکل به پروردگار و درخواست کمک از او، یقیناً عنایت و یاری الهی را حتی از راههایی که در محاسبات قابل پیش بینی نیست جلب می کند.
رهبر انقلاب، تکیه بر شرکتها و مجموعه های دانش بنیان را از دیگر ارکان اقتصاد مقاومتی برشمردند و با اشاره به ضرورت حمایت دولت از این مجموعه ها افزودند: پیشرفتها نباید انسان را قانع و متوقف کند بلکه باید مشوق پیشرفتهای بیشتر و طی کردن راههای نرفته و میان بر شود.
تأکید بر تحقیق و توسعه در مجموعه های تولیدی – اقتصادی و مرتبط کردن ظرفیتهای بخشهای مختلف کشور از جمله واحدهای صنعتی و دانشگاهی، دو نکته دیگری بود که رهبر انقلاب آنها را ضروری خواندند.
ایشان توانایی در هر بخشی از کشور را موجب از بین رفتن اجباری تحریم ها خواندند و خاطرنشان کردند: در هر عرصه ای که پیشرفت کنیم، طرف مقابل بیشتر درک می کند که تحریم کار لغو و بیهوده ای است.
رهبر انقلاب با بیان مثالی برای این واقعیت افزودند: زمانی که برای نیروگاه تحقیقاتی تهران و تولید رادیو داروهای مورد نیاز مردم به اورانیوم غنی شده 20 درصد نیاز داشتیم و حاضر بودیم آن را بخریم قلدرهای دنیا و در رأس آنها آمریکا با انواع حیل، اشکال تراشی کردند.
ایشان افزودند: هنگامی که جمهوری اسلامی عزم خود را برای تولید اورانیوم 20 درصد جزم کرد، آنها باور نمی کردند اما اکنون که دانشمندان جوان میهن توانسته اند با هوش و ابتکار خود و در پرتو مدیریتهای خوب به این فناوری دست یابند و حتی میله و صفحه سوخت تهیه کنند همه قدرتهای جهان می گویند، حاضریم به شما بفروشیم، تولید نکنید.
رهبر انقلاب دنیا را گرفتار بداَدایی ها و بازیهای قدرتها خواندند و تأکید کردند: رفتارهای غیرمنطقی قلدرهای جهان در مقابل جمهوری اسلامی تابعی از ضعف و قدرت ماست و هر جا روی پای خود بایستیم و قوی شویم آنها مجبورند که مؤدبانه و منطقی برخورد کنند که توجه به این واقعیت کلید حل همه مشکلات کشور است.
در این دیدار همچنین آقای ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی با اشاره به اهمیت حرکت کشور در جهت تولید دانش بنیان گفت: کارگران، سپاهیان رزم اقتصاد مقاومتی هستند و امروز کارگران ایرانی، دانش محور شده اند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و یادآوری حضور کارگران در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: راهی جز ترجمان همه سیاست های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر اساس اقتصاد مقاومتی نداریم.
آقای ربیعی تحقق عدالت اجتماعی را از اهداف بنیادین انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز رابطه دولت با گروه ها و نهادهای کارگری منسجم است.
در ابتداي اين ديدار، رهبر انقلاب اسلامي در جمع تعدادي از مديران و متخصصان گروه صنعتي مپنا حضور يافتند و مهندس چيت چيان وزير نيرو گزارشي از توانمندي هاي گروه صنعتي مپنا ارائه کرد.
 وزير نيرو گفت: بيش از يک سوم نيروگاههاي کشور که ظرفيت آنها بالغ بر 24 هزار مگاوات است، در کارخانجات شرکت مپنا ساخته شده اند.
آقاي چيت چيان، تاسيس اين شرکت در سال 1371 و توانمندي هاي کنوني آن را نمونه اي عيني از مديريت جهادي برشمرد و افزود: بهره مندي از فناوري هاي جديد و ارتقاي فناوري، گسترش فعاليت هاي تحقيقاتي و پژوهشي، استفاده از انرژي هاي تجديد پذير و ورود به مرحله ساخت نيروگاههاي نسل جديد از جمله اقدامات و تلاش هاي اين گروه صنعتي بزرگ است.
دکتر علي آبادي مديرعامل شرکت مپنا نيز گزارشي از اين شرکت بيان کرد و با اشاره به انحصاري بودن ساخت تجهيزات نيروگاهي، در آمريکا و چند کشور اروپايي، گفت: شرکت مپنا با استفاده از توانمندي متخصصان و کارشناسان داخلي، اکنون ششمين تجهيزات ساز نيروگاهها در جهان است.
وي با اشاره به تحقيق و توسعه در مپنا و استفاده از فناوري هاي نوين، افزود: شرکت مپنا اکنون در بخش هاي برق، نفت و گاز، حمل و نقل، توليد آب شيرين و حوزه انرژي هاي تجديد پذير وارد شده و به پيشرفتهاي زيادي هم دست پيدا کرده است.

حضرت آيت الله خامنه اي نيز در سخنان کوتاهي، شکل گيري شرکت مپنا و دستيابي آن به توانمندي هاي قابل توجه را نتيجه سه عنصر «علم، عزم راسخ و هنر» دانستند و تاکيد کردند: بايد اين سه عنصر حفظ و تقويت شوند.

 

*******************************************************************************

خامنه‌ای,رهبر انقلاب,کارگر

در آستانه روز کار و کارگر انجام شد؛

بازدید رهبر معظم انقلاب از گروه صنعتی مپنا و دیدار با کارگران

در آستانه روز کار و کارگر، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا)، از نمایشگاه توانمندی‌های متخصصان، کارشناسان و کارگران این گروه صنعتی در زمینه های طراحی و ساخت صنایع نیروگاهی، نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع ریلی بازدید و با هزاران نفر از کارگران این مجموعه دیدار کردند.

 
 
 
 
 

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی از این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.

 ******************************************************************************

در آستانه روز کارگر صورت گرفت/

مقام معظم رهبری با حضور در یکی از کارخانجات صنعتی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن، با کارگران دیدار کردند.

   

به گزارش  دانا در آستانه روز کار و کارگر، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا)، از نمایشگاه توانمندی‌های متخصصان، کارشناسان و کارگران این گروه صنعتی در زمینه های طراحی و ساخت صنایع نیروگاهی، نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع ریلی بازدید و با هزاران نفر از کارگران این مجموعه دیدار کردند.

بازدید رهبر انقلاب از گروه صنعتی مپنا و دیدار با کارگران

********************************************************************************

دولت: مردم نیروگاه خانگی بسازند، گاز و برق رایگان بگیرند

 

همزمان با افزایش قیمت گاز و برق با گنجاندن بندی به نام "عوارض" در قبوض و افزایش دستکم 10 هزار تومانی بار مالی مجموع قبوض گاز و برق، وزارت نیرو طرح جدید به نام "ساخت نیروگاه‌های خانگی" به‌منظور صفر شدن مبلغ قبوض برق و حتی گاز به مشترکان پیشنهاد کرده است.


 دولت: مردم نیروگاه خانگی بسازند، گاز و برق رایگان بگیرند

 

به گزارش تهران‌پرس ، دولت در راستای مفاد قانون بودجه سالجاری قیمت هر کیلووات ساعت برق و هر مترمکعب گاز طبیعی را افزایش داده است که پیش بینی می شود این افزایش قیمت که با اضافه شدن بندی به نام "عوارض" محقق شده، بار مالی صورتحساب های برق مشترکان را افزایش دهد.
بر اساس برآوردهای انجام شده، اضافه شدن بند عوارض به قبوض گاز و برق، در مجموع به ازای هر دوره صدور صورتحساب حدود 8 تا 10 هزار تومان به بار مالی مجموع قبوض برق و گاز مشترکان کم مصرف اضافه می کند و این در حالی است که بار مالی برای قبوض مشترکان پرمصرف قطعا با افزایش بیش از 10 هزار تومان روبرو خواهد شد.
از سوی دیگر با توجه به اینکه دولت اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را هم به سال آینده موکول کرده است، در صورت اجرای این فاز و اصلاح مجدد قیمت حامل‌های انرژی به ویزه گاز و برق، قطعا بار مالی قبوض مشترکان با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.
از این رو اخیرا وزارت نیرو یک طرح جدید را به مردم پیشنهاد کرده است تا هم بار مالی قبوض برق و گاز طبیعی صفر و یا به حداقل کاهش یابد و هم بار سرمایه گذاری‌های چند میلیارد دلاری ساخت نیروگاه و حتی پالایشگاه گاز بر دوش دولت سبک تر شود.
 
در همین حال، اخیرا متخصصان صنعت برق کشور از نسلی جدید از نیروگاه‌های برق رونمایی کرده اند که امکان نصب و راه اندازی این واحدهای کوچک نیروگاهی حتی در مجتمع‌های مسکونی، تجاری، آموزشی و درمانی به ویژه در نقاط صعب العبور، دورافتاده و کوهستانی وجود دارد.
 
این نیروگاه‌های مقیاس کوچک برق در ظرفیت‌های مختلف 250 کیلووات تا سه مگاوات طراحی شده که برآوردهای اقتصادی نشان می‌دهد با راه‌اندازی این واحدهای جدید تلفات برق در بخش انتقال و توزیع حدود 18 درصد کاهش یابد.
 
یکی از مهمترین ویژگی‌های نیروگاه جدید تولید پراکنده و مقیاس کوچک در کنار مزیت‌های فنی و اقتصادی، کاهش حجم سرمایه گذاری برای طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی این واحدها است، ضمن آنکه راندمان و بازده 80 درصدی راه اندازی این واحدهای تولید برق را حتی در کوچکترین مجتمع‌های خانگی و مسکونی مقرون به صرفه ساخته است.
با ساخت این نیروگاه ها علاوه بر تامین برق مشترکان حتی امکان تامین سرمایش و گرمایش مشترکان هم در فصول گرم و سرد سال فراهم می‌شود و علاوه بر این امکان فروش برق مازاد بر مصرف هم به دولت وجود دارد.
  برنامه‌های توسعه نیروگاه‌های خانگی به روایت وزیر نیرو
حمیدرضا چیت‌چیان با اشاره به آغاز برنامه ریزی‌های گسترده به منظور مدیریت پیک مصرف برق برای تابستان سال 1393، گفت: هم اکنون ظرفیت تولید برق ایران به حدود 70 هزار مگاوات افزایش یافته است اما همزمان با افزایش تولید برق، مصرف این حامل انرژی پاک هم در کشور افزایش داشته است.
وزیر نیرو با اعلام اینکه در شرایط فعلی متوسط رشد سالانه مصرف برق کشور حدود 6 تا 8 درصد است، تصریح کرد: از این رو هر ساله وزارت نیرو به منظور مدیریت پیک مصرف برق باید حدود 5 هزار مگاوات ظرفیت جدید تولید برق در سطح کشور طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی کند.
این عضو کابینه دولت یازدهم با تاکید بر اینکه هم اکنون حدود سه هزار و 800  مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی در سطح کشور در دست ساخت است، بیان کرد: همزمان با ساخت نیروگاه های جدید برق، راهکارهایی به منظور مدیریت مصرف، کاهش اتلاف و افزایش بهره وری و راندمان هم در سطح شبکه تولید، انتقال و توزیع برق در دستور کار قرار گرفته است.
این مقام مسئول با یادآوری اینکه پیش بینی می شود تا سال آینده حدود 590 مگاوات ظرفیت جدید تولید برق با افزایش بهره وری از ظرفیت های موجود و نصب شده فعلی ایجاد شود، تاکید کرد: علاوه بر این راهکارهای دیگری به منظور مشارکت بیشتر بخش خصوصی در ساخت و توسعه ظرفیت تولید برق کشور هم در اولویت قرار گرفته است.
چیت چیان یکی از برنامه های کلان وزارت نیرو در دولت یازدهم را ساخت و توسعه نیروگاه های برق مقیاس کوچک و خانگی عنوان کرد و افزود: از این رو با اجرای ایک طرح جدید می توان نسبت ب توسعه نیروگاه های برق در مجتمع های مسکونی و تجاری اقدام کرد که علاوه بر تولید برق این دسته از مشترکان حتی امکان تامین سرمایش و گرمایش این مجتمع های مسکونی و تجاری هم فراهم می شود.
وزیر نیرو با بیان اینکه هم اکنون ساز و کار اجرای این طرح در حال تدوین در سطح وزارت نیرو است، تبیین کرد: حتی وزارت نیرو آمادگی دارد برق مازاد بر مصرف این نیروگاه های خانگی را هم با یک قیمت مناسب و به صورت تضمینی خریداری کند.
وي همچنين بر ضرورت توسعه نيروگاه‌هاي توليد پراكنده و مقياس كوچك و جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در امر توليد برق تاكيد كرد و خاطرنشان ساخت: بايد بحث استفاده از نيروگاه‌هاي مقياس كوچك، تجديدپذير و انرژي پاك به ويژه در كلانشهرها و شهرك‌هاي صنعتي مورد توجه جدي قرار گيرد.
به گزارش مهر، ساخت و راه‌اندازی نیروگاه‌های مقیاس کوچک و تولید پراکنده یکی از سیاست‌های کلان وزارت نیرو تا پایان برنامه پنجم توسعه است و پیش بینی می‌شود با بهره برداری از این نیروگاه‌ها علاوه بر افزایش راندمان تولید و انتقال برق، تلفات انتقال انرژی الکتریکی هم به حداقل کاهش یابد.

********************************************************************************

آمریکا در پی تشدید تحریم ها علیه روسیه
 
۱۹ سناتور آمریکایی که معتقدند تحریم‌های جدید واشنگتن علیه مسکو کارساز نبوده لایحه‌ای که حاوی اقدامات سخت‌گیرانه‌تری علیه روسیه است تصویب کرده‌اند.


به گزارش تسنیم، رسانه راشاتودی گزارش داده سناتورهای آمریکایی لایحه‌ای را معرفی کرده‌اند که تحریم‌ها علیه روسیه را تشدید می کند. این لایحه که اعضای جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا آن را تنظیم کرده‌اند خواستار تشدید تحریم‌ها علیه روسیه در بحبوحه تشدید تنش‌های بین‌المللی در اوکراین شده است.

خبرگزاری انگلیسی رویترز گفته لایحه مذکور که حاوی اقدامات سختگیرانه‌تر و وسیع‌تر علیه روسیه است توسط ۱۹ سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی معرفی شده است. این خبر در حالی اعلام شده که آمریکا روز دوشنبه هفت نفر از مقام های ارشد روس و ۱۷ شرکت روسی از جمله شرکت دولتی «روس تک» (دست اندرکار فناوری های فضایی) را تحریم کرد.

این تحریم ها به خاطر سیاست های روسیه در قبال مساله اوکراین به ویژه الحاق شبه جزیره کریمه وضع شده است. روابط روسیه و آمریکا در دوماه اخیر تیره شده است و سران آمریکا چند بسته تحریمی علیه روسیه اعمال کرده اند.

روسیه نیز تاکنون در پاسخ به تحریم های آمریکا، شماری از مقام های این کشور را از سفر به روسیه منع کرده و حساب های بانکی آنها نیز در این کشور مسدود اعلام شده است.

تنش‌ها در اوکراین که ۴۶ میلیون نفر جمعیت دارد پس از الحاق شبه جزیره کریمه به فدراسیون روسیه در ماه گذشته اوج گرفت. استقلال کریمه از اوکراین که پس از برگزاری یک همه‌پرسی صورت گرفت تظاهرات‌هایی در شهرهای بزرگ در شرق و جنوب این کشور به طرفدارای از روسیه را به دنبال داشت.

آمریکا و اتحادیه اروپا با طرح این ادعا که مسکو در پی تنش‌آفرینی در اوکراین است تحریم‌هایی را علیه شماری از مقامات روسیه و کریمه اعمال کرده‌اند.

۸۳ درصد از ساکنان شبه جزیره کریمه در همه‌پرسی ۱۹ مارس سال جاری (۲۵ اسفندماه) شرکت کردند که ۹۷ درصد از آنها به الحاق آن به فدراسیون روسیه رأی مثبت دادند.

*******************************************************************************

آمریکا: اوکراین در آستانه جنگ داخلی قرار ندارد

 

آمریکا اعلام کرد، با وجود اقدامات روسیه گمان نمی‌کند اوکراین در آستانه جنگ داخلی قرار داشته باشد.

به گزارش شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)، به نقل از ایسنا، ماری هارف، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری به خبرنگاران گفت: من نمی‌گویم که اوکراین در آستانه جنگ داخلی قرار دارد من معتقدم که این کشور بی‌ثبات شده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در مکالمه‌ای تلفنی به آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان گفت: اوکراین در آستانه جنگ داخلی قرار دارد چرا که دولت کی‌یف عملیات‌ نظامی را برای تحریک شبه نظامیان حامی روسیه که ساختمان‌های دولت در شرق اوکراین را تصرف کرده‌اند، به راه انداخته است.

ماری هاف افزود: هرگونه بی‌ثباتی که در حال حاضر در داخل اوکراین در حال وقوع است، مستقیما در اثر اقدامات روسیه در این کشور به وجود می‌آید. کاملا مسخره و مضحک است که روسیه درباره ثبات اوکراین صحبت می‌کند آن هم موقعی که مسکو در تلاش است تا بی‌ثباتی را به طور گسترده در بخش‌های این کشور به وجود آورد.

روسیه در مورد استفاده از زور برای احیای نظم در شرق اوکراین به کی‌یف هشدار داده و می‌گوید این اقدام به همکاری‌های آتی پایان داده و نشست چهارجانبه‌ای را که برای امروز (پنجشنبه) در ژنو میان اتحادیه اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین برنامه‌ریزی شده، خدشه‌دار می‌کند.

دولت کی‌یف به مبارزات خود با نیروهای اوکراینی که گزارش شده به شبه نظامیان حامیان روسیه گرویده‌اند، ادامه می‌دهد.


*******************************************************************************

  فلسفه وجودی آفرینش و خلقت انسان ها بر روی کره خاکی و زمین

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر ارواح شهدا و سلامتی جسمی و روحی برای شما ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین با سلام و درود بر روح ملکوتی بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت آیت العظمی روح الله موسوی الخمینی و نائب بر حقشُ حضرت آیت العظمی (خامنه ای) دامت حفاظه و با سلام بر شما مسئولین فعال و پرکار و کلیدی نظام و همه بشریت

آری خداوند؛ هنگامی که می خواست ما انسان های کره خاکی را بیافرد، و خلقت نماید به چهار ملائکه عرش الهی یکی یکی و به نوبت دستور فرمود که بروید از زمین، مشتی خاک به عرش آورید، که من می خواهم موجودی خلقت کنم به نام (آدم)، در نوبت اول که به جبرائیل (ع) رسید، او به زمین فروآمد، اما زمانی که خواست فرمان خداوند را اجراء نماید، زمین به حول و قوۀ الهی زبان در آورد و او را از این امر منصرف نمود و بعداً نوبت به حضرت میکائیل رسید و او نیز به زمین فرود آمد و هنگام انجام مأموریت با سخن قبلی زمین مواجه شد و بعد از ایشان حضرت اسرافیل به زمین فرود آمد و هنگام انجام ماموریت خود با مطالب و سخنهای تکراری زمین مواجهه شد، تا سرانجام نوبت به حضرت عزرائیل (ملکه الموت) رسید، و با قوت هر چه تمام تر به زمین فرود آمد و خواست که مأموریت الهی را به سرانجام رساند، اما زمین باز هم قصد انصراف ایشان از بردن خاک به عرش را داشت، که حضرت (ملک الموت) سئوال فرمودند، ای زمین چرا اسرار به انصراف و عدم انجام این مأموریت الهی را داری ایشان یعنی (زمین) به حول و قوۀ الهی، زبان بگشود و اظهار نمود، آیا تاکنون نام موجودی به نام (انسان) به گوش خود شنیده ای، (ملک الموت) فرمودند خیر، گفت همین، که اطلاع نداری، (این موجودی که خداوند می خواهد بوسیله خاک خلقت نماید، نامش انسان است) اما آیا می دانی این انسان اگر (حب – شهوت، و قدرت طلبی و شخصیتی و . . .) خود را بر روی همین محل (یعنی زمین) کنترل نماید، دنیا و آفرینش (نظمش به هم خواهد خورد) و بر روی زمین (همیشه – جنگ و نزاع و خون ریزی و . . . خواهد شد) حضرت ملک الموت (ع) در جواب به زمین اظهار نمود که من (مأمورم و معذور) و سرانجام این حضرت ملک الموت (ع) بود که مأموریت انجام اولیه خلقت ایشان را برای خداوند انجام داد، اما هنگامی که خاک را به عرش برد (خداوند ایشان را کمی غمگین مشاهده نمود، و از اول سئوال فرمود یا عزرائیل بگو چرا غمگینی او مطالب که زمین به او گفته بود بازگو نمود، (با اینکه خداوند خود می دانست) و او بر همه چیز آگاه و تواناست، (لذا جهت اجر و مزد حضرت عزرائیل (ع) خداوند مسئولیت (قبض روح) همین موجود را به ایشان عطا فرمود و او ایشان را مامور (قبض روح) تمامی بشریت (حتی) پیامبران نمود، و از آن تاریخ به بعد بود که ایشان مفتخر به اخذ چنین درجه ای والا گردیدند، و از عمل خود خرسند گشند، چرا که در بین (چهار ملک عرش الهی) ایشان توانستند ماموریت الهی را انجام داده و متقابلاً (قبض روح) آن انسانها را نیز بعهده گیرنده بنابراین، اگر شخصی (حضرت ملک الموت) را به ناشایستی خطاب می نماید و مثال او را روی انسان ها عبوس و خشمناک می گذارد – گناهی بزرگ مرتکب شد، و خشم الهی را بوجود آورده، چرا که خداوند بعد از خلقت این موجود یعنی (آدم) به او عقل و اراده و اندیشه داد و او را با اصالت کرده تا راه خوب و بد را تشخیص دهد و خود را به دام شیطان نیندازد) پس ما باید مواظب اعمال و رفتارمان در طول زمان زندگی (فانی) باشیم، و حب ریاست و شهوت و فرصت طلبی ما را فریب ندهد و به چالش نیندازد، (چرا که همه ما می دانیم) که این دنیا فانیست و آن دنیا، دنیای جاوید و ابدی است، و به همین دلیل است که پیشنهاد می نمایم از خودم تا . . . دست از دامن (قرآن) و پیامبران سلسله اوالامر و خط ولایت مطلقه فقیه برنداریم، تا با توشه ایی پربار به جهان آخرت سفر نمائیم. و در آنجا دیگر مانند گروهی از انسانها نباشیم که اظهار می دارند (بارالها) ما را دوباره به زمین بازگردان تا جبران خطاهایمان را بنماییم (اینجاست که بنیان گزار نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه، این آیه قرآنی را زمزمه می نمود) (یا ایها النفس مطمئنه ارجعی الی ربک . . . ) لذا ما بایستی پیرو قرآن و امامان و سلسله امر و ولایت مطلقۀ فقیه بوده باشیم تا به دام شیاطین بزرگ و کوچک گرفتار نشویم. انشا الله

از خوانندگان التماس دعا دارم. احدی از ایثارگران استان فارس (عبدالصمد قرائتی) از تمامی خوانندگان تقاضا می گردد، به نظرات پیشنهاد و انتقادات خود را در مورد عنواین بالا با (ایمیل) حقیر به آدرس:

abdolsamdgheraati_1966@yahoo.com به پایگاه اطلاع رسانی مردمی به آدرس

www.esarm.blogfa.com/posts ارسال نمایند، با تشکر مجدد از همه ملت شهید پرور ایران

نهادها و گروه ها و اصناف و اقشارههای مختلف اجتماعی، اقتصادی در جامعه و کشور عزیزمان ایران سربلند سرافراز و پیروز باشید.

(نویسنده عبدالصمد قرائتی) خدمتگزار اسلام و مسلمین در راه اطلاع رسانی مردمی از طریق اینترنت کد پایگاه اطلاع رسانی مردمی

 

********************************************************************************

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: جمعه 12 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com