سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 470
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 726
بازدید ماه : 1337
بازدید کل : 133382
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 105100 :واشکافی هدف مخالفان سوری از ربودن زائران ایرانی + چند خبر مهم دیگر

عنوان 105100 :واشکافی هدف مخالفان سوری از ربودن زائران ایرانی  +   تروریست ها در سوریه 6143 نفر را کشته اند+عربستان کمک علنی به تروریستها در سوریه را متوقف می کند+ بازداشت ژنرال ترکیه اي در حلب سوریه+واکنش مسکو به خبر کشته شدن ژنرال روسی در سوریه +دروغ پردازیهای العربیه ادامه دارد/ ژنرال بلند پایه روسی در سوریه کشته شد

 

 

واشکافی هدف مخالفان سوری از ربودن زائران ایرانی

گروگان ها مبادله می شوند؟

امیر موسوی،‌مشاور سابق وزیر دفاع در گفتگو با دیپلماسی ایرانی به بیان دلایل گروگان گیری زائران ایرانی در سوریه می پردازد

دیپلماسی ایرانی: شعله های آتش بحران در سوریه هنوز به شکل عملی از مرزهای این کشور فراتر نرفته اما با گروگان گیری اخیر زائران ایرانی و دستگیری یک فرمانده ترک در این کشور می توان ادعا کرد که اندک اندک دوستان و دشمنان بشار اسد هم طعم این نبرد را زیر زبان خود احساس می کنند. ربوده شدن زائران ایرانی که مخالفان آنان را عضو سپاه می دانند به تعمیق بحران سیاسی سوریه در سطح منطقه ای منجر خواهد شد.  با امیر موسوی، مشاور سابق وزیر دفاع در خصوص دلایل پیدا و پنهان وقوع این حادثه و سناریوهای پیش روی ایران برای حل آن به گفتگو نشستیم که ماحصل آن را در زیر می خوانید:

ربوده شدن 48 ایرانی در سوریه ریشه در چه مساله ای دارد؟ مخالفان سوری ادعا می کنند که این افراد سپاهی بوده اند. در رد این ادعا چه استدلال هایی دارید؟

پس از حملات گسترده ارتش سوریه به دمشق و حلب و پاکسازی مناطق بسیاری از این دو شهر گروه های مسلح وارد دمشق شدند و این مناطق را مورد حمله قرار دادند که در مقابل با شدت عمل ارتش سوریه مواجه شدند. در نتیجه تعدادی از افسران و افراد غیرسوری هم دراین درگیری ها دستگیر شدند. در حلب نیز یکی از افسران ارتش ترکیه هم دستگیر شده است. با توجه به اینکه گروه های مسلح از قطر، ترکیه و عربستان سعودی دستور می گیرند و تحت نظارت آنها عمل کنند، احتمالا به آنها دستور داده شده که تعدادی از دوستان دولت سوریه را دستگیر کنند تا بتوانند از این طریق این افراد را با هم مبادله کنند. در نتیجه ارتش آزاد سوریه وارد عمل شده و این افراد را دستگیر کرده است.

درباره هویت این افراد صحبت شده بود که سپاهی بودند، درحالیکه اصلا امکان چنین مساله ای وجود ندارد، به دلیل آنکه:

1.     کارت هایی که این افراد نشان دادند، کارت های پایان خدمت بوده است. این مساله نشان می دهد که گفتن چنین امری تنها برای القا کردن امر اشتباهی به بینندگان بوده است.

2.     اگر این ماموریت امنیتی از سوی سپاه بود، حداقل مسلح بودند و از خودشان دفاع می کردند. اینکه به همین راحتی 48نفر از نیروی سپاه دستگیر شوند، بسیار امر بعیدی است.

3.     این افراد زائر بودند و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اعلام کرده بود که در این شرایط امنیتی کسی به سوریه سفر نکند، اما این زائران به شکل انفرادی سفر کردند که پس از بازگشت از زیارت دستگیر و ربوده شدند.

چرا مخالفان در این شرایط حاد امنیتی و درگیری با ارتش دست به گروگان گیری زده اند؟

شرایط منطقه بسیار خاص و برای گروه های مسلح بسیار دشوار است، چراکه با برخورد جدی ارتش سوریه مواجه شدند و  نتوانستند به حلب پیشروی کنند. در حالیکه امید داشتند در طول بیست روز گذشته حلب را منطقه آزاد اعلام کرده و به دلیل آنکه با ترکیه هم مرز است بتوانند از این طریق پایگاه مستحکمی علیه دولت سوریه تشکیل دهند. اما دراین  مدت موفق نشده و مجبور به عقب نشینی شدند.

بنابراین به نظر می رسد که این افراد مسلح با ربودن زائران ایرانی دست به انتقام جویی زدند، به دلیل آنکه جمهوری اسلامی ایران پشتیبان دولت سوریه است و هرنوع برخورد و پشتیبانی نظامی را از افراد مسلح در سوریه رد می کند. در نتیجه آنها به دلیل تحریکات غربی ها و عرب ها و یا رژیم صهیونیستی و ترکیه به گونه ای در حال انتقام گیری از ایران بوده و سعی در محدود کردن حضور ایرانی ها حتی افراد عادی هستند. بنابراین این مساله نقشه ای از پیش تعیین شده است و قصد دارند که نام ایران دیگر در سوریه نباشد.

غایت نهایی مخالفان از این گروگان گیری چیست؟

به باور من هدف اصلی آنها بیشتر مبادله است، چراکه تجربه ربودن مهندسین ایرانی در نیروگاه برق سوریه نشان داد که آنها به افراد ایرانی برای انجام اینگونه مبادلات نیاز دارند. به دلیل آنکه اخیرا افسر ترک در حلب دستگیر شد، هفت نفر قطری و تعدادی سعوی و اردنی نیز در حلب دستگیر شدند. این افراد باید مبادله شوند و نیروهای مخالف نیز باید برگ های مهمی در اختیارداشته باشند تا بتوانند وارد مذاکره برای مبادله این افراد دستگیر شده، شوند. به ویژه آنکه افراد دستگیر شده تابع دولت هایی هستند که پشتیبان حرکت مسلح مخالف سوریه هستند.

شما اشاره کردید که با هشدار ایران اما بازهم این افراد برای زیارت به کشور سوریه سفر کرده اند. آیا پس از گذشت مدت طولانی از بحران این زمان برای هشدار دادن دیر نبوده است؟

سازمان حج و زیارت یک سال است که از مردم خواهش کرده تا به کشور سوریه سفر نکنند. اما به نظر من باید برخورد جدی تری شود به دلیل آنکه هم برای جمهوری اسلامی ایران و هم خود مردم  مشکلات زیادی را ایجاد می کند. بنابران سازمان حج و زیارت و حتی فرودگاه ها  باید جدی برخورد کنند، چراکه این سهل انگاری ها برای ایران بسیار هزینه بر است.

 حتی کسانی که شک و تردید دارند که این افراد عادی هستند هم این مساله را مطرح می کردند که در این شرایط آمدن زائران به سوریه چه معنی دارد، به این دلیل که مرقد حضرت زینب محل درگیری است و حتی چند روز در تصرف شورشیان و افراد مسلح قرار گرفته و قصد داشتند که مرقد را منفجر کنند. تعدادی از افراد مقیم در آنجا به ویژه عراقی ها را کشتند و یا شکنجه کردند. این مسائل نشان می دهد که شرایط در این منطقه اصلا عادی نیست، علاوه بر آن از مرقد حضرت زینب تا فرودگاه که حدود سی کیلومتر است بسیار منطقه نا امنی است. بنابراین باید تدابیر جدی اتخاذ شود.

آیا به نظر شما ممکن است بشار اسد حاضر به مبادله افراد دستگیر شده ای که شما به آنها اشاره کردید در مقابل آزادی زائران ایرانی شود؟

این تصورات مخالفان بشار اسد است و بر این اساس که جمهوری اسلامی ایران از دولت سوریه حمایت می کند و در نتیجه بشار اسد هم باید برای ایران در این مساله کوتاه بیاید. این مساله بسیار پیچیده و دراز مدت خواهد شد، افرادی که ربوده شدند در شرایط بسیار سختی به سر برده و مرتب جابجا و در جاهای مختلف نگهداری می شوند چراکه نیروهای مسلح جای امنی در سوریه ندارند.

امیدوار هستیم که تلاش های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران  مفید واقع شود. این حرکت اصلا حرکت صحیحی نیست و به نفع گروه های مسلح نخواهد بود. حتی ممکن است این آتش به سمت کشورهای طرفدار این افراد هم فراگیر شود. این حرکت ها بزدلانه و غیر انسانی است که تعداد افراد بیگناهی را دستگیر کرده اند.

نباید اجازه داده شود که اینگونه رفتارها و آدم ربایی ها گسترده شود، چراکه منطقه را متشنج می کند و چنین اعمالی فراگیر می شود. بنابراین کشورهای حامی مسلحان باید متوجه باشند که ممکن است از آتش این اعمال در امان نمانند. در پایان باید امید داشته باشیم که  با مذاکرات و فشارها بر ترکیه و قطر این مساله به زودی حل شود.

*********************************************************************

 تروریست ها در سوریه 6143 نفر را کشته اند

© Скриншот: YouTube

ناآرامی ها از ماه مارس سال گذشته در سوریه ادامه داشته و بیش از 6100 نفر به دست تروریستها کشته شدند که حدود 2600 نفر از ماموران امنیتی هستند.

نماینده دایم سوریه در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل به این نکته اشاره کرده است.

سازمان ملل با اتکا به آمار سازمانهای مخالف در سوریه می گوید که در این مدت بیش از 9 هزار نفر در این کشور کشته شده اند.

© Скриншот: YouTube

 

********************************************************************

عربستان کمک علنی به تروریستها در سوریه را متوقف می کند

پذیرش وهابیت، شرط ارائه کمک به تروریست ها در سوریه

پس از رسوایی جنایت عناصر مسلح و تروریست در منطقه "حوله" سوریه و کشته شدن صدها شهروند، مفتی ها و شیوخ وهابی سعودی از توقف جمع آوری کمکهای نقدی برای مخالفان سوریه خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، شماری از شیوخ و مفتی های وهابی سعودی در پایگاه های اینترنتی  و شبکه های اجتماعی اعلام کردند که مسئولان به آنها ابلاغ کرده اند، باید جمع آوری کمک های مالی و نقدی به مخالفان سوریه را فورا متوقف کنند.

8 تن از شیوخ و مفتی های افراطی سعودی از جمله "ناصر العمر"، و "محمد العریفی" و "عبدالعزیز الطریفی" فراخوانی را در عربستان برای جمع آوری کمکهای نقدی و مالی جهت کمک به عناصر مسلح در سوریه به راه انداخته بودند.

عناصر مسلح اوایل هفته جاری در حمله ای وحشیانه به منطقه "حوله" بیش از صد نفر از شهروندان سوری را به قتل رساندند. بیش از 30 تن از قربانیان این جنایت کودکان زیر 10 سال بودند.

در پی وقوع این جنایت، کشورهای حامی عناصر مسلح و تروریست در سوریه، فورا نظام این کشور را مسئول این کشتار اعلام کردند .. تا با منحرف کردن افکار عمومی از خودشان که به دلیل حمایت از عناصر مسلح عاملان اصلی این جنایت وحشیانه به شمار می آیند، برای حمله به سوریه به اجماع جهانی دست یابند.

برخی رژیم های عربی منطقه بویژه عربستان و قطر با کمک و همکاری ترکیه و چند کشورغربی از حامیان اصلی عناصر مسلح و مخالفان این کشور به شمار می آیند که همواره تلاش کرده اند موافقت مجامع بین المللی را برای اقدام نظامی علیه سوریه کسب کنند.

مقامات سعودی و قطری تا کنون بارها به صورت علنی خواستار تسلیح مخالفان سوریه شده اند.

ترانزیت گسترده پول، سلاح و تروریست به سوریه

روزنامه "فیگارو" اوایل این هفته با انتشار گزارشی مفصل، از عملیات ترانزیت عناصر مسلح وابسته به القاعده و جریان های سلفی وهابی به سوریه از طریق شهر "طرابلس" درشمال لبنان پرده برداشت.

فیگارو خاطرنشان  کرد: عناصر مسلح لیبیایی که در حال جنگ با ارتش سوریه هستند، از سوی قطر حمایت شده، و بیشترین تعداد "داوطلبان" را برای جنگ با این ارتش تشکیل می دهند .. در کنار آنها نیز شماری با تابعیت لبنانی، سعودی، کویتی، پاکستانی، و شماری هم الجزایری هستند که در روستایی مرزی در ترکیه مستقرند. 

فیگارو ادامه داد: شماری عناصر مسلح عراقی نیز تلاش کردند از طریق عراق وارد سوریه شوند، ولی قبایل سوری با تعقیب آنها مانع از نفوذشان به داخل خاک سوریه شدند.

فیگارو فاش کرد: سرمایه داران عرب منطقه از جمله یک قطری به نام "عبدالرحمن النعیمی" به بهانه "کمکهای انسانی"، از گروه هایی که در "طرابلس" (لبنان) مستقر هستند حمایت مالی می کنند.

این روزنامه فرانسوی به نقل از شاهدان عینی در طرابلس تأکید کرد: در صورت انجام عملیات انفجاری، خانواده آن فرد پول هنگفتی دریافت می کند .. هر کدام از عناصر سلفی نیز ماهانه 200 دلار برای جنگ در سوریه دستمزد می گیرند.

این روزنامه با اشاره به هشدار برخی مسئولان آمریکایی، از امکان تشکیل یک "محور تروریستی" از شمال لبنان تا استان الانبار عراق خبر داد.

پذیرش وهابیت، شرط ارائه کمک به تروریست ها در سوریه

*********************************************************************

 بازداشت ژنرال ترکیه اي در حلب سوریه

ارتش سوریه در جریان درگیری‌ها با گروهک‌های تروریستی یک ژنرال ترک را در حلب دستگیر کرد.

بازداشت ژنرال ترکیه اي در حلب سوریهبازداشت ژنرال ترکیه اي در حلب سوریه
بازداشت ژنرال ترکیه اي در حلب سوریهبازداشت ژنرال ترکیه اي در حلب سوریه
 
 
به گزارش حديد نيوز به نقل از فارس، ارتش سوریه یک ژنرال ترک را در حلب بازداشت کرده است.

این ژنرال در جریان درگیری‌ها بین ارتش و گروهک‌های تروریستی دستگیر شده است.

در ماه‌های گذشته نیز روزنامه ایدنلیک ترکیه از بازداشت حدود ۴۰ افسر ترکیه در سوریه خبر داده و اعلام کرده بود که تلاش‌های متعدد آنکارا برای مذاکراه با دمشق برای آزاد کردن آنان شکست خورده است.

همچنین پیش از این نیز اخباری مبنی بر بازداشت نیروهای نظامی و امنیتی خارجی در سوریه منتشر شده بود که از جمله آنها می‌توان به اظهارات "ریاض صقر" نویسنده و تحلیلگر سیاسی سوری اشاره کرد که از دستگیری شماری از افراد مسلح به دنبال عملیات ارتش سوریه در شهر حلب خبر داده و یادآور شده بود که بسیاری از آنها دارای تابعیت‌های غیر سوری و از جمله افسران ترک هستند.

گفته می‌شود که این ژنرال ترک برای تحقیقات بیشتر به دمشق منتقل شده است.

*فارین‌پالسی: الجزیره و العربیه اخبار سوریه را تحریف می‌کنند 

یک مجله آمریکایی در گزارشی با اشاره به تحولات سوریه اعلام کرد که شبکه‌های الجزیره و العربیه، با زیر پا گذاشتن استانداردهای خبری، اخبار سوریه را به نفع خود تحریف می‌کنند. 

مجله آمریکایی فارین‌پالسی، زمانی که درگیری‌ها میان نیروهای وفادار به دولت سوریه و گروهک‌های مسلح در این کشور صورت گرفت، یک درگیری دیگر در بین رسانه‌های جهان رخ داد.

بر اساس این گزارش، "العربیه" و "الجزیره" دو شبکه خبری بودند که تمامی تلاش خود را به کار گرفتند ، تبلیغات دولت سوریه را مهار کنند و در این راستا اخبار را تحریف کردند.

فارین‌پالسی ادامه داد که این دو شبکه با هدف حمایت از گروهک‌های مسلح سوریه، استانداردهای روزنامه‌نگاری و خبری خود را کاهش دادند و اصل اولیه صحت منابع و درستی اخبار را نادیده گرفتند و تنها به یکسری منابع ناشناس و تأیید نشده اکتفا کردند.

شبکه الجزیره و العربیه به ترتیب توسط خاندان سلطنتی قطر و عربستان سعودی ظهور پیدا کردند و پوشش خبری این رسانه‌ها نمایانگر مواضع سیاسی حامیان این رسانه‌ها است.

بنا به گزارش موسسه تحقیقاتی "ایپسوس"، پول هنگفتی در پشت تأسیس این شبکه‌ها خوابیده است، الجزیره در سال ۱۹۹۶ با ۱۵۰ میلیون دلار پولی که امیر قطر هدیه کرده بود، تأسیس شد و هزینه سالانه این شبکه تا سال ۲۰۱۰ به ۶۵۰ میلیون دلار رسید.

العربیه نیز وضعیت مشابهی دارد، این شبکه در سال ۲۰۰۳ با سرمایه‌گذاری اولیه ۳۰۰ میلیون دلاری گروهی از سرمایه‌گذاران لبنانی و کشورهای خلیج فارس به رهبری "ولید الابراهیم" تاجر سعودی که برادر زن "ملک فهد" راه‌اندازی شد.

بر اساس این گزارش، بودجه عملی سالانه این شبکه‌ها مشخص نیست اما احتمالا صدها میلیون دلار صرف این دو شبکه می‌شود زیرا شبکه "الحره" به حمایت مالی آمریکا سالانه ۹۰ میلیون دلار صرف اداره می‌کند.

بر اساس این گزارش، زمانیکه العربیه و الجزیره مستقیماً در امور سوریه اظهارنظر می‌کنند، در واقع در صدد هستند تا بر عیوب گروهک‌های مسلح سوریه سرپوش قرار دهند و خطوط اشتباه مذهبی این درگیری‌ها را برجسته کنند.

بر اساس این گزارش، در حالیکه بسیاری از رسانه‌ها از حضور القاعده در بین گروهک‌های تروریستی سوریه خبر می‌دهند اما شبکه‌های الجزیره و العربیه هیچ اشاره ای به این موضوع نمی‌کنند.

فارین‌پالسی در پایان گزارش خود افزود، دولت‌های سعودی و قطری به دلایل شخصی یا استراتژیکی خواستار سقوط دولت سوریه هستند. این رسانه‌های خبری چون الجزیره و العربیه هستند که در جهت حفظ منافع دولت‌های عربی حامی آنها فعالیت می‌کنند تا اخبار را طوری که آنها تمایل دارند، پوشش دهند.


*کنترل کامل شهر حمص در دست ارتش سوريه 

يگانهاي ارتش سوريه شهر حمص در مرکز اين کشور را به طور کامل کنترل کرده است. 

باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اخبار سوريه نوشت: برخي از گروه هاي مسلح که هنوز در داخل محله هاي قديمي در مرکز شهر مستقر هستند متمرکز ، اما نيروهاي ارتش آنها را محاصره کرده اند و از ورود اسلحه به آنها و همچنين فرارشان به ساير مناطق جلوگيري مي کنند.

يگانهاي ارتش بيشتر محله هاي قديمي شهر حمص و همچنين مناطق الخالديه و القصور را کاملا پاکسازي کرده است، پس از آنکه در عمليات تعقيب تروريستها ، شماري زيادي از افراد مسلح را در اين شهر دستگير يا به هلاکت رساندند.

ارتش در عمليات پاکسازي محله هاي که در تصرف گروه هاي مسلح در آمده بود، تعداد زيادي بمبهايي را که در منال مردم کارگذاشته بودند ، تا هنگام عمليات پاکسازي منفجر شود ، خنثي کرد.

همچنين روز گذشته نيروهاي ارتش يک گروه تکيفري را در محله حميديه در مرکز شهر حمص محاصره کردند و پس از چند ساعت درگيري ، چهل نفر از انها را به قتل رساند که در ميان جنازه هاي آنان ، اتباع بيگانه به ويژه از ليبي ، الجزاير و تونس ديده مي شوند.

در محله الخالديه هم نيروهاي امينتي پس از دريافت اطلاعاتي از اهالي، انبار مهمات و اسلحه تروريستها را محاصره و شمار زيادي از آنها را دستگير کردند و يا به هلاکت رساندند ؛ افراد مسلح در اين درگيري انبار سلاح را منفحر کردند.

در شهرهاي الرستن، تلکلخ، الحوله و القصير، يگانهاي ارتش سوريه در تعقيب افراد مسلح خسارتهاي سنگيني بر آنها وارد کردند.


*ارتش سوريه خسارت هاي زيادي به گروههاي مسلح وارد كردند
نيروهاي سوري در مناطق مختلف با عناصر مسلح درگير شدند و ضمن کشف و ضبط مقادير زيادي سلاح و مهمات خسارات زيادي به آنها وارد کردند و شمار زيادي از آنها را به قتل رساندند.
به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، زياد اليافي شهروند سوري بر اثر اقدام تروريست ها به گلوله باران منطقه اي در پشت بيمارستان عباسيه در دمشق کشته شد. بر اثر اين گلوله باران اعضاي سه خانواده از جمله يک خانواده هفت نفره زخمي شدند.
نيروهاي امنيتي و ارتش سوريه با کمک اهالي حمص به مقابله با تروريست ها پرداختند و توانستند شماري از آنها را در مناطق مختلف به قتل برسانند.

براساس اين گزارش ، نيروهاي امنيتي سوريه در محله المزارع در منطقه القصير در حمص با گروهي از تروريست ها درگير شدند و آنها را در کمين گرفتار کردند که به کشته شدن همه تروريست ها منجر شد. در اين درگيري ها همچنين دو خودروي مجهز به تيربار دوشکا منهدم شد. نيروهاي سوري همچنين در مناطق الرستن و تلبيسه به تعقيب تروريست ها پرداختند و شمار زيادي از آنها را کشته يا زخمي کردند. نيروهاي مسلح همچنين با يک گروه از تروريست ها که سعي داشتند از منطقه جوره الشياح بگريزند درگير شدند و شماري از آنها را کشته و زخمي کردند. محله الخالديه در حمص از ديگر مناطقي بود که ارتش سوريه در آنجا با تروريست ها درگير شد و طي آن انبار مهمات موجود در ساختماني که تروريست ها در آن مستقر بودند منفجر شد و شمار زيادي از تروريست ها کشته شدند و بقيه نيز زخمي شدند.
نيروهاي امنيتي سوريه در حماه نيز با همکاري اهالي منطقه به مخفيگاه هاي ترورست ها در مناطق مختلف يورش بردند و شمار زيادي از آنها را به قتل رساندند. نه تن از تروريست ها نيز خود را تسليم نيروهاي امنيتي سوريه کردند. در جريان يورش به مخفيگاه هاي تروريست ها کانال هايي زير زميني کشف شد و از داخل آنها مقادير زيادي انواع سلاح و مهمات و نيز تجهيزات مخابراتي و ارتباطي و ماسک هاي شيميايي به دست آمد.

از سوي ديگر نيروهاي امنيتي سوريه در دمشق موفق شدند سه تک تيرانداز را که در يک اتاق مخفي شده و به سمت نيروهاي ارتش تيراندازي مي کردند، به قتل برسانند.
نيروهاي امنيتي در دمشق همچنين با کمک اهالي موفق شدند يک خودروي حامل سلاح را که متعلق به گروه هاي تروريستي بود کشف و ضبط کنند.
از داخل اين خودرو مقادير زيادي سلاح شامل سلاح هاي خودکار کلاشينکوف و مقادير زيادي فشنگ، گلوله هاي آر پي جي، تجهيزات پيشرفته مخابراتي، جليقه هاي ضد گلوله، تجهيزات انفجار از راه دور و... کشف و ضبط شد.

در همين حال شماري از تروريست ها در منطقه يلدا بين يرموک و محله التضامن در ريف دمشق مرتکب جنايت شدند. در همين حال نيروهاي امنيتي به تعقيب بقاياي اين افراد در اين منطقه ادامه مي دهند و تا کنون شمار زيادي از آنها را به قتل رسانده و شماري را نيز بازداشت کرده اند.
افراد مسلح در چارچوب اين جنايت اقدام به ربودن بيست تن از اهالي منطقه و کشتن آنها کردند.
نيروهاي امنيتي همچنين تعدادي بمب را که افراد مسلح براي هدف قرار دادن نيروهاي مسلح در اين منطقه کار گذاشته بودند خنثي کردند. در اين منطقه همچنين يک بيمارستان سيار که تروريست ها از آن براي درمان زخمي هاي خود استفاده مي کردند کشف کردند.

نيروهاي امنيتي سوريه همچنين در منطقه دمر البلد در دمشق با گروهي از تروريست ها درگير شدند و شماري از آنها را به قتل رساندند. در جريان تعقيب تروريست ها يک انبار حاوي انواع سلاح و مهمات کشف و ضبط شد. سلاح هاي دوربين دار آمريکايي، موشک انداز آر پي جي، تعدادي گلوله خمپاره، سلاح هاي ساخت روسيه، تجهيزات مخابراتي و ارتباطي از جمله اشياء کشف شده در اين انبار است.
 
*************************************************************
 
واکنش مسکو به خبر کشته شدن ژنرال روسی در سوریه
 

 

 

وزارت دفاع روسیه با تکذیب ادعای رسانه های حامی عناصر مسلح و تروریست در سوریه مبنی بر کشته شدن یک ژنرال بازنشسته به نام 'ولادمیر کوجییف' تأکید کرد که این ژنرال کاملا سلامت است و به همراه خانواده اش در مسکو زندگی می کند.

به گزارش جام نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم،  وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، پخش کنندگان این گونه دروغ ها و شایعه ها از سال ها قبل در چارچوب یک سناریوی واحد فعالیت می کنند.
در این بیانیه تأکید شده است: سرلشکر کوجییف در سال 2010 بازنشته شد، و اکنون هم در سلامت کامل با خانواده اش در مسکو زندگی می کند.
خبرگزاری انترفکس روسیه نیز امروز به نقل از یک منبع آگاه در دستگاه امنیتی اعلام کرد، سرلشکر کوجییف از زمان بازنشستگی به همراه خانواده اش در مسکو زندگی می کند.
این منبع تأکید کرد که کوجییف در دوران خدمت به عنوان مشاور وزیر دفاع سوریه در امور دانشکده های نظامی فعالیت کرده بود، ولی پس از بازنشستگی دیگر به سوریه نرفت و زندگی آرامی را در مسکو در پیش گرفت.

 
*********************************************************************
 
دروغ پردازیهای العربیه ادامه دارد/ ژنرال بلند پایه روسی در سوریه کشته شد
 
شبکه تلویزیونی العربیه ادعا کرد که مخالفان مسلح نظام سوریه موسوم به ارتش آزاد سوریه اعلام کرد در عملیاتی موفقیت آمیز یک ژنرال بلند پایه روس را به قتل رسانده است.
 
 

به گزارش سایت جام نیوز عربی ، شبکه العربیه (Al Arabiya) چهار شنبه 18 مرداد (8 August) خبر داد: «مخالفان مسلح نظام سوریه موسوم به ارتش آزاد سوریه اعلام کرد در عملیاتی موفقیت آمیز یک ژنرال بلند پایه روس را به قتل رسانده است.»
به گزارش تلویزیون العربیه مخالفان مسلح سوریه در یک بیانیه که نسخه ای از آن برای العربیه ارسال شده است ، اعلام کرد ژنرال "ولادیمیر پیترویچ کوجیو" مشاور وزیر دفاع سوریه و همچنین مشاور رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور به دست آرتش آزاد به قتل رسید.»
در بیانیه این عناصر مسلح آمده است که "احمد عیق" مترجم ژنرال روسی نیز در این عملیات به قتل رسید.
در این بیانیه نیز آمده است که در این عملیات به اسناد و نقشه های مهمی دست یافته که طرح های نظام سوریه برای عملیات علیه مخالفان مسلح را نشان می دهد.
بر اساس این گزارش ژنرال روسی در منطقه القوطه در حومه دمشق به قتل رسید.
این در حالی است که وب سایت روسیه الیوم به نقل از وزارت دفاع روسیه این خبر را تکذیب کرده و تاکید کرده است که این ژنرال روسی زنده و در موسکو به سر می برد.331/

 

 
 
 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 19 مرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com