سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 518
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 774
بازدید ماه : 1385
بازدید کل : 133430
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 104700 :ایمیلهای برگزیده دریافتی داخلی و بین الملل به سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

عنوان 104700 :ایمیلهای برگزیده دریافتی داخلی و بین الملل به سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy)

 

 

کمیته عملیاتی بین المللی توقف نسل کشی روهینگیا در میانمار روز ۲۴ جولای ۲۰۱۲ مطابق با سه شنبه مورخ ۳ مردادماه را روز همبستگی با مسلمانان روهینگیا اعلام کرد.
اولین روز همبستگی بین المللی برای مظلوم ترین اقلیت دنیا تلاش می کند تا جامعه جهانی را جهت حمایت از روهینگیا بیدار کند. طبق بیانیه این کمیته، این روز یک صدای واحد از جامعه بین المللی برای توقف دولت میانمار برای کشتار و ظلم توسط ارتش میانمار علیه روهینگیا است. این یک زنگ خطر است تا جهان نسبت به خطر تبعید مسلمانان روهینگیا از سرزمین آرکان آگاه شوند





این کمیته یادداشتی به دفاتر منطقه ای سازمان ملل در دنیا در همین روز خواهد داد. این برنامه ها به طور همزمان در تمام شهرها در تمام دنیا برگزار خواهند شد:
  • یک: تجمع مقابل دفاتر سازمان ملل با بنر و پلاکارد شامل پیام های زیر:
    • قتل عام روهینگیا را متوقف کنید.
    • مسببین قتل عام روهینگیا را مجازات کنید
    • روهینگیا مهاجران غیرقانونی نیستند
    • تبعیض نژادی و کمپین نفرت علیه مسلمانان روهنیگیا را متوقف کنید
    • خونریزی را در آرکان متوقف کنید
    • ملیت روهینگیا شهروند میانمار است
    • سازمان ملل باید در توقف کشتار مداخله کند
    • بنگلادش باید مرزها را باز کند
  • دو: قرائت بیانیه عمومی در همبستگی با جامعه روهینگیا
  • سه: سردادن شعار نسل کشی در میانمار را متوقف کنید
  • چهار: دادن یادداشتی امضا شده توسط سازمان های غیردولتی ملی و بین امللی به نماینده سازمان ملل
  • پنج: نشست خبری
از همین رو ستاد مردمی حمایت از مستضعفین میانمار نیز از عموم ملت ایران و دانشجویان و دعوت کرد تا در تجمع روز سه شنبه سوم مرداد ماه راس ساعت  ۱۷ برای اعتراض به نسل کشی در میانمار در برابر دفتر سازمان ملل در تهران(خیابان شریعتی، بالاتراز حسینیه ارشاد، خیابان قبا، جنوب بلوار شهرزاد) حضور پیدا کنند.
متن انگلیسی این دعوت را که توسط مرکز حقوق بشر اسلامی لندن انجام شده است، می‌توانید در این آدرس بخوانید.
 

فرستنده ایمیل :
 
********************************************************
سلام علیکم؛

مقام معظم رهبری :

" در ميانمار هزاران انسان مسلمان دارند كشته ميشوند، دارند فدا ميشوند، بر اثر تعصب، بر اثر جهالت، مدعيان دروغين حقوق بشر لب تر نميكنند. همانهائى كه براى حيوانات دل ميسوزانند، ميگويند اينها ميانمارى نيستند؛ خب، گيرم نباشند بايد كشته شوند؟! "



تجمع مردم روزه دار تهران در اعتراض به نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار

سه شنبه 3/5/91  ، ساعت 17

مقابل دفتر سازمان ملل در تهران



 

آدرس : خيابان دكتر شريعتي، بالاتر از حسينيه ارشاد، خيابان قبا، جنوب بلوار شهرزاد، دفتر سازمان ملل متحد 


فرستنده ایمیل :

********************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم


در دعاي روز سوم ماه مبارك رمضان مي‌خوانيم:


«اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي فِيهِ الذِّهْنَ وَ التَّنْبِيهَ وَ بَاعِدْنِي فِيهِ مِنَ السَّفَاهَةِ وَ التَّمْوِيهِ‏وَ اجْعَلْ لِي نَصِيباً مِنْ كُلِّ خَيرٍ تُنْزِلُ فِيهِ بِجُودِكَ يا أَجْوَدَ الْأَجْوَدِين»


«خدايا در اين روز مرا هوش و بيدارى نصيب فرما و از سفاهت و جهالت و كار باطل دور گردان و از هر خيرى كه در اين روز نازل مى‏فرمايى مرا نصيب بخش به حق جود و كرمت اى جود و بخشش دارترين عالم.»


* شرح فرازهاي دعا


آيت‌الله مجتهدي تهراني در شرح «اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي فِيهِ الذِّهْنَ وَالتَّنْبِيهَ وَبَاعِدْنِي فِيهِ مِنَ السَّفَاهَةِ وَ التَّمْوِيهِ» مي‌گويد: خدايا در اين ماه رمضان روزي كن كه من هوشيار بشوم و حافظه پيدا كنم و از خواب غفلت بيدار بشوم! انسان اگر بيدار بشود خيلي لذت مي‌برد، نوع انسان‌ها در غفلت هستند؛ بنابراين در ماه رمضان از خدا درخواست كنيد كه از خواب غفلت بيدار شويم. وي در باره علت ضعيفي حافظه عنوان مي‌كند: يكي از نعمت‌هاي بزرگ خدا ذهن است. در اين دعا از خدا درخواست ذهن و حافظه مي‌كنيم، اگر مي‌بينيد حافظه ضعيف است و حافظه درست و حسابي نداريم، علت آن گناه است؛ به نامحرم كه نگاه كني حافظه مي‌رود. اين استاد اخلاق ادامه مي‌دهد: شخصي به دانشمندي مراجعه مي‌كند و مي‌گويد ؛ من حافظه ندارم. آن دانشمند گفت: گناه نكن و علت آن را هم ذكر كرد و گفت: علم يك نوع فضيلت و برتري است و خدا اين برتري را به شخص گناه‌كار نمي‌دهد لذا كسي كه اهل گناه است مجتهد و ملا نمي‌شود و اگر بخواهد ملا بشود و به درد مردم بخورد بايد حافظه داشته باشد و لازمه آن ترك گناه است.


 آيت‌الله مجتهدي تهراني در ادامه به بيان خاطره‌اي مي‌پردازد و مي‌گويد: مرحوم آيت‌الله بروجردي، گاهي در درس، شعرهاي سيوطي مي‌خواندند؛ با اينكه حدود 70 تا 80 سال از زماني كه سيوطي مي‌خواندند و مجتهد شده بودند، فاصله بود، ولي به علت دوري از گناه از حافظه بسيار قوي برخوردار بودند. اين عالم رباني همچنين دعايي براي تقويت حافظه معرفي مي‌كند و مي‌گويد: از خدا؛ حافظه بخواهيم و ترك گناه كنيم؛ اين دعا را هم بعد از هر نماز بخوانيد: «سبحان من لايعتدي علي اهل مملكته ...» كه باعث تقويت حافظه مي‌شود؛ قرآن حفظ كنيد؛ حافظه زياد مي‌شود؛ خواندن آيت‌الكرسي حافظه را زياد مي‌كند و ... اين استاد بزرگ اخلاق دوباره به دعاي روز سوم ماه رمضان اشاره مي‌كند و مي‌گويد: در ادامه دعاي روز سوم از خدا طلب بيداري از خواب غفلت مي‌كنيم.

«وَبَاعِدْنِي فِيهِ مِنَ السَّفَاهَةِ وَالتَّمْوِيهِ» خدايا در اين روز مرا از كارهاي باطل و سفيهانه دور گردان؛ غيبت نكنم، دروغ نگويم و ... سفاهت به معناي؛ كار بي‌خردانه و بچه‌گانه است. وي با قرائت ادامه دعا مي‌افزايد: «وَاجْعَلْ لِي نَصِيباً مِنْ كُلِّ خَيرٍ تُنْزِلُ فِيهِ» خدايا هر كار خيري كه در ماه رمضان نازل كرده‌اي نصيبي از آن كار خير به من برسان.

 * شيطان چگونه از ما دور مي‌شود مرحوم آيت‌الله مجتهدي تهراني در ادامه به حديثي از حضرت رسول اشاره مي‌كند و مي‌گويد: رسول خدا فرمود: «آيا شما را خبر ندهم به اموري كه اگر به آن امور عمل كنيد، شيطان از شما دور مي‌شود؛ مثل دور بودن مشرق از مغرب.» اصحاب گفتند: «بله يا رسول‌الله» حضرت فرمودند: «روزه بگيريد؛ چراكه روزه صورت شيطان را سياه مي‌كند.» وي تأكيد كرد: يكي از كارهاي خير روزه گرفتن است. از خدا بخواهيم كه در ماه رمضان مريض نشويم و توفيق روزه‌داري داشته باشيم. يكي از كارهاي خير ديگر صدقه است؛ صدقه دادن هم پشت شيطان را مي‌شكند. «و كَسْرَ ظَهره» و در ادامه آمده است،‌ مواظبت بر عمل صالح، نماز شب و دوستي با خدا و استغفار، ريشه شيطان را قطع مي‌كند. و در آخر حديث گفته شده است: «و ل‍ِكلِ شي زكات وزكاتُ الابدان الصيام» كه هر چيزي زكاتي دارد و زكات بدن‌هاي شما روزه است. وي همچنين درباره بخش آخر دعاي روز سوم ماه رمضان اظهار مي‌كند: «وَ اجْعَلْ لِي نَصِيباً مِنْ كُلِّ خَيرٍ تُنْزِلُ فِيهِ بِجُودِكَ يا أَجْوَدَ الْأَجْوَدِين» خدايا هر خيري كه در ماه رمضان نازل مي‌كني براي من نصيبي از آن خير قرار بده به جود و بخشش خودت اي كسي كه جود و بخششت از همه بخشندگان بيشتر است.

 

التماس دعا

----------------------

یا علی

 فرستنده ایمیل :

*********************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

اشاره ای کنیم به بحث میانمار؛
میانمار 40 میلیون جمعیت دارد که از این 40 میلیون، 800 هزار نفرش مسلمانند. و فاجعه ای که الان دارد در میانمار اتفاق می افتد در قرن حاضر بی سابقه بوده است. تا چند ساعت قبل که چک کردم، 53 هزار نفر را کشته اند! و طبق فتوایی که دالایی لاما [ رهبر بوداییان ] در دیدارش با اوباما ( که امروز ماه رمضان را به مسلمانان تبریک گفته - از این طرف تبریک میگوید و از آنطرف Ok داده که شما کارت را بکن، ما اینجا در سازمان ملل حواسمان هست گند کار در نیاید! ) فتوا داده بر اخراج و کشتار این 800 هزار نفر از برمه سابق )میانمار) و حلّیت تجاوز به زنان. که حالا من در این وادی وارد نمیشم و خودم ابا دارم.

که چه فاجعه ای در آنجا دارد اتفاق می افتد. این نسل کشی، اگر هولوکاستی وجود داشته باشد، قابل مقایسه با هولوکاست نیست! 53 هزار نفر در همین دوماه اخیر. و هرشب هم دارد اتفاق می افتد. آمار، هرشب 200 تا، 500 تا و هزار تا بالا می رود.

خب سازمان ملل که تکلیفش مشخص است! و من تعجب می کنم اگر هنوزآدم سلیم العقلی در جهان فکر کند این‌ها طرفدار حقوق بشرند! اینکه تکلیفش مشخص است، شورای امنیت که تکلیفش مشخص است. عربستان سعودی که خودش را حامی مسلمین جهان میداند که تکلیفش مشخص است! روی این‌ها بحثی نیست؛ تکلیف ما چیست این وسط؟

خواهرها و برادرها در هرجایی که می رسند، ماجرا رو شلوغ کنند. اطلاعیه بدهند، در محیط مجازی فعال بشوند، عکس ها را توزیع کنند. روی ایمیل ها فعال بشوند، در شبکه های اجتماعی؛ حتی شبکه هایی که الان فیلتر است، اگر شما به قصد کمک به اسلام بروید، هیچ اشکالی ندارد فیلتر را بشکنید. در توییتر و فیس بوک و .. فعال بشوید و این‌ها را پخش کنید. این بر ما واجب است، که فریاد مظلومیت این‌ها را برسانیم. به هرحال در جهان یک عده مسلم اند و عاقلند،یک عده هم مسلم نیستند و عاقلند. یعنی مردم جهان نسبت به این جنایت ها بی تفاوت نمیتوانند بمانند.

اینکه فقط کپی – پیست کنید هم، نه. با ادبیات های مختلف. خودت بردار یک مقاله بنویس، خودت یک بحثی ایجاد کن. خودت روی عکس ها کار کن.
این‌ها را در شیراز پخش کنید. در استان فارس پخش کنید، و جاهای دیگر در کشور. ارتباطات قوی بشود.

اولش این است. چون هنوز موضعی که خود دولت و نظام گرفته است، موضع خیلی قوی ای نیست. خیلی بیشتر از این باید فریاد بزنند.
امروز صحبت های مقام معظم رهبری حتما باید رویش کار شود. مراجع تقلید یکی یکی دارند موضع می گیرند . باید رویش کار شود. یعنی باید بیاید در بورس.

بحث این مظلومیت وقتی پخش بشود، مجبور میشوند کاری کنند. مخصوصا روی عرب زبان ها شما کار کنید، روی کشورهای اسلامی کار کنید. مجبور میشوند بی تفاوت نباشند.

واقعا من رسالت صدا و سیما را نمیدانم چی هست. نمیدانم الان روی پرس تی‌وی یا شبکه العالم یا المنار یا جای دیگر دارند کار می کنند یا نه؟ ولی این فاجعه باید صبح تا شب ِ صدا و سیما را بگیرد! باید مردم را از آب خوردن بیندازد. ما مسلمانیم! مسلمان علوی هستیم.
روی این باید کار بشود. حتی بنظر من باید آنقدر کار بشود که تبلیغات دشمن راجع به سوریه تحت الشعاع قرار بگیرد. (راجع به سوریه جلسه قبل توضیح کامل عرض کردم که داستان آنجا چی هست) یعنی الان باید آنقدر فشار بیاید روی سازمان ملل، که سازمان ملل قبل از هر تصمیمی راجع به هر کشوری، مجبور بشود روی این قضیه کار کند.

خب این توقع ما از صدا و سیما، از دولت، از قوه مقننه، از قوه قضاییه و از مراجع تقلید این است که واقعا روی این قضیه کار کنند و 53 هزار شهیدی که تا الان داده شده و هر روز و هر شب اضافه می شود.
خطبا، هیئت ها باید موضع بگیرند و کار کنند و باید به گونه ای بشود که ان‌شاءالله در روز قدس، میانمار خیلی بزرگتر از قدس مطرح شود؛ چون فاجعه روبرو داریم.

ما اینقدر داد می زدیم می گفتیم این دالایی لاما مشکل دارد! بعضاً جمله از او نقل می کردند که ایشان اینگونه فرمودند در عالم انسانی!! فتوا داده است برای کشتار و تجاوز به زنان. و آن‌ها هم که یک عده بودایی، و بودایی ها هم احمق ترین آدم‌های تاریخ اند! فکر می کنند اگر حرف رهبرشان را گوش نکنند، خدا ازشان ناراضی است! برمبنای اعتقادشان دارند حمله می کنند به مسلمین. 40 میلیون جمعیت دارد، 800 هزارتایشان مسلم هستند. قریب به 30 میلیون بودایی اند.

برای این فاجعه باید یک اتفاقی بیفتد. نه سران کشورهای عربی، نه کنفرانس اسلامی، نه کنفرانس خلیج فارس، هیچ خبری نیست! همه پرداخته اند به 4 تا آدمکش سوری.

دقت کنیم که تک تکمان موظفیم. بنده خطبیم، در جایگاه خودم دارم کار می کنم. هرکسی در جایگاه خودش موظف است. ادارات ما موظفند بولتن بدهند بیرون و کارمندانشان را آگاه کنند. آموزش و پرورش، دانشگاه های ما موظفند. همه جا موظفند که روی این قضیه کار شود. نمایشگاه زده بشود، بساط داشته باشیم. اگر کسی آمادگی داشته باشد برای نمایشگاه، ما در خدمتیم، کمک کنیم از نظر تبلیغ و از هر نظری.

ان‌شاءالله روی این قضیه کار بشود و دعا هم کنید. و فرمودند زیاد مخالفت خودتان را با نظام استکبار جهانی به گوششان برسانید. که این فریادها ثوابش از صلوات کمتر نیست.
یک صلوات بفرستید و به نیت لعن، که ان‌شاءالله فرشتگان از این حسینیه بشنوند، و این را در عرش بگویند و ان‌شاءالله تاثیر داشته باشد. ضمن اینکه ما فقط به دعا اکتفا نخواهیم کرد و کار خواهیم کرد، به این نیت، همانطور که امام(ره) فرمودند مشت هایتان را گره کنید و 3 بار بر سر استکبار جهانی فریاد بزنید؛ 3 بار فریاد بزنید مرگ بر آمریکا.

ان‌شاءالله خداوند به احسن وجه از همه ما قبول بفرماید. قلب امام زمان (عج) الان به درد آمده است؛ ان‌شاءالله این فجایع باعث بشود خداوند به فضلش زودتر در همین ماه مبارک، منجی عالم بشریت را برساند

فرستنده ایمیل :

*********************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم
روح الله رضوی (امت واحده)؛
گزاره های مستند در مورد میانمار:
1. آمارهای رسمی 6 میلیون و آمارهای غیر رسمی 8 میلیون مسلمان میانماری را نشان می دهد. از این میان قریب به یک و نیم میلیون در منطقه آراکان زندگی می کردند (یعنی قوم روهینگیا). این جمعیت در حال حاضر 800 هزار نفر است. یعنی 600 تا 700 هزار نفر طی سال های اخیر از این منطقه مهاجرت کرده اند. دلیل مهاجرت را همه شرایط بشدت سخت زندگی از سوی دولت و گروه های افراطی ذکر کرده اند. سال 1982 این قوم از دریافت حق شهروندی محروم مانده اند.
2. اکثر قریب به اتفاق این آوارگان در بنگلادش هستند؛ در اردوگاه های رسمی و سکونت گاه های غیر رسمی، در شرایطی بشدت رقت بار. طی دو ماه اخیر 80 تا 90 هزار نفر به آوارگان اضافه شده است. دولت بنگلادش جلوی ورود آنها را می گیرد اما آنها از هر طریق ممکن خود را به بنگلادش می رسانند. مهاجرت در سال های اخیر بسیار زیاد بوده است.
3. شواهد عینی از مهاجران ماه های اخیر پرده از جنایاتی هولناک بر می دارند. آتش کشیدن منازل، آتش زدن کودکان در برابر مادران، تکه تکه کردن کودکان با شمشیر، تجاوز به عنف و ... همچنین شواهد عینی از همراهی نیروهای دولت میانمار با بودائیان افراطی می گویند.
4. مردم آرکان از نظر اقتصادی بسیار در محرومیت هستند. طبعا استفاده از فناوری های نوین مانند موبایل های با قابلیت های عکاسی و فیلم برداری و حتی خود موبایل در منطقه محدود است.
5. دولت میانمار حضور خبرنگاران و نهادهای بین المللی را ممنوع کرده است. در موضعی رسمی رئیس جمهوری خواستار اخراج 800 هزار نفر باقی مانده از آراکان شده است. یعنی 600-700 هزار نفر در این سال ها مهاجرت کرده اند و الباقی مانده را نیز می خواهند بیرون کنند.
با این اوصاف اگر تمامی تصاویر منتشر شده در اینترنت غیر واقعی باشند و اگر این قوم اصالتا متعلق به منطقه آرکان باشند یا نباشند، آنچه از کنار هم قرار دادن این گزاره ها بدست می آید، وقوع جنایتی هولناک در قبال این قوم است. جنایتی که سه دهه است آغاز شده و امروز این زخم کهنه سر برآورده. 
اگر از من بپرسید وظیفه کسانی که عزم کرده اند در حوزه جهان اسلام فعالیت کنند در قبال این مسائل چیست در شرایطی که کل منطقه در آتش توطئه های غرب می سوزد خواهم گفت:
من و شما باید هم برای حفظ خط مقاومت در سوریه تلاش کنیم
من و شما باید هم برای تدوام انقلاب خفه شده بحرین بکوشیم
من و شما باید هم برای مردم محروم غزه بجنگیم
من و شما باید هم برای موفقیت جریان اسلام گرا در مصر کوشا باشیم
و من و شما باید برای نجات جان صدها هزار مسلمان میانماری اقدام کنیم
و این همه با 8 ساعت خواب و دیدن سریال های ماه رمضانی و رفتن تعطیلات آخر هفته و ساعت های در فست فود گذراندن و بحث های فلسفی محقق نمی شود ... باور کنید در میانه میدان جنگیم.
هر که با عذر و بهانه است بهل تا برود
هر که پا بسته خانه است بهل تا برود
یا حق مددی
 
فرستنده ایمیل :
 
**********************************************************************
امروز ملتهاى مسلمان درگير مشكلات فراوانى هستند از ناحيه‌ى تسلط كسانى كه نگاهشان به آفرينش، نگاه مادى است؛ نگاه سودجويانه است؛ نگاه پست يك انسانى است كه از معنويت بوئى نبرده. امروز تمدنى كه امكانات نظامى را در اختيار مستكبران قرار داده، مبتنى بر نگاه مادى به عالم آفرينش است. همين نگاه مادى است كه دنيا را بدبخت كرده؛ خود آنها را هم بدبخت كرده. وقتى نگاه، نگاه مادى بود، سودپرستانه بود، دور از معنويت بود، دور از اخلاق انسانى بود، نتيجه اين مي شود كه قدرت نظامى و قدرت سياسى و قدرت اطلاعاتى در راه به زنجير كشيدن ملتها به كار مي رود. تمدن غرب در اين چند قرن اخير كه به اوج رسيده، هيچ هنرى غير از اين نداشته است؛ بشريت را استثمار كردند، ملتها را به زنجير كشيدند، از علمشان استفاده كردند براى نابودى تمدن هاى ملتهاى ديگر و غلبه‌ى بر آنها، بر فرهنگ آنها، بر اقتصاد آنها.

اگر شما اوضاع و احوال قرن هجدهم و قرن نوزدهم و قرن بيستم ميلادى را مطالعه كرده باشيد - همانى كه خود غربى‌ها تدوين كردند و گفتند، نه آنچه كه مخالفان آنها و دشمنان آنها تدوين كردند - مى‌بينيد كه اينها چه كردند در شرق آسيا، در هند، در چين، در آفريقا، در آمريكا؛ چه بلائى بر سر بشريت آوردند؛ چه جهنمى براى ملتها و انسانها به وجود آوردند و آنها را سوزاندند؛ فقط براى بهرهكشى، براى استثمار. در علم پيشرفت كردند، در فناورى پيشرفت كردند، صنعت خودشان را به اوج رساندند، اما اين را در خدمت بدبخت كردن ملتها به كار بردند؛ چرا؟ چون آن تمدن پايه‌ى معنوى نداشت، معنويت در آن نبود. وقتى معنويت نبود، اخلاق هم نخواهد بود. ادعاى آنها نسبت به اخلاق، ادعاى دروغين است؛ هيچ واقعيتى ندارد. بله، در فيلمهاى سينمائى، در تلاش هاليوودى، اخلاق هست، صبر هست، عقل هست؛ اما در واقعيت زندگى، اين حرفها وجود ندارد. وقتى دورى از معنويت شد، اين مي شود.

همين امروز شما ملاحظه كنيد؛ در يك كشورى در شرق آسيا - در ميانمار- هزاران انسان مسلمان دارند كشته مي شوند، دارند فدا مي شوند، بر اثر تعصب، بر اثر جهالت - اگر نگوئيم دستهاى سياسى در خود همين مسئله وجود دارد؛ فرض كنيم همان طور كه ادعا مي شود، بر اثر تعصبهاى دينى و مذهبى است - مدعيان دروغين حقوق بشر لب تر نمي كنند. همان هائى كه براى حيوانات دل مي سوزانند، همان هائى كه اگر در جوامعى كه مستقل از آنها هستند، وابسته‌ى به آنها نيستند، كوچكترين بهانه‌اى پيدا كنند، صد برابر آن را بزرگ مي كنند، اينجا در مقابل كشتار يك عده انسان بى‌گناه، بى‌دفاع، زن، مرد، كودك، سكوت مي كنند؛ توجيه هم مي كنند! اين، حقوق بشر اينهاست؛ حقوق بشرِ منقطع از اخلاق، منقطع از معنويت، منقطع از خدا. مي گويند اينها ميانمارى نيستند؛ خب، گيرم نباشند - البته دروغ مي گويند، سيصد چهارصد سال است كه اينها در آنجا زندگى مي كنند؛ آنطور كه به ما گزارش مي شود - بايد كشته شوند؟! همين حالت در طول سالهاى متمادى در همان كشور و در كشورهاى مجاور، از سوى غربى‌ها، بخصوص از سوى انگليس، نسبت به همان مردم وجود داشته. پدر اين مردم را درآوردند؛ هرجا پا گذاشتند، جز فساد و نابودى حرث و نسل - همان طور كه خداى متعال در قرآن ميفرمايد - كارى نكردند. بله، براى اينكه بازار محصولات پيدا كنند، بازارهائى را آراسته كردند؛ مردم را با محصولات جديد آشنا كردند، براى اينكه تجارت خودشان را رونق بدهند. اين تمدن، منقطع از معنويت و قرآن است.
 
 فرستنده ایمیل :
 
 
*********************************************************************
 
 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

قابل توجه دوستان طلبه و دانشجو

گردهمایی طلاب و دانشجویان جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر

با هدایت، رهنمود و سخنرانی حضرت استاد جاودان مد ظلّه العالی

زمان: امروز شنبه مورخ ۲۴ تیر ،۱۳۹۰، ساعت: ۱۷:۴۵

مکان : حسینیه حضرت استاد جاودان، خیابان شهید مصطفی خمینی، پائین تر از چهارراه سیروس، کوچه بالاگر، کوچه صادقی.

 

لطفاً اطلاع رسانی نمائید.

 

حضرت سیدنا القائد روحی له الفداء :

جوانان در محیط خودشان، امر به‏ معروف‏ و نهى از منکر کنند. چرا این واجب امر به‏ معروف‏، امر به کارهاى خوب در جامعه‏ ى اسلامى هنوز اقامه نشده است؟

نگویید به من چه؛ او هم نمى ‏تواند بگوید به تو چه؛ اگر هم گفت، شما اعتنا نکنید.

بعضى خیال مى ‏کنند تا منکرى دیده شد، باید با مشت به سراغش بروند! نه، ما سلاحى داریم که از مشت کارگرتر است. آن چیست؟ سلاح زبان. زبان از مشت خیلى کارگرتر و نافذتر و مؤثرتر است؛ مشت کارى نمى ‏کند.

بعضى جوانان به ما نامه مى ‏نویسند که اجازه بدهید ما با این تظاهرات منکراتى، مقابله و مبارزه کنیم. خیلى خوب، مقابله بکنید؛ اما چطور؟ بریزید، طرف مقابل را تکه پاره کنید؟! نه، این نیست. حرف بزنید، بگویید؛ یک‏ کلمه بیشتر هم نمى ‏خواهد؛ لازم نیست یک سخنرانى بکنید. کسى که مى بینید خلافى را مرتکب مى‏شود دروغ، غیبت، تهمت، کین‏ ورزى نسبت به برادر مؤمن، بى‏اعتنایى به محرّمات دین، بى‏اعتنایى به مقدسات، اهانت به پذیرفته‏هاى ایمانى مردم، پوشش نامناسب، حرکت زشت یک کلمه ‏ى آسان بیشتر نمى ‏خواهد؛ بگویید این کار شما خلاف است، نکنید؛ لازم هم نیست که با خشم همراه باشد.

شما بگویید، دیگران هم بگویند، گناه در جامعه خواهد خشکید.

امام خامنه ای ، سال 1370

یه سر بزنید.

وبلاگ امر به معروف و نهی از منکر

http://ehya.blog.ir

دانلود:

 

جزوه احکام امر به معروف و نهی از منکر


دانلود:

جزوه بیانات امام خامنه ای در مورد امر به معروف و نهی از منکر
 



--

«لَبّيکَ يا حُسَين» ... يَعني أنَّکَ تَکونُ حاضِراً في المَعرَکَة،
وَلو کُنتَ وَحدَه ، وَلو تَرَکَکَ النّاس ، وَاتَّهَمَکَ النّاس ، وَخَذَلَکَ النّاس؛
« لَبّيکَ يا حُسَين » يَعني أن تَکونَ أنتَ و مالُکَ وَ أهلُکَ وَ أولادُکَ في هذه المَعرَکة؛
هذا يَعني « لَبّيکَ يا حُسَين» ...

 
فرستنده ایمیل :
 
 
*********************************************************************
 
پاسخ آیت الله صافی گلپایگانی به نامه یک «دختر بدحجاب»
"من یک دختر بدحجاب هستم، راستش نمی‌دانم حجاب چیست؟چرا ما زنان باید
تاوان دل‌های مریض بعضی مردان را بدهیم؟ آیا بهتر نیست حجاب در کشور
اختیاری باشد؟"
به گزارش پارسینه  به نقل از خبرگزاری شبستان، متن نامه و پاسخ آیت الله
صافی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مرجع عزیز و عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی
سلام علیکم؛

من فاطمه 21 ساله هستم. شما را بارها در مشهد دیده‌ام، و به شما به چشم
یک پدر معنوی نگاه می‌کنم. آقا من یک دختر بدحجاب هستم، راستش نمی‌دانم
حجاب چیست؟ چرا حجاب بر ما واجب است؟ چرا حجاب ارزش است؟ آیا چادر یک تکه
پارچه با ارزش و مقدس است؟ دختر 9 ساله از چادر چه می‌داند؟ چرا فقط در
دین ما چادر و حجاب وجود دارد، یعنی پیامبران دیگر نمی‌دانستند؟!
آیا معنای پوشش، نبودن من در جامعه نیست؟ پس چگونه باید برای جامعه مفید
باشم؟چرا ما زنان باید تاوان دل‌های مریض بعضی مردان را بدهیم؟ آیا بهتر
نیست حجاب در کشور اختیاری باشد؟ لطفاً مرا نصیحت کنید و به سؤالاتم جواب
دهید که من پی‌جوی حقیقتم. منتظر پاسخ شما هستم.
جواب آیت الله صافی گلپایگانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
علیکم السلام و رحمة الله
دخترم! انشاءالله تعالی تندرست و سعادتمند باشید و اندیشه‌های نیک و درست
را در خود پرورش دهید.
نامه شما را خواندم. از بیداری باطن و معنویت پاک و اصالت فطرت شما امیدوار شدم.
نوشته‌اید پی‌جوی حقیقت هستید و نصیحت می‌خواهید. حقیقت ظاهر و آشکار
است به هرچه نگاه کنید از ذره تا مجره، از زمین تا آسمان و کهکشان‌ها و
جنبندگان بزرگ و کوچکی که با چشم غیر مسلح به زحمت رؤیت می‌شوند، آب و
هوا، باغ و سبزه‌زارها و درخت‌ها، حیوانات برّی و بحری و این انسان، این
من و تو و این همه دستگاه‌ها و تأسیساتی که در بدن ما برقرار است و علی
الدوام بی‌آن‌که ما نقشی داشته باشیم به طور خودکار عمل می‌کنند، این همه
گل‌ها، این همه میوه‌ها و این همه ... و این همه ...، همه انسان را نصیحت
می‌کنند؛ همه حقیقت و حق را نشان می‌دهند که غافل نباشید، بیدار و هشیار
باشید، از این کتاب آفرینش که میلیون‌ها و میلیون‌ها و میلیاردها و بیش
از حساب و شمار درس بصیرت و بینش دارد بخوانید، و پند بگیرید.



بدانید که شما در برابر این معانی ژرف و این وجود پر از حکمت نباید آرام
بنشینید. باید پرده‌های جهالت را هرچه می‌توانید پاره کنید، و به سوی
روشنایی بیشتر گام بردارید.
مسئله حجاب و مسائل جنسی و جنسیتی را تحت احساسات جوانی دختر یا پسر
نمی‌شود بررسی کرد، و نگاه غیر احساساتی باید به آن داشت.
این برنامه و روابط مرد و زن و حجاب، همه باید با دید عقل و مصلحت بررسی
شود. مفاسد و مصالح بسیار در اینجا ملاحظه می‌شود. کرامت و شخصیّت زن
بیشترین مصلحتی است که باید حفظ شود.
حجاب و پوشش و چادر و جدایی‌هایی که بین دو جنس به حکم عقل و شرع مقدس
اسلام رعایت می‌شود همه، جامعه را از فساد، و خانواده را از ویرانی نجات
می‌دهد. حجاب برای زن حصاری حصین و قلعه‌ای‌ محکم است.
در جامعه کاری که برحسب وضع طبیعی بین زن و مرد توزیع شده است هر دو کار
است، هر دو شریف است، هر دو باید رعایت شود تا جامعه بر نظام درست برقرار
باشد.
خانه‌داری زن از اشرف کارها است. زن خانه‌دار بیکار نیست. مرد هم که
مشاغل بسا سخت بیرون را عهده‌دار است جهاد فی سبیل الله است. کارهای پر
زحمت و سخت به عهده مرد است.
بعض افراد بی‌اطلاع، نگاه ظاهری به غرب و اروپا و آمریکا می‌کنند، و یک
زن را می‌بینند که مثلاً وزیر یا وکیل شده است اما هزاران زن را که در
نهایت محرومیت‌های اقتصادی گوناگون هستند نمی‌بینند.
امروز در غرب، کار فساد بی‌حجابی و اختلاط زن و مرد به جایی رسیده است
که از جلوگیری مفاسد آن عاجز شده و به مفاسد بسیار مخرب آن تن در
داده‌اند.
در غرب طبق اخباری که خبرگزاری‌ها منتشر می‌کنند زن‌ها در هر نهاد و
مخصوصاً نهادهای ارتشی مورد اذیت و آزار مردهای مافوق هستند. زندگی راحت
و آرام و انسانی ندارند. موالید تا حد چهل و هشت درصد در شناسنامه بی پدر
معرفی می‌شوند.
ما باید به تعالیم اسلام افتخار کنیم. سالم‌ترین مجتمعات و جوامع،
مجتمعات اسلامی است. تفکیک جنسیتی برای سلامت جامعه شرط اساسی است. چادر
و رعایت محرم و نامحرمی و اختصاص‌یافتن بعض مشاغل به زن، و بعض مشاغل به
مرد بر اساس همین تفکیک لازم جنسیتی و ترتیبات و ضوابط آن است.
در احکام شرع جنبه‌های جسمانی و روحی مرد و زن ملاحظه شده است، و بر اساس
صرف برتری‌دادن یک جنس بر جنس دیگر دستور و برنامه‌ای نیست. پیامبران همه
به حجاب دستور داده‌اند، و اختصاص به اسلام ندارد، و حکم ملازم زن و مرد
است.
همین روزها به یکی از وزراء در ایتالیا پیشنهاد کرده بودند که زنان
مسلمان را از روبند ممنوع سازد، جواب داده بود که از کار و برنامه‌ای که
حضرت مریم داشت کسی را منع نمی‌کنم! یعنی حضرت مریم هم حجاب کامل
داشته‌اند.
دخترم راجع به حجاب، راجع به توانایی‌های زن و مرد و نقش این دو جنس در
ساختن یک جامعه عقل‌پسند با کرامت، کتاب‌های بسیار شیعه و سنی، و مسلمان
و کافر نوشته‌اند.
من به شما توصیه می‌کنم به تمام وجود اگر سعادت حقیقی خود را می‌خواهید،
حجاب و تعلیمات عالیه اسلام را در همه برنامه‌ها رعایت کنید.
خداوند متعال شما را حفظ و به همه آرزوها و آمال مشروع و عقل‌پسند برساند، والسلام
 
 
فرستنده ایمیل :

*******************************************************************************

 

 با عرض شرمندگی سایت ایثار و مقاومت از پذیرفتن ایمیل های دارای بنر های مستهجن و برگزیده شدن آنها جهت معرفی معاف می باشد .

لازم به ذکر است که حدود ۱۵۰۰۰ ایمیل مستهجل بین الملل که قابل معرفی نبوده توسط مدیریت سایت امحا و نابود گردیده (جهت اطلاع)

thank you very much

privacypolicy

 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 12 مرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com