تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سايت ايثار و مقاومت (privacy. policy ) و آدرس esarm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.
بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 146322
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1
Rbiter.com”>
عنوان 102500 : ایمیلهای برگزیده دریافتی داخلی و بین الملل به سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی
عنوان 102500 : ایمیلهای برگزیده دریافتی داخلی و بین الملل به سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی Privacy policy
بسمالله الرحمنالرحیم
دعا، وسیلهى مؤمن و ملجأ مضطر و رابطهى انسان ضعیف و جاهل با منبع فیاض علم و قدرت است، و بشر بىرابطهى روحى با خدا و بدون عرض نیاز به غنى بالذات، در عرصهى زندگى سرگشته و درمانده و هدر رفته است؛ «قل ما یعبؤا بکم ربىّ لولا دعاؤکم»1.
بهترین دعا آن است که از سرمعرفتى عاشقانه به خدا و بصیرتى عارفانه به نیازهاى انسان انشا شده باشد، و این را فقط در مکتب پیامبر خدا (صلّىاللَّهعلیه والهوسلّم) و اهلبیت طاهرین او - که اوعیهى علم پیامبر(ص) و وراث حکمت و معرفت اویند - مىتوان جست. ما بحمداللَّه ذخیرهیى بىپایان از ادعیهى مأثورهى از اهلبیت (علیهمالسّلام) داریم که انس با آن، صفا و معرفت و کمال و محبت مىبخشد و بشر را از آلایشها پاکیزه مىسازد.
مناجات مأثورهى ماه شعبان - که روایت شده اهلبیت (علیهمالسّلام) بر آن مداومت داشتند - یکى از دعاهایى است که لحن عارفانه و زبان شیواى آن، با مضامین بسیار والا و سرشار از معارف عالىیى همراه است که نظیر آن را در زبانهاى معمولى و محاورات عادى نمىتوان یافت و اساساً با آن زبان قابل ادا نیست. این مناجات، نمونهى کاملى از تضرع و وصف حال برگزیدهترین بندگان صالح خدا با معبود و محبوب خود و ذات مقدس ربوبى است. هم درس معارف است، هم اسوه و الگوى عرض حال و درخواست انسان مؤمن از خدا.
مناجاتهاى پانزدهگانه که از امام زینالعابدین حضرت علىبنالحسین (علیهالسّلام) نقل شده، گذشته از خصوصیت بارز دعایى مأثور از اهلبیت (علیهمالسّلام)، این مزیت را داراست که به مناسبت حالات مختلف مؤمن، مناجاتها را انشا فرموده است.
خداوند به همه توفیق استفاضه و خودسازى به برکت این کلمات مبارک را عنایت فرماید.
Truly consumer-centric organisations like PhotoBox understand that customer experience is more than just CRM. By having an integrated contact centre that delivers customer experience across multiple touchpoints, PhotoBox has increased productivity and reduced costs while increasing sales from existing customers by 15 percent.
Maximises agent productivity by delivering the right information at the right time in the context of the customer conversation
Drives revenue by attracting newly referred customers and boosting loyalty among existing customers
Lowers contact centre operations costs
"[The term] customer-centric is used too much. Our online photo business is a growing market, and the reason we are growing our customer base is from word of mouth… The only way for us to keep that strength is to put the customer at the centre of every decision."
—Renaud Besnard, Group Production Director, PhotoBox
With 84 percent of consumers saying that improved customer service would encourage increased spending,* now's the time to get started on delivering superior CX in the contact centre. But don't take our word for it.
Read how Europe's leading online community for photo printing won an award for excellence in customer experience with the help of RightNow CX.
Ridding the world of bad experiences one interaction at a time,
The RightNow Teammkt_outbound@rnmk.com
http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا