سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 387
بازدید ماه : 998
بازدید کل : 133043
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 100200 : هدایت مذاکرات هسته ای در دستان رهبری + چند خبر دیگر

عنوان 100200 :هدایت مذاکرات هسته ای در دستان رهبری  + متن پیام مقام معظم رهبری به مجلس نهم+  تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم + دست لاریجانی و حدادعادل ‌در دستان سیدحسن خمینی

 

هدایت مذاکرات هسته ای در دستان رهبری

سرانجام پس از وقفه 15 ماهه در شروع دوباره مذاکرات هسته ای، اکنون شاهد تدبیر مقام معظم رهبری و پیشبرد بحث طلبگی علمای شیعه هستیم که سبب شد با اقدام و توصیه های مقام معظم رهبری، نحوه مذاکرات ایران و 1+5 و روش راهگشا در این زمینه با توجه بیشتری همراه شود و در نتیجه . . .

بولتن نیوز:  وقتی که منطق طلبگی علمای شیعه، قادر به حل کردن بزرگترین معضلات بشری است، هدایت و رهبری مذاکرات هسته ای توسط علما و بزرگان مذهبی، نیز  می تواند کورترین گره های به وجود آمده در موضوعات مختلف و سیاست خارجی را باز کند و راه حل مناسبی را برای پیگیری منافع ملی و بازکردن گره ها و حل مشکلات ارائه دهد و پس از 15 ماه عدم مذاکره ایران و غرب، اکنون با توجه به نظرات ایران، مذاکرات به پیش می رود.

چندی قبل، در حاشیه مذاکرات و قبل از برگزاری کنفرانس استانبول، کارشناسان دو طرف وهمچنین مسوولان سیاست خارجی و تیم مذاکره کننده هسته ای 1+5 با استناد به فتوای مقام معظم رهبری، مبنی بر حرام بودن سلاح وبمب اتمی از نظر فرامین اسلامی، اعلام کردند که ایران این نکته مهم را مطرح کرده که به دنبال انرژی صلح آمیز هسته ای است و بمب وسلاح اتمی را حرام می داند، در نتیجه محور مذاکرات می تواند در چارچوب همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی و ان پی تی به پیش می رود.

 

این دور اندیشی و تدبیر برای منافع ملی و امت اسلامی و ملت شیعه، که توسط علمای اسلام و شیعه مورد توجه است و همچنین توصیه های مقام معظم رهبری در مورد روش مذاکرات هسته ای، امروز نتیجه داده و محور همکاری با آژانس مورد توافق دو طرف قرار گرفته و نشان دهنده موفقیت ایران در تعیین محورها و دستور کار مذاکرات است وامید است که به این روش خردمندانه، کشورهای غربی قادر به اعمال فشار و تحمیل نظرات غیر منطقی آمریکا و اسرائیل نباشند و بااحترام به حقوق هسته ای ایران، مذاکرات را به پیش ببرند.

در زمانی که حسن روحانی و تیم حامی او مذاکرات هسته ای ایران را به عهده داشتند، عملاً مذاکرات با آلمان و فرانسه و انگلیس با نظریات کارشناسی آنها پیگیری و ادامه می یافت و تمامی استراتژی و تاکتیک های بکار گرفته شده نیز از سوی تیم کارشناسی حسن روحانی و نقطه نظرات انها به پیش می رفت.

با روی کار آمدن دولت اقای دکتر محمود احمدی نژاد، نیز نقطه نظرات و تاکتیک ها و روش ها تغییر یافت و مسیر دیگری را پیدا کرد و ثابت شد که هرگونه کوتاه آمدن در برابر غرب برای حل کردن اختلافات، یک مسیر اشتباه و یک تئوری شکست خورده  است که هیچوقت نباید از این روش استفاده نمود و باید با جدیت از حقوق هسته ای ایران در چارچوب آژانس بین المللی انرژی اتمی دفاع کرد.

اما سرانجام پس از وقفه 15 ماهه در شروع دوباره مذاکرات هسته ای، اکنون شاهد تدبیر مقام معظم رهبری و پیشبرد بحث طلبگی علمای شیعه هستیم که سبب شد با اقدام و توصیه های مقام معظم رهبری، نحوه مذاکرات ایران و  1+5 و روش راهگشا در این زمینه با توجه بیشتری همراه شود و در نتیجه  مسیر روشن و مناسب تر یعنی مذاکره بر اساس توافقات بین ایران و آژانس، به عنوان محور مذاکرات در دستور کار قرار گیرد تا رسیدن به توافق ها و تفاهم های بعدی بر اساس محور همکاری ایران با آژانس انجام شود.




بحث طلبگی و طی مسیر دانش آموختن در حوزه های علمیه، روش و منطقی را در انسان ایجاد می کند که از این طریق شناخت صحیح شرایط دو طرف و همچنین شناخت ترفندها و اصول مورد نظر دشمن امکان پذیر می شود  و با آگاهی از ظرفیت ها و نقاط ضعف و قوت، می توان با دید باز و با توان بیشتر و جهان بینی بهتر در مذاکرات و گفت وگو ها شرکت کرد.

این موضوع شرایط را بنحوی به پیش برده که پس از 15 ماه عدم مذاکره، به یکباره نظرات ایران در مورد محورهای مذاکرات و توافق های فی مابین، از سوی غرب مورد پذیرش قرار  گرفت و غرب از اینکه پس از گذشت 6 سال اکنون با ایران به توافق رسیده تا در مذاکرات 5+1 با ایران، موضوع برنامه هسته ای ایران، مورد بررسی قرار گیرد احساس پیروزی بزرگی برای خود در نظر گرفته است و همچنین از این که غرب نمی تواند نظر خود را به ایران تحمیل کند، برای ایران موفقیت محسوب می شود.

هدایت مذاکرات در مسیر توافقات ایران با آژانس بین المللی انرژی هسته ای، همان موضوع کلیدی بوده است که ایران از ابتدای شروع پرونده هسته ای خود به دنبال آن بود و اکنون با درایت مقام معظم رهبری این موضوع مهم بعنوان بحث اصلی مذاکرات مطرح شده و یقیناً آنچه که در اینده از توافقات هسته ای بدست خواهد آمد در مسیر  نظرات و درخواست های ایران خواهد بود. و نشان می دهد که بحث طلبگی و تدبیر مقام معظم رهبری راهگشا و مثمر ثمر بوده است.

 

*********************************************************************

 

 
 
متن پیام مقام معظم رهبری به مجلس نهم
همه قانون را فصل‌الخطاب بدانند
تهران ــ اینجانب در دوره های گذشته ی مجلس توصیه‌هایی را به عرض نمایندگان محترم رسانده و ادای وظیفه ی الهی را که مسئولیت آنان در این دنیای زودگذر و در پیشگاه عدل بی اغماض خداوند در نشأه‌ی آخرت است، یادآور شده ام. اینک نیز شما نمایندگان محترم را به آن عرایض مخلصانه ارجاع میدهم.
 
به گزارش کردپرس، نهمین دوره‌‌ی مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ صبح‌ یکشنبه با پیام‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر انقلاب‌ اسلامی‌ آغاز به‌ کار کرد.
متن‌ این‌ پیام‌ که‌ توسط حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ محمدی‌ گلپایگانی‌ رئیس‌ دفتر رهبری‌ قرائت‌ شد، به این‌ شرح‌ است:
بسم الله الرحمن الرحیم
گشایش نهمین دوره ی قانونگذاری در جمهوری اسلامی –به خواست خداوند حکیم و قدیر- پیام پرقدرتی است که ملّت ایران، جهان معاصر را با آن مخاطب میسازد و حقایق ماندگاری را در حافظه ی افکار عمومی ملتها ثبت میکند. پیروزی عزم ملی بر حجم انبوه دشمنی ها؛ ساختِ استوار و مستحکمِ نظام برخاسته از انقلاب اسلامی؛ نقش یگانه و بی بدیل ایمان و بصیرت در شکل دهی به مسیر زندگی و سرنوشت یک ملت؛ و آنگاه، تصویر راستین از ملتی که برای نخستین بار،‌مردمسالاری اسلامی را نه با زبان، که با مجاهدت دشوار خود به میدان آورده و دعوی انزوای دین از زندگی اجتماعی را باطل ساخته، از جمله ی این حقائق اثرگذار و ماندگار است.
موفقیت ملّت ایران در فرستادن این پیام روشنگر و پرمغز به افکار عمومی جهان، لطف دیگری است از سوی خدای توانا و مهربان که در طول این مسیر پرچالش، همواره یاری و رهنمایی خود را مبذول داشته و هرگز این ملت مؤمن و مجاهد را تنها نگذاشته است. با همه ی وجود، خدای عزّوجلّ را سپاس میگویم و پیشانی سپاس و ستایش بر درگاه عظمت او میسایم.
همچنین واجب میدانم که با دلی سرشار از تکریم و قدرشناسی، به ملّت بزرگ و تاریخ‌سازِ ایران درود فرستم و حضورِ بهنگام آنان را در عرصه ی این آزمون که مانند همیشه، نمایشگر بصیرت و اعتماد به نفس و شناختِ درستِ زمانه بود، سپاس گویم.
و نیز وظیفه ی خویش میدانم که از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در وزارت کشور و شورای محترم نگهبان و از دستگاههای کمک کننده بویژه رسانه ی ملّی و مأموران نظم و امنیت و جریانها و شخصیتهای دینی و سیاسی که هر یک به سهم خود در برپائی این حماسه ی همگانی نقش آفریدند، قدردانی و تشکر کنم.
همچنین لازم است از عموم نمایندگان مجلس هشتم و رئیس و هیئت رئیسه محترم آن، بخاطر خدماتی که در دوره ی مسئولیت خویش بر آن توفیق یافتند، صمیمانه تشکر کنم.
اکنون در طلیعه‌ی مجلس نهم، اصلی‌ترین توصیه‌ی این جانب به نمایندگان محترم آن است که در جایگاه خطیری که با رأی مردم به دست آورده‌اند، تنها به مسئولیت الهی و اَدای وظیفه ی سنگین نمایندگی از ملّت بیندیشند و انگیزه ها و حُب و بُغض‌های شخصی و گروهی و طائفی و محلی را در قانونگذاری که مهمترین وظیفه ی مجلس شورای اسلامی است و نیز در نظارت بر اجرای قانون و البته نیز در موضع‌گیریهایی که فضای کشور را تحت تأثیر قرار می دهد، دخالت ندهند. در صدر این همه،‌قانون قرار دارد. قانون باید کارآمد، روزآمد، شفاف، معطوف به نیازهای عمومی و تأمین کننده ی منافع ملی باشد. در دهه ی پیشرفت و عدالت، همه ی قوانین باید به تحقق این دو شاخص عمومی کمک کند و با نگاه بلندمدت، گستره‌ئی هر چه طولانی تر و پهناورتر داشته باشد. اولویتهای کشور باید احصاء شود و جایگاه شایسته را در اهتمام به قانونگذاری بیابد.
مجلس شورای اسلامی یک رکن اساسی کشور و نظام اسلامی است؛ همه ی آنچه در نظام اسلامی برجسته و شاخص است باید در مجلس تبلوُر و انعکاس یابد؛ ایمان، شجاعت، پیشگامی، ایستادگی بر مبانی نظام، ایستادگی در برابر دشمنان، روزآمدی و نوآوری، وحدت و انسجام ملی، کار و تلاش فداکارانه، به میدان آوردن همه‌ی ظرفیت فردی و جمعی، نشانه‌هایی است که میتوان یک مجلس موفق را با آن شناسایی کرد.
همکاری حقیقی و صمیمی با قوای دیگر و پرهیز از چالشهای ناموجّه نیز یک شاخص مهم دیگر و دارای سهمی تعیین کننده در اتحاد ملّی است، که دلسوزان کشور همواره بر آن پای فشرده و منافع عمومی و وجاهت چهره ی ملّت ایران در چشم جهانیان را در گرو آن دانسته اند. این توصیه عیناً به دیگر قوای کشور و همه ی اشخاص و نهادهای مسئول نیز متوجه است. همه باید قانون را فصل الخطاب بدانند.
اینجانب در دوره های گذشته ی مجلس توصیه‌هایی را به عرض نمایندگان محترم رسانده و ادای وظیفه ی الهی را که مسئولیت آنان در این دنیای زودگذر و در پیشگاه عدل بی اغماض خداوند در نشأه‌ی آخرت است، یادآور شده ام. اینک نیز شما نمایندگان محترم را به آن عرایض مخلصانه ارجاع میدهم.
در پایان با سلام و تحیات بر پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و دیگر پیامبران و بر امامان معصوم علیهم‌السلام و بر حضرت ولی الله اعظم روحی فداه، و نیز با درود بر ارواح طیبه ی شهیدان و روح مطهر امام شهیدان، سخن را به انجام میرسانم و توفیق و هدایت و یاری خداوند را برای همه ی شما مسألت می کنم.
والسلام علیکم و رحمه‌الله
سیدعلی خامنه‌ای
7/خرداد/1391
 
 
 
***************************************************************************
 
 
 
 

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

جلسه افتتاحیه بهارستان نهم در ساعت ۸:۴۲ صبح امروز ۷ خرداد همزمان با روز مجلس با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

تصاویر حواشی جالب افتتاح مجلس نهم

 

*************************************************************************

 

دست لاریجانی و حدادعادل ‌در دستان سیدحسن خمینی

خبرگزاری فارس: حضور منتخبان مجلس نهم در حرم مطهر امام خمینی برای تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران بی‌حاشیه نبود.

 

خبرگزاری فارس: دست لاریجانی و حدادعادل ‌در دستان سیدحسن خمینی خبرگزاری فارس: دست لاریجانی و حدادعادل ‌در دستان سیدحسن خمینی
 خبرگزاری فارس: دست لاریجانی و حدادعادل ‌در دستان سیدحسن خمینیخبرگزاری فارس: دست لاریجانی و حدادعادل ‌در دستان سیدحسن خمینی
 
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، منتخبان مجلس نهم امروز یکشنبه بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه این مجلس به بهشت‌زهرا رفتند و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

منتخبان مجلس نهم سپس در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضور یافته و با آرمان‌های امام راحل نیز تجدید میثاق کردند.

منتخبان ملت همچنین نماز ظهر و عصر را به امامت حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی اقامه کردند و پس از آن حجت‌الاسلام خمینی در جمع منتخبان مجلس نهم سخنرانی کرد.

پس از سخنرانی سیدحسن خمینی، منتخبان مجلس نهم با وی احوال‌پرسی و دیده‌بوسی کردند.

هنگام خروج منتخبان ملت ‌از حرم امام راحل، علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل و سیدحسن خمینی در حالی در کنار هم از حرم خارج شدند که لاریجانی در سمت راست و حدادعادل در سمت چپ سیدحسن خمینی حضور داشتند و دستشان در دستان سیدحسن بود.

البته چند قدم جلوتر جای حدادعادل و لاریجانی عوض شد و حداد در سمت راست و لاریجانی در سمت چپ سیدحسن خمینی قرار گرفتند.

 
 رییس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق كردند.
 
آیت الله مهدوی کنی

آیت الله مهدوی کنی
 
 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 8 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com