سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 385
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 641
بازدید ماه : 1252
بازدید کل : 133297
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 100100 : اشتون به نتایج مذاکرات 1+5 با ایران در بغداد امیدوار است *سند + چند خبر دیگر

  عنوان 100100 : اشتون به نتایج مذاکرات 1+5 با ایران در بغداد امیدوار است *سند + چند خبر دیگر

 

 +پروفسور علی رمضانی اظهار کرد: انرژی هسته‌ای همانند سایر انرژی‌ها و فناوری‌های در زندگی مردم نقش مهمی دارد+ آیت الله خاتمی امام جمعه تهران ۱+۵ باید بداند ملت ایران اهل باج دادن نیست 

 

اشتون به نتایج مذاکرات 1+5 با ایران در بغداد امیدوار است *سند
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره نتایج دور جدید مذاکرات 1+5 با ایران که قرار است سوم خردادماه در بغداد برگزار شود، ابراز امیدواری کرد.
 
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، خبرگزاری رویترز (Reuters) شنبه 23اردیبهشت (12 May) گزارش داد: «"کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز گذشته اعلام کرد که امیدوار است مذاکرات آتی گروه 1+5 با ایران فرآیندی را شکل دهد که تهران نهایتا برنامه هسته ای نظامی اش را رها کند.»
در حالی که قرار است دور دوم مذاکرات هسته ای کشورهای آمریکا، انگلیس، روسیه، چین، فرانسه و آلمان با ایران در تاریخ 23 ماه مه سال جاری میلادی در بغداد برگزار شود، "اشتون" که نمایندگی کشورهای شرکت کننده در گروه 1+5 با ایران را بر عهده داشته است،‌ اعلام کرد که به دور جدید مذاکرات امید زیادی دارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه او وارد گفت‌ وگوهایی می شود که مجموعه جدی از مباحثاتی هستند که می توانند به نتایج ملموسی برسند، به خبرنگاران در بروکسل گفت: «امیدوار است در دور جدید مذاکرات پایان برنامه هسته ای نظامی ایران آغاز شود و ما شاهد آغاز موفقیت باشیم.»
این اظهارات اشتون درباره پایان بعد نظامی برنامه هسته ای ایران در شرایطی گزارش می شود که ایران بارها با رد اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته ای اش تاکید کرده است که "اهداف هسته ای صلح آمیزی دارد و به عنوان یکی از کشورهای امضا کننده پیمان منع گسترش تسلیحات هسته ای "ان پی تی" و یکی از کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی حق دستیابی به فناوری های هسته ای با اهداف صلح آمیز را برای خود قائل است و به هیچ عنوان از حقوق هسته ای خود صرف نظر نخواهد کرد.
 
 
 
ناظم دباغ:
نتایج مذاکرات ایران و 1+5 در بغداد "مثبت‌تر" از استانبول خواهد بود
تهران ـ ناظم عمر دباغ نماینده اقلیم کردستان در تهران با اشاره به تنش‌های اخیر میان اقلیم کردستان عراق و دولت مرکزی با تاکید بر این‌که اقلیم کردستان معتقد به تجزیه عراق نیست، ‌گفت: در سال‌های گذشته و در زمان رژیم بعث، کردها در مبارزه بودند و یکی از هم‌پیمانانشان اپوزیسیون عراق بود که امروز همه با هم در عراق حاکم هستند.
 
به گزارش خبرنگار بخش سیاسی خبرگزاری بین المللی کُردپرس، در حالی که بغداد خود را برای میزبانی یکی از مهم‌ترین نشست‌های بین‌المللی ـ‌ مذاکرات ایران و 1+ 5ـ آماده می‌کند ،اما دولت مرکزی عراق با موضوعات و مشکلات داخلی‌ درگیر است.
به نظر می‌آید رهبرای گروه‌های مختلف سیاسی در روز‌های اخیر سعی دارند نسبت به حل این مسایل از جمله مشکلات کرد‌ها با معیار‌های دموکراتیک و رویکردی جدی وارد عمل شوند.
در یکی دو هفته گذشته اختلاف‌هایی میان رییس اقلیم کردستان عراق و رییس دولت مرکزی بر سر اجرای ماده 140 قانون اساسی و مسایلی دیگر مطرح و در محافل مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی از سوی رییس اقلیم کردستان به طور جدی پیگری شد؛ تا جایی که برخی رهبران عراقی پا در میانی کرده و برای حل مشکلات میان دولت و اقلیم کردستان پیشنهاد‌هایی ارایه کردند که به نظر می‌آید مورد موافقت دو طرف قرار گرفته است.
ناظم دباغ، نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران معتقد است در رابطه با حل اختلاف‌ها و مشکلات اقلیم با دولت گام‌های خوبی در حال شکل‌گیری است و نسبت به برگزاری جلسه‌ای با حضور تمامی گروه‌های عراقی و رهبران آن‌ها و رسیدن به نتیجه نهایی امیدوار است.
او متعتقد است اقلیم کردستان به دنبال استقلال از عراق نیست، بلکه می‌خواهد اختلافات‌ اقلیم کردستان با دولت مرکزی حل شود.
نتایج مذاکرات ایران و 1+5 در بغداد "مثبت‌تر" از استانبول خواهد بود. هم‌چنین با برگزاری این نشست در بغداد یک بار دیگر صداقت و دوستی ایران و عراق ثابت می‌شود و به همگان نشان داده می‌شود که عراق می‌خواهد محیطی برای ایجاد امنیت، دوستی و همکاری در منطقه باشد، نه ناامنی.
 
اگر کردستان به دنبال استقلال از عراق بود بعد از سقوط صدام می‌توانست این اقدام را انجام دهد
ناظم عمر دباغ با اشاره به تنش‌های اخیر میان اقلیم کردستان عراق و دولت مرکزی با تاکید بر این‌که اقلیم کردستان معتقد به تجزیه عراق نیست، ‌گفت: در سال‌های گذشته و در زمان رژیم بعث، کردها در مبارزه بودند و یکی از هم‌پیمانانشان اپوزیسیون عراق بود که امروز همه با هم در عراق حاکم هستند.
وی افزود: ما فکر می‌کردیم اگر روزی بیاید و بتوانیم با همدیگر صدام را از بین ببریم و نظام جدیدی در عراق به وجود آوریم به طور کل می‌توانیم راحت‌تر مشکلات‌مان را با همدیگر برطرف کنیم و عراقی جدید، مقتدر و متحد را به وجود آوریم و همه با هم در اداره آن مشارکت داشته باشیم.
دباغ با بیان این‌که رژیم صدام توسط اپوزیسیون عراق از بین نرفت؛ بلکه توسط عوامل خارجی که به نوعی خودشان در به وجود آوردن رژیم صدام موثر بودند، ساقط شد، اظهار کرد: پس از سقوط رژیم صدام، انتخابات در عراق برگزار شد و حکومت منتخب به وجود آمد. در عین حال هیچ یک از گروه‌های سیاسی در عراق نتوانست به تنهایی آ‌ن‌قدر رای بیاورد که بتواند حکومت تشکیل دهد و این مساله باعث شد حکومتی توافقی به وجود آید، یعنی حکومتی که از کل گروه‌های سیاسی تشکیل شده است.
 
مسعود بارزانی هیچ دعوا و اختلاف شخصی با کسی ندارد
مسعود بارزانی، رییس اقلیم کردستان هیچ دعوا و اختلاف شخصی با کسی ندارد، بلکه
مساله‌اش درباره پایبندی دولت مرکزی فدرال عراق به قول و قرارهایی است که قبلا بر روی آن‌ها توافق شده بود که بایستی انجام شود، اما تاکنون انجام نشده است.
وی خاطرنشان کرد: نقش کردها در زمان تشکیل حکومت و شرایط فعلی عراق از طرف رهبران گروه‌های مختلف، مثبت ارزیابی شده است و همواره تلاش می‌کنیم که در عراق عامل وحدت باشیم. در آن زمان اگر حمایت کرد‌ها نبود، هیچ یک از طرف‌های اهل تشیع و اهل تسنن نمی‌توانستند به تنهایی و یا با هم حکومتی تشکیل دهند.
نماینده اقلیم کردستان عراق با تاکید بر این‌که شرایط عراق امروز توافقی است، از این‌که برخی مسایل گروه‌های مختلف از جمله کردها که قبلا بر روی آن‌ها توافق شده بود، تاکنون حل نشده‌ است، ابراز تاسف کرد و گفت: مسعود بارزانی، رییس اقلیم کردستان هیچ دعوا و اختلاف شخصی با کسی ندارد، بلکه مساله‌اش درباره پایبندی دولت مرکزی فدرال عراق به قول و قرارهایی است که قبلا بر روی آن‌ها توافق شده بود که بایستی انجام شود، اما تاکنون انجام نشده است. البته در این میان برخی برای بر هم زدن وحدت مردم عراق و بزرگ‌نمایی اختلاف بین کرد، عرب شیعه و سنی و به ویژه مشکلاتی که از طرف کردها مطرح می‌شود تلاش می‌کنند. آن‌ها سعی دارند این‌گونه القاء کنند که کردها به دنبال استقلال از عراق هستند، در حالی که این‌گونه نیست.
دباغ گفت: برای ما مهم حفظ وحدت عراق است، در عین حال که معتقدیم باید حقوق مسلم کردها نیز تامین شود. بر همین اساس خواستار آن هستیم که مسایل و مشکلات ما در چارچوب قانون اساسی حل و فصل شود.
وی با اشاره به ماده 140 قانون اساسی عراق تصریح کرد: این قانون صرفا شامل مساله کرکوک نمی‌شود، بلکه این موضوع در مورد شهرهایی دیگر از جمله؛ نجف، کربلا، موصل و … هم مطرح است. یعنی در واقع ماده 140 به کل عراق برمی‌گردد. هم‌چنین ما معتقدیم باید رابطه اقلیم و دولت مرکزی در چارچوب قانون اساسی مشخص شود، یعنی اقلیم کردستان و یا اقلیم‌های دیگر در آینده در چارچوب قانون اساسی باید مشخص شود که چه نوع رابطه‌ای با دولت مرکزی باید داشته باشند.
وی درباره قانون نفت نیز اظهار کرد: سیاست خارجی، امنیتی و دارایی در چارچوب اختیارات دولت مرکزی است. در رابطه با نفت، اقلیم می‌خواهد قانونی تعیین شود که بر اساس آن چگونگی استفاده از ثروتی که در محدوده آن قرار دارد برای اقلیم و کل عراق مشخص شود. برخی تفکرات شوونیسم عرب در سیاست امروز عراق فکر می‌کنند وقتی قانون نفت تصویب شود، باعث افزایش قدرت اقتصادی اقلیم کردستان می‌شود و به این معناست که اقلیم می‌خواهد مستقل از عراق باشد.
اگر کردستان به دنبال استقلال از عراق بود بعد از سقوط صدام می‌توانست این اقدام را انجام دهد، اما بدون هیچ شرطی برای سقوط صدام همکاری کردیم. کردها عامل اساسی برای ایجاد حکومت امروز عراق بودند؛ چگونه برخی فکر می‌کنند حکومتی که خودمان آن را تشکیل دادیم را می‌خواهیم تقسیم کنیم.
دباغ یادآور شد: در زمان رژیم صدام، آن موقع که منطقه پرواز ممنوع اعلام شد، اقلیم کردستان نوعی استقلال مالی، اداری و سیاسی داشت، اما ما نه از دولت، بلکه از سازمان ملل بودجه دریافت می‌کردیم. ‌اگر کردستان به دنبال استقلال از عراق بود بعد از سقوط صدام می‌توانست این اقدام را انجام دهد، اما بدون هیچ شرطی برای سقوط صدام همکاری کردیم. کردها عامل اساسی برای ایجاد حکومت امروز عراق بودند؛ چگونه برخی فکر می‌کنند حکومتی که خودمان آن را تشکیل دادیم را می‌خواهیم تقسیم کنیم.
 
آقای بارزانی به دنبال حل اختلافات‌ اقلیم کردستان با دولت مرکزی است
وی با رد هرگونه اظهارنظر منتسب به مسعود بارزانی مبنی بر این‌که گفته است "کردستان
خواهان استقلال و جدایی از عراق است" گفت: شرایط موضوعی و ذاتی عراق اجازه نمی‌دهد نه امروز، نه در آینده به دنبال استقلال از عراق باشیم. آقای بارزانی به دنبال حل اختلافات‌ اقلیم کردستان با دولت مرکزی است. این اختلافات امروز بین عرب و عرب، شیعه و شیعه و سنی و سنی هم وجود دارد، این گروه‌ها نیز با دولت قانون اختلافاتی دارند.
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران درباره برخی هشدار‌ها و تهدید‌ها از سوی رییس اقلیم در رابطه با حل و فصل هر چه سریع‌تر مشکلات با بیان این‌که “رییس اقلیم کردستان اعلام کرده است که اگر دولت مرکزی مشکلات اقلیم را حل نکند، ناچاریم به فکر جایگزین‌هایی باشیم و به نظر مردم برگردیم” خاطرنشان کرد: در این‌باره پیشنهاد شده است که یک هم‌پیمانی جدید بین گروه‌های مختلف عراقی ایجاد شود تا نخست‌وزیر جدید تعیین شود، اما تاکنون برنامه‌ای برای اجرایی کردن چنین پیشنهادی نداریم. حتی اگر آقای مالکی هم در چارچوب چنین پیشنهادی و در صورت حل نشدن مشکلات موجود برکنار شود، این‌گونه نیست که فردی خارج از عراق و گروه‌های موثر جایگزین شود، بلکه با هم‌پیمانی کرد، اهل تشیع، اهل تسنن و … یک بار دیگر بر سر یک نخست‌وزیر جدید از درون عراق توافق خواهیم کرد.
دباغ در عین حال تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر شنیده می‌شود که دولت قانون و نوری المالکی آمادگی دارند در چارچوب قانون اساسی عراق به مسایل و اختلافات مطرح رسیدگی کنند.
وی در ادامه درباره کسانی که مدعی‌اند برخی سعی دارند اختلاف نظر میان اقلیم کردستان عراق و دولت مرکزی را بزرگ جلوه دهند، گفت: این افراد مشخص‌اند. کسانی که نمی‌خواهند هم‌پیمانی و دوستی که بین کرد و شیعه و اهل سنت وجود دارد، ماندگار باشد؛ به ویژه عوامل رژیم بعثی سابق با آن‌ها که در حکومت امروز عراق باقی ماندند و آن‌ها که خارج از حکومت هستند. بنابراین رهبران عراق (کرد، تشیع و اهل سنت) مواظب باشند که در بازی‌های جدید برای بر هم زدن وحدت عراق نیفتند.
شرایط موضوعی و ذاتی عراق اجازه نمی‌دهد نه امروز، نه در آینده به دنبال استقلال از عراق باشیم. آقای بارزانی به دنبال حل اختلافات‌ اقلیم کردستان با دولت مرکزی است
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران در پاسخ به این پرسش که چرا اقلیم کردستان عراق نسبت به حل اختلافاتش با دولت مرکزی در زمانی کنونی اصرار دارد و آن را به زمانی دورتر موکول نمی‌کند؟ گفت: مساله حل اختلافات بین دولت مرکزی و اقلیم بارها مطرح شده است. از قبل از سقوط صدام در کنفرانس‌های مختلف می‌گفتند که اجازه دهید صدام ساقط شود بعد به این مسایل می‌پردازیم اما صدام سقوط کرد، دولت قانونی تشکیل شد و آمریکایی‌ها از عراق خارج شدند، اما هنوز به این اختلافات رسیدگی نشده است.
دباغ خاطرنشان کرد: هر چه زودتر اختلاف‌های موجود حل شود به نفع وحدت عراق خواهد بود.
 
کسانی با تفکر بعثی در نظام جدید عراق به ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعیان، اهل تسنن و کردها می‌پردازند
وی حل نشدن مشکلات موجود میان اقلیم و دولت مرکزی را ناشی از حضور و نفوذ برخی عناصر رژیم بعثی باقی‌مانده در حکومت عراق دانست و اظهار کرد: متاسفانه کسانی با تفکر بعثی در نظام جدید عراق حضور دارند و بر علیه ایران، کردها و شیعیان اقدام می‌کنند و یا به ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعیان، اهل تسنن و کردها می‌پردازند.
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران گفت: متاسفانه احساس می‌شود برخی از دوستان عرب در عراق نمی‌خواهند کردها به حقوق‌شان برسد.
دباغ درباره ساختار جمعیتی استان‌هایی که ذیل ماده 140 قانون اساسی عراق قرار است تفکیک شوند و می‌تواند مشکلات بسیاری را به لحاظ قومی ایجاد کنند، تصریح کرد: اقوام مختلف در هر استانی که باشند عراقی هستند و کسی مانع زندگی آن‌ها در جایی که سال‌ها در آن ساکن بودند، نخواهد شد.
وی درباره اهمیت نفت کرکو ک برای اقلیم کردستان گفت: اقلیم کردستان در حال حاضر منابع نفتی بسیار بیشتری نسبت به آن‌چه در کرکوک است در اختیار دارد. مقامات پیشین کردستان عراق قبلا اعلام کرده‌اند که نفت کرکوک مورد توجه اقلیم نیست، چون در سال 2025 تقریبا به پایان می‌رسد. آن‌چه که برای اقلیم مهم است جغرافیای کرکوک است. مدارک تاریخی و جغرافیایی نشان می‌دهد که کرکوک شامل ولایت کردستان می‌شود.
کسانی با تفکر بعثی در نظام جدید عراق حضور دارند و بر علیه ایران، کردها و شیعیان اقدام می‌کنند و یا به ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعیان، اهل تسنن و کردها می‌پردازند.
 
طبیعی است مسایل سوریه بر عراق و اقلیم کردستان تاثیرگذار است
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران در پاسخ به این پرسش ‌که برخی در عراق و منطقه معتقدند اصرار اقلیم کردستان بر حل مشکلاتش با دولت مرکزی در شرایطی خاص خاورمیانه و منطقه به ویژه سوریه، ممکن است به تنش‌ها دامن زند؟ گفت: مساله تغییر بشار اسد و تغییر سیستم سوریه دو موضوع متفاوت است. معتقدم مهم سیستم سوریه است. طبیعی است مسایل سوریه بر عراق و اقلیم کردستان تاثیرگذار است.
دباغ تاکید کرد: ما معتقدیم باید حق کردها در سوریه در هر سیستمی و با هر فردی رعایت شود. هر چند تغییر شخص اسد احتمالا به تغییراتی در سسیتم سوریه منجر می‌شود. باید نظامی در سوریه باشد که حقوق و مطالبات مردم را پاسخ دهد.
وی درباره شرایط سیاسی و اجتماعی عراق نیز گفت: اگر رهبران گروه‌های سیاسی مختلف در عراق با هم همکاری داشته باشند مشکلی به وجود نمی‌آید. امروز تعداد زیادی از گروه‌های سیاسی و اجتماعی در عراق شکل گرفته و مشغول به فعالیت هستند. مشکل مردم عراق امروز مساله خدمت‌رسانی به آن‌ها است .این در حالی است که اقلیم کردستان از وضعیت بسیار مطلوب‌تری در زمینه خدمات‌رسانی برخوردار است.
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران با انتقاد از حزبی و گروهی بودن کابینه دولت اظهار کرد: وقتی هر یک از وزیران کابینه از یکی از گروه‌ها و احزاب انتخاب می‌شوند، طبیعی است به اندازه‌ای که کارهای حزبی‌شان انجام شود کار می‌کنند و به کارهای مربوط به مردم نمی‌پردازند، اما اگر دولت مشکلاتش را حل کند و درآمدش را تنظیم کند، سرعت خدمات‌رسانی به مردم هم بیشتر می‌شود.
دباغ درباره آن‌چه اختلاف‌های گروه‌های اهل تشیع و اهل تسنن با دولت مرکزی می‌خواند، خاطر نشان کرد: فهرست العراقیه به طور کلی با دولت المالکی اختلاف دارد و مجموعه مقتدی صدر و گروه الحکیم هم با دولت المالکی اختلاف‌هایی دارند؛ این میزان اختلاف و مشکلات با دولت جای سوال دارد.
وی با اشاره به سفر مقتدی صدر به اقلیم کردستان عراق گفت: مقتدی صدر پیشنهاد حل مشکلات و اختلاف‌ها را داد. در حالی که برخی از اساس منکر وجود مشکل و اختلاف میان گروه‌های مختلف سیاسی با دولت می‌شوند به ویژه کرد‌ها، پیشنهاد حل مشکل از سوی مقتدی صدر ثابت می‌کند که مشکلاتی وجود دارد که برای حل آن‌ها راه‌ حل ارایه می‌دهند.
مساله تغییر بشار اسد و تغییر سیستم سوریه دو موضوع متفاوت است. معتقدم مهم سیستم سوریه است. طبیعی است مسایل سوریه بر عراق و اقلیم کردستان تاثیرگذار است.
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران با اشاره به اجرا نشدن مسایلی که گروه‌های مختلف پیش از تشکیل دولت قانونی بر سر رفع آن‌ها توافق کرده بودند، تصریح کرد: نوری المالکی درباره حل مسایل گروه‌های مختلف از جمله کردها اعلام کرده است که آن‌چه که در اختیار دولت بوده، انجام شده است و باقی مسایل که حل نشده است، باید در پارلمان عراق حل و فصل شود. اگر دولت خواهان آن است که انتقاد‌ها از او کم شود باید سعی کند مسایل و مشکلات را در چارچوب پارلمان طرح و حل و فصل کند و به این روند نیز سرعت دهد.
او تاکید کرد: ما حل مسایل و مشکلات را در چارچوب پارلمان می‌پذیریم، چون نمایندگان کل مردم عراق در آن‌جا حضور دارند. اما اعلام آمادگی صرفا تبلیغاتی برای حل اختلاف‌ها کافی نیست، باید آمادگی عملی دولت در این زمینه نشان داده شود. مقتدی صدر که قبل از سفر به کردستان با نوری المالکی، محسن حکیم و عادل عبدالمهدی جلسه داشته است و شخص نخست‌وزیر عراق وجود مشکلات میان دولت و گروه‌های مختلف از جمله کردها را پذیرفته‌اند و به آن اعتراف دارند، اما اقدام عملی برای حل این مسایل دیده نمی‌شود.
دباغ در عین حال خاطرنشان کرد: منتظریم ببینیم نتیجه جلسات جلال طالبانی با ابراهیم جعفری، نوری المالکی، اسامه نجیفی، احمد چلبی و … به کجا می‌رسد و تا جایی که می‌دانیم این جلسات امیدوارکننده بوده‌اند. امیدواریم جلسه‌ای با حضور تمامی گروه‌های عراقی و رهبران آن‌ها برگزار شود و نتیجه نهایی به دست آید.
 

اگر ایران دلایل و مستندانی درباره حضور اسراییل در کردستان عراق دارد ارایه کند

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره برخی اخبار مبنی بر حضور و فعالیت‌ شرکت‌های رژیم‌ صهیونیستی و یا مرتبط با این رژیم در کردستان عراق و واکنش جمهوری اسلامی ایران نسبت به این مساله، با رد حضور رژیم صهیونیستی در کردستان عراق با کذب دانستن این اخبار اظهار کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران دلایل و مستندانی درباره حضور اسراییل در کردستان عراق دارد ارایه کند.
وی با بیان این‌که ایران و کردستان عراق در مسایل اقتصادی و امنیتی همکاری مثبت و خوبی دارند، گفت: در کمیته مشترکی که در این زمینه‌ها میان ایران و اقلیم کردستان وجود دارد، مسایل مختلف فیمابین همواره مطرح و بررسی می‌شود اما در این‌باره هیچ وقت مساله‌ای تحت این عنوان که رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان پایگاه دارد طرح نشده است. در عین حال سیاست خارجی اقلیم کردستان جزء سیاست خارجی دولت مرکزی عراق است، بنابراین ما نمی‌توانیم با رژیمی که دولت مرکزی با آن رابطه سیاسی ندارد، رابطه داشته باشیم.
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران اضافه کرد: رابطه مثبتی که در گذشته کردستان با فلسطینی‌ها داشته است، نشان می‌دهد که ما قبول نداریم رژیم صهیونیستی در کردستان حضور داشته باشد.
دباغ گفت: حتی در مورد شرکت‌های تجاری و اقتصادی اگر ادعایی دراین‌باره وجود دارد، باید مستنداتش ارایه شود. البته در این‌ رابطه حکومت اقلیم این مساله را تکذیب کرد و از ایران درخواست کرد اگر مدرکی در این‌باره دارد برای بررسی ارایه کند. هم‌چنین ما به وزارت خارجه عراق نامه دادیم که اگر ایران درباره حضور شرکت‌ها و اشخاص اسراییلی در کردستان مدرکی دارد، دریافت کند تا بررسی شود.
 
فهرست العراقیه به طور کلی با دولت المالکی اختلاف دارد
وی با بیان این‌که اقلیم کردستان به دنبال تقویت روابطش با جمهوری اسلامی است از سفر هیات ستاد مشترک اقتصادی و تجاری ایران و عراق به ریاست حسن کاظمی‌قمی به کردستان عراق در هفته آینده خبر داد و گفت: در این سفر درباره زمینه‌های همکاری بیشتر و پیگیری توافق‌نامه‌های مختلف گفت‌وگو می‌شود.
وی درباره دیدگاه کشورهای فرامنطقه‌ای نسبت به درخواست کردستان عراق برای اجرایی شدن ماده 140 قانون اساسی به ویژه آمریکا گفت: هر کشوری در دنیا منافع خودش را دارد. در عین حال معتقدیم منافع مشترک کشورهای فرامنطقه‌ای و همسایگان عراق امروز در چارچوب عراق متحد، مستقل و مقتدر تعریف می‌شود.
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران خاطرنشان کرد: اگر عراق مقتدر و مستقل تحت تاثیر و نفوذ تفکرات سابق ـ رژیم بعث ـ قرار گیرد، خطرناک است. آمریکایی‌ها اعلام کردند که کردها باید مشکلات‌شان را در چارچوب عراق حل و فصل کنند و همه گروه‌ها پایبند قانون اساسی عراق باشند و با یکدیگر همکاری کنند.
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران بر هم‌پیمانی و حل مشکلات موجود از سوی دولت تاکید کرد و گفت: تنها در این صورت است که می‌توان از مداخله کشورهای خارجی منطقه و فرامنطقه‌ای در امور عراق جلوگیری کرد. دشمن مشترک ما در عراق عوامل باقی‌مانده رژیم بعث و تفکرات بعثی است که در عراق هستند و موجب بروز اختلاف در میان گروه‌های مختلف شده‌اند.
 
نتایج مذاکرات ایران و 1+5 در بغداد "مثبت‌تر" از استانبول خواهد بود
دباغ در ادامه درباره برگزاری نشست ایران و 1+5 در سوم خرداد (23 می) در عراق با بیان‌ این‌‌که
علاقه داریم ضمن تقویت روابط و همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران در صورت امکان شرایط برای حل مشکلات و اختلافات ایران و آمریکا نیز فراهم شود گفت: عراق تمایل داشت دور اول مذاکرات ایران و 1+5 به جای استانبول در بغداد برگزار شود، اما متاسفانه به خاطر برخی
مسایل، دور اول مذاکرات در استانبول برگزار شد.
وی ادامه داد: پیش‌بینی من این است که نتایج مذاکرات ایران و 1+5 در بغداد “مثبت‌تر” از استانبول خواهد بود. هم‌چنین با برگزاری این نشست در بغداد یک بار دیگر صداقت و دوستی ایران و عراق ثابت می‌شود و به همگان نشان داده می‌شود که عراق می‌خواهد محیطی برای ایجاد امنیت، دوستی و همکاری در منطقه باشد، نه ناامنی.
 
 
 
********************************************************************
 
 
 
 
 
 

پروفسور علی رمضانی اظهار کرد: انرژی هسته‌ای همانند سایر انرژی‌ها و فناوری‌های در زندگی مردم نقش مهمی دارد.

 وی با بیان اینکه مردم ثمرات انرژی هسته‌ای را همواره در زندگی خود می‌بینند، یادآور شد: پیشرفت جوامع در سایه توجه به پیشرفت‌های هسته‌ای محسوس‌تر بوده و مردم علاقه‌مند به کسب انرژی هسته‌ای در جوامع خود هستند.

 رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه کسب موفقیت‌های هسته‌ای همواره موجب توطئه دشمنان علیه کشور شده است، یادآور شد: چون همواره عوارض منفی انرژی هسته‌ای به مردم ارائه شده است، در برابر کسب انرژی صلح‌آمیز نیز مقاومت‌هایی صورت می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای دستاویزی برای رسیدن دشمنان به اهداف است، خاطرنشان کرد: توانمندی ایران اسلامی برای کسب این انرژی برای غرب گران آمده و در برابر آن مقاومت می‌کند تا به اهداف خود برسند.

 رمضانی با اشاره به اینکه دستیابی به انرژی هسته‌ای دستاوردهای عظیمی را به همراه داشته است، یادآور شد: دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای از اهداف همه کشورهای جهان محسوب می‌شود.

 وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای موجب پیشرفت جامعه در زمینه علم و فناوری می‌شود، افزود: پیشرفت جامعه و ارائه خدمات خوب حاصل توجه به انرژی هسته‌ای است که موجب مقاومت برخی کشورها در برابر ایران شده است.

 رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه رسیدن به پیشرفت‌ها مطلوب موجب صادر شدن فرهنگ و تمدن به جوامع دیگر می‌شود، افزود: با صدور فرهنگ و تمدن به جوامع دیگر این فرهنگ می‌تواند در جامعه جهانی تاثیر گذار باشد.

 وی پیشرفت‌های علمی و فناوری به ویژه در انرژی هسته‌ای را موجب پیشرفت جامعه دانست و گفت: ارائه اطلاعات غیر درست درباره انرژی هسته‌ای موجب شده است تا قدرت‌های بزرگ در برابر دستیابی دیگر کشورها به این انرژی مقاومت کنند.

 رمضانی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلمی برای همه کشورها محسوب می‌شود، یادآور شد: ایران نیز برای استفاده از این انرژی گام‌های مطلوبی برداشته است.

 وی با صلح‌آمیز خواندن فعالیت‌های انرژی هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: هر کشوری برای پیشرفت در ابعاد مختلف نیازمند انرژی هسته‌ای است.

 رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در جهان قابل مشاهده است، یادآور شد: همه ترس ابرقدرت‌ها از پیشرفت ایران و صدور فرهنگ و تمدن ایران به جهان است.

 *********************************************************************

1+۵ باید بداند ملت ایران اهل باج دادن نیست

 

 

ایلنا: خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: بحث انتخاب رییس مجلس نباید مایه چالش و تنش باشد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران گفت: امیدواریم مردم خوبمان همان‌طور که در عزای فاطمه (س) سنگ تمام می‌گذارند در مجالس همه اهل بیت (ع) سنگ تمام بگذارند.

وی همچنین با اشاره به ولادت امام باقر (ع) اظهار داشت: اسلام مدیون تلاش حضرت امام باقر و فرزند بزرگوارش امام صادق (ع) است که از فرصت به دست آمده استفاده کردند و به تبیین اسلام ناب محمدی پرداختند. 

خاتمی همچنین با یاد آوری سالروز سوم خرداد گفت: فتح خرمشهر کمر دشمن را شکست چرا که دشمن بعثی به دنبال این بود که بگوید نمرده است.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران همچنین با اشاره به شهادت امام هادی (ع) بیان کرد: ‌ امام هادی (ع) در زمان حیاتش مظلوم واقع شد و اینک هم قلم‌ها و اشعار زهرآگین به خیال باطل خود فکر می‌کنند که با اهانت به ساحت مقدس ایشان، راهی را گشودند که استکباریان پیش‌رویشان گذاشته است اما این‌ها باید بدانند که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد و در این راستا شاهد بودیم در طول این ۳۳ سال هیچ سالی مجالس عزای امام هادی (ع) به باشکوهی امسال برگزار نشده بود.

وی گفت: این اهانت‌کنندگان اگرچه خیلی حقیر و پست‌اند اما کارشان رذیلانه است. با خواندن این شعر مردند و حالا میزبان آن‌ها می‌گوید ما دیگر نمی‌توانیم شما را نگه داریم و خود خواننده هم می‌گوید که من در هیچ کجا امنیت ندارم.


خاتمی در ادامه افزود: امیدواریم این موضوع عبرتی باشد و همه بدانند امامان اهل بیت (ع) جان و تمام هستی ما هستند و ما‌‌ همان عشق را که به حسین فاطمه داریم به امام هادی (ع) نیز داریم.

وی در ادامه سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران بیان کرد: ‌کسانی که دین ندارند بدانند ورود به این عرصه خطرناک است و کمترین آن این است که قبل از این‌که بمیرند، مرده می‌شوند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران همچنین به افتتاح نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: قانونگذار قانون را فقط اسلام دیده و همه قوانین باید بر اساس اسلام باشد و مجریان نیز بدون استثناء یا با واسطه و بی‌واسطه توسط مردم انتخاب شوند.

وی در ادامه انتظارات مردم از نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی را برشمرد و گفت: نمایندگان باید به وظیفه قانونی خود واقف باشند، طرح‌ها و لوایح را دقیق مطالعه کنند و بدون مطالعه به مجلس نروند و این‌طور نباشد که ببینند اکثریت کدام طرف است و آن‌ها با آن اکثریت بنشیند و یا نه. این درشان نمایندگانی که هم‌اکنون در مدرکشان فوق‌لیسانس هم لحاظ شده است، نیست.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: نمایندگان باید ضمن عمل به وظایف قانونیشان، با قاطعیت اصل را بر تعامل با سایر قوا و نهادهای نظام اسلامی بگذارند؛ چراکه ما همه در کشتی نشسته‌ایم و هر نهادی آسیب ببیند نظام آسیب خواهد دید. ضمن این‌که در نتیجه این عمل مردم هم آسیب می‌بینند؛ بنابراین باید اساس را بر این بگذاریم که با مذاکره مشکلات فیمابین را حل کنیم.

وی همچنین با بیان این‌که حرف نمایندگان باید صدیق باشد و منطقی، مستند بزنند، گفت: قانون چنین تریبونی را در اختیار نمایندگان قرار داده اما هر مطلبی را نمی‌شود از پای این تریبون بیان کرد، بخصوص وقتی که پای اهانت به شخص یا نهادی باشد باید دانست که این کار خلاف شرع است و طبق قانون باید آن شخص و نهادی که مورد اهانت قرا گرفته از‌‌ همان تریبون از خود دفاع کند.

وی در ادامه بیان کرد: سعه صدر، وسعت نظر و تنگ‌نظری نمایندگان به موکلشان سرایت می‌کند .


خاتمی افزود: ما اصولگرایی را آن‌طور که مقام معظم رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای دیده‌اند، می‌بینیم.

خاتمی تصریح کرد: مردم از نمایندگان خود انتظار نظم دارند و وقتی به آن‌ها گفته می‌شود در فلان ساعت در مجلس حاضر می‌شویم حاضر شوند چراکه مردم انتظار ندارند که جلسه‌ مجلس با تاخیر شروع شود.

وی کلی‌نگری را یکی دیگر از ویژگی‌هایی یک نماینده دانست و گفت: نمایندگان نباید فقط جزئی‌نگر باشند بلکه باید مسائل کلان کشور را مورد توجه قرار دهند.

وی داشتن وحدت و همدلی را نیز یکی دیگر از انتظارات مردم از نمایندگان مجلس دانست و خاطر نشان کرد: نمایندگان باید نشان دهند که در عین وجود اختلاف سلیقه، همدل هم هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: نمایندگان باید با مدیریت کلان کشور که مقام معظم رهبری است همراه باشند و این همراهی باید از سوی دولت، مجلس، قوه قضاییه، شورای نگهبان و آحاد ملت وجود داشته باشد تا این‌که مدیر کلان کشور که مقام معظم رهبری است بتواند این کشتی را که تاکنون به ساحل رسانده به ساحل‌های بلند برساند.

وی در ادامه به ضرورت زنده بودن فرهنگ استکبارستیزی در بین نمایندگان اشاره کرد و گفت: فرهنگ استکبارستیزی باید در جان نمایندگان زنده باشد چنانچه از ویژگی‌های مرحوم مدرس این بود که در برابر قدرت‌ها محکم ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: در راستا استکبار ستیزی مجلس هشتم به جد کار خود را انجام داد و ان‌شاءالله مجلس نهم نیز در این عرصه خوش بدرخشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، ‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: این مساله یک ضرورت و اولویت است. ضمن این‌که بحث اخلاق و فرهنگ نیز ضرورت است و نمایندگان محترم مجلس باید در عرصه‌های کلان جامعه نیز تاثیرگذار باشند و به تنقیح قوانین نوشته شده‌ای که کلی است و قابل اجرا نیست بپردازند.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران همچنین بحث ریاست مجلس نهم شورای اسلامی را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: بحث انتخاب رئیس مجلس نباید مایه چالش و تنش باشد و اصلا کم سابقه است که در طول این ۳۳ سال این همه چالش و تنش برای انتخاب رییس مجلس که حقش با نمایندگان است، مطرح شود.

وی با بیان این‌که نباید هر بهانه‌ای را سوژه اختلاف قرار داد، گفت: مجلسیان ارزشی رییسی را انتخاب می‌کنند که در طراز آن‌ها، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی باشد و در این میان نباید جار و جنجال رسانه‌ای وجود داشته باشد.

وی همچنین گفت: ‌بنده به عنوان کسی که حدود ۴۰ سال است که در قرآن و روایات بررسی می‌کنم، به عنوان یک طلبه تعریض به نمایندگان مجلس را کار اشتباهی می‌دانم. در هر دوره دو سوم نمایندگان جابجا می‌شوند و این موضوع به این دوره اختصاص ندارد. این بندگان خدا چهار سال زحمت کشیده‌اند و ان‌شاءالله در جاهای دیگر خدمتگزار خواهند بود.


خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه به مذاکرات ۱+۵ در بغداد اشاره کرد و گفت: ایران در این میان حرف منطقی دارد و به خاطر همین موضوع در تمام جوامع حاضر می‌شود و حرف خود را می‌زند.

خاتمی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران به اینکه انرژی هسته‌یی حق مسلم همه ملت‌ها به خصوص ملت بزرگ ایران است و ملت شجاع ایران به هیچ وجه از حق خود صرف‌نظر نخواهد کرداشاره کرد و اظهار داشت: حرف این دوره از مذاکرات این بوده که ما غنی‌سازی ۲۰ درصدی را متوقف کنیم. این غنی‌سازی‌‌ همان غنی‌سازی است که سه سال پیش اروپاییان وعده دادند تا ما برای نجات یک میلیون بیمار از آن استفاده کنیم اما آن‌ها زیر قولشان زدند ولی به هر ترتیب ایران به برکت دانشمندان و فناوران هسته‌یی خود به ویژه دانشمندان شهیدش به غنی‌سازی ۲۰ درصدی رسید.

وی افزود: آن‌ها مدام می‌گویند که ایران اعتماد‌سازی کند این در حالی است که آن‌ها بار‌ها مراکز هسته‌یی ما را بازرسی کرده‌اند و نتوانستند کمترین سوژه را پیدا کند. مقام معظم رهبری هم فرمودند ما به دنبال سلاح هسته‌یی نیستیم، ما چقدر اعتمادسازی کنیم؟ شما باید اعتمادسازی کنید و نشان دهید که نوکر قدرت‌های مستکبر نیستید.

وی تصریح کرد: ۱+۵ باید بداند ملت ایران اهل باج دادن نیستند و فتح‌ آفرینان خرمشهر که خرمشهر را فتح کردند همین مردم هستند و پای حقشان ایستاده‌اند.

خاتمی همچنین به انتخابات ریاست‌جمهوری در مصر اشاره و بیان کرد: این انتخابات پدیده مبارکی بود و مردم شجاع مصر برای اولین بار توانستند رییس‌جمهورشان را انتخاب کنند و ما امیدواریم رییس‌جمهور منتخب مصر مردی اسلام‌گرا، ضد استکبار، ضد صهیونیسم و به معنای دقیق کلمه مردمی باشد.

وی گفت: ‌ مردم مصر بدانید که تجربه ۳۳ ساله انقلاب ما پیش‌روی شماست و شما باید در صحنه باشید که ان‌شاءالله انقلابتان بماند.

وی در ادامه موضوع الحاق بحرین و عربستان را مورد توجه قرار داد و گفت: الحاق بحرین به عربستان یک خیانت بزرگ است.

وی خطاب به ملت بحرین گفت: ملت شجاع بحرین به حکام خائن آن هرگز این اجازه را نمی‌دهد که کشورشان را به تارج ببرند.

خاتمی در ادامه خطبه‌هایش گفت: عزت، عظمت و سیادت شما مردم بحرین در این است که در سایه مقاومت بایستید که این وعده خداست و پیروزی از آن شما خواهد بود.

وی به اسلام‌ستیزی در کشور آذربایجان اشاره کرد و گفت: مدتی است از این کشور آذربایجان خبر‌های ناگواری به گوش می‌رسد که از دین‌ستیزی و حجاب‌ستیزی خبرمی دهد که جلوی سفارت ما در این کشور کارهای رذیلانه‌ای انجام می‌شود.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران خطاب به مسئولان و روسای کشور آذربایجان گفت: ما به عنوان یک کشور بزرگ این کشور را نصحیت می‌کنیم که با اسلام در نیفتد؛ چراکه هرکه با اسلام در افتد، ور افتاد.

وی افزود: با توجه به این‌که کشور آذربایجان دومین کشور شیعه در جهان است و بیش از ۸۰ درصد مردم آن شیعه هستند به حکام آذربایجان می‌گوییم که اگر همین روند را ادامه دهید سرنوشت بن‌علی پیش‌روی شما خواهد بود. او نیز با دین مردم طرف و در ‌‌نهایت سرنگون شد، اگر می‌خواهید این راه را ببینید بسم‌الله، ولی سرنگونی خواهید دید.

 
 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 8 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com