سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 267
بازدید ماه : 878
بازدید کل : 132923
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 30200 : گزارش كامل ايسنا از افتتاح سه دستاورد جديد هسته‌‌ای

عنوان 30200 : گزارش كامل ايسنا از افتتاح سه دستاورد جديد هسته‌‌ای+بازتاب جهانی دستاوردهای ایران درعلوم هسته ای

 

ایسنا نوشت:

افزايش تعداد ماشين‌هاي سانتريفيوژ جهت غني‌سازي تا سقف 5/3 درصد، راه‌اندازي اولين زنجيره ماشين‌هاي سانتريفيوژ نسل جديد با روتور كامپوزيتي و واحد كاري جدا‌سازي شش (SWU) و اولين مجتمع سوخت صفحه‌اي 20 درصدي ساخت داخل سه دستاورد جديد هسته‌يي بود كه روز چهارشنبه طي مراسمي با حضور رييس‌جمهور كشورمان به بهره‌برداري رسيد.

احمدي‌نژاد:

كشورهاي غربي كارنامه خود را سياه‌تر نكنند

كسي در ايران از ترور شدن نمي‌ترسد اما بايد از دانشمندان حفاظت كنيم

به گزارش خبرنگار انرژي هسته‌يي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدي‌نژاد طي سخناني در اين مراسم با اشاره به پيشرفت‌هاي هسته‌يي ايران به كشورهاي غربي توصيه كرد كه كارنامه خود را سياه‌تر از اين نكنند و دست از رفتارهاي زشت خود در قبال پيشرفت‌هاي علمي ملت‌ها بردارند.

وي با گراميداشت ياد شهدا اظهار كرد: امام (ره) و شهدا به‌خصوص شهداي هسته‌يي راه عزت و سرافرازي را نه تنها در برابر ملت ايران، بلكه در برابر بشريت گشوده‌اند.

رييس‌جمهور افزود: سياهي كارنامه مستكبران منحصر به دوره برده‌داري و استعمار نيست كه آن دو دوره جزو سياه‌ترين ادوار بشر است و جنايت‌هايي كه آن موقع اتفاق افتاد قبل از آن بي‌نظير بود. زشتي كارنامه آنها منحصر به تحميل جنگ، اشغالگري، ترور و تحقير ملت‌ها هم نيست و فهرست خيانت‌هاي آنها به جامعه بشري بسيار طولاني است.

احمدي‌نژاد با اشاره به ساخت بمب اتم و بمب شيميايي در كشورهاي غربي اضافه كرد: آنها همين امروز با سلطه بر مراكز مديريت جهاني و مديريت اقتصاد و سياست، نظام چپاول مدرن و پيچيده‌اي را بر جهان تحميل كرده‌اند كه به طور سيستماتيك ثروت‌ ملت‌ها را به جيب غارتگران جهاني منتقل مي‌كنند.

رييس‌جمهور نوع برخورد كشورهاي غربي با علم را از خيانت‌هاي بزرگ آنها در قبال پيشرفت ملت‌ها عنوان كرد و افزود: آنها علم و فناوري‌هاي برآمده از علوم پيشرفته را انحصاري كردند و علم را كه بايد در خدمت سعادت جامعه و تنظيم روابط ملت‌ها بر اساس احترام، محبت و دوستي باشد در انحصار گرفته‌اند تا آن را تبديل به ابزار سلطه و پيشبرد سياست‌هاي استعماري و استكباري كنند.

وي با بيان اينكه «علم ميراث بشري و حاصل تلاش همه بشريت طي اعصار و قرون گذشته است»، خاطرنشان كرد:‌ كشورهاي غربي ذره ذره كار كردند تا علوم روي هم انباشته و تبديل به دانش بشري شده است اما اينها دانش هسته‌يي را معادل بمب معرفي كرده‌اند و هر جا نام هسته‌يي به ميان مي‌آيد، بمب اتم در ذهن تداعي مي‌شود؛ در حالي كه فناوري هسته‌يي دانشي بسيار مفيد براي جامعه بشري در ابعاد گوناگون است.

احمدي‌نژاد، سوخت،‌ راديودارو، ايزوتوپ‌ها و صنعت كشاورزي، بهداشت، توليد نيرو و انرژي پاك را از جمله استفاده‌هاي فناوري هسته‌يي برشمرد و گفت: اين انرژي بالنسبه ارزان مي‌تواند موجب پيشرفت سريع ملت‌ها،‌ رفاه ملت‌ها و برخورداري آنها از سلامت، آرامش و رفاه شود و اين در حالي است كه گفته مي‌شود انرژي هسته‌يي معادل بمب است و وقتي اسمش را بمب مي‌گذارند بسياري از مقررات امنيتي، محدوديت‌ها و انحصارها بر آن تحميل مي‌شود.

رييس‌جمهور با بيان اينكه «بعد از گذشت 70 ـ 80 سال، تنها هفت يا هشت كشور جهان از فناوري هسته‌يي استفاده مي‌كنند»، اظهار كرد: كشورهاي استكباري ملت‌ها را از اين انرژي محروم كرده‌اند و هر ملتي كه جرات پيدا كرد به اين انرژي نزديك شود بلافاصله با فشار، تحريم، توهين و سر و صدا مواجه شد؛ بنابراين بزرگ‌ترين خيانت آنها به ساحت بشري، خيانت به علم است.

وي با اشاره به اعمال تحريم‌ها و تهديدها عليه كشورمان به‌واسطه موضوع هسته‌يي خاطرنشان كرد: آنها چقدر رفتارهاي زشت و بي‌ادبي را نسبت به ملت ايران داشته‌اند و سعي كرده‌اند جلوي پيشرفت ملت را با تحريم، فشار و تبليغات سياسي بگيرند اما دستشان نرسيد و جوانان، ‌دانشمندان و متخصصان، اين اراده ضد بشري آنها را پشت سر گذاشتند و از آن عبور كردند.

احمدي‌نژاد با اشاره به طراحي‌ نرم‌افزارهاي مخرب عليه برنامه هسته‌يي ايران، يادآور شد: آنها اين نرم‌افزار را به داخل سيستم‌هاي ما فرستادند اما باز هم ديدند كه دانشمندان ما بر همه اينها غلبه مي‌كنند و اين بار گستاخانه و وقيحانه دست به جنايات بالاتري زدند و آن هم ترور دانشمندان ملت بود.

رييس‌جمهور در ادامه خاطرنشان كرد: علت ترور دانمشندان هسته‌يي كشورمان اين بود كه آنها نمي‌خواستند علم در دنيا منتشر شود و ملت‌ها پيشرفت كنند زيرا اگر ملت‌ها عالمانه زندگي كنند و مقتدر باشند، جايي براي چپاول گسترده آنها باقي نمي‌ماند، بنابراين آنها آمدند از سرچشمه كار را بستند تا كسي جرات نكند از حد و مرز تعيين‌شده آنها عبور كند و اگر اين‌گونه شد، تحت فشارهاي سنگين قرار گيرد.

وي با طرح اين سوال كه «دانشمندان هسته‌يي ما كه جزو برجسته‌ترين دانشمندان جهان بودند، جز تلاش براي سعادت بشري چه كرده بودند؟»، گفت: آنها تنها در خدمت دانش هسته‌يي كشورمان بوده‌اند.

احمدي‌نژاد اظهار كرد: امروز هر ملتي كه بخواهد طعم عزت، پيشرفت، عدالت، آزادي و بزرگي را بچشد، بايد تحميل مستكبران را در هم بشكند و بايستد. اينها ضعيف‌تر از آنند كه نشان مي‌دهند و تنها خود را قدرتمند جلوه مي‌دهند؛ چنانكه مي‌بينيم همه توانشان را براي توقف ملت ما به كار بسته‌اند و بچه‌هاي ما را شهيد كرده‌اند اما هزاران جوان ايراني روي سينه‌شان نوشتند "من دانشمند هسته‌يي هستم".

رييس‌جمهور تاكيد كرد: من به اين كشورها نصحيت مي‌كنم از اين كارها دست بردارند و كارنامه خود را سياه‌تر نكنند. معلوم است كه آنها مخالف پيشرفت ملت‌ها هستند و اين را نمي‌توانند پنهان كنند. آيا اين‌ها مخالف بمب هستند؟ چند كشور اطراف ما را به بمب مسلح كرده‌اند. آيا اين‌ها مخالف بمب هستند؟ كسي كه ده‌ها هزار بمب ذخيره كرده، به ما مي‌گويد كه ما بمب داريم. آيا خودتان را مسخره كرده‌ايد؟ بدانيد كه همه تاريخ شما را مسخره مي‌كند.

وي با بيان اينكه «ملت ايران راه خود را پيدا كرده است»، افزود: من نصحيت مي‌كنم اين كشورها دست از رفتار زشت خود بردارند، خون تك تك شهيدان به حساب آنها نوشته شده و ملت ايران اينها را ثبت كرده است و روابط آينده را با آنها بر اين اساس تنظيم مي‌كند.

احمدي‌نژاد اضافه كرد: همه ملت‌ها بدانند دوره قلدري و امپراتوري تمام شده و اينها آخر كاري دست و پا مي‌زنند، سر و صدا مي‌كنند و قدم‌هايي برمي‌دارند اما دوره تاريخي‌شان به پايان رسيده و انديشه، فرهنگ و ملت‌ها عوض شده‌اند. پس خوب است كه اينها هم به ملت‌ها بپيوندند و رويكردشان را به‌خصوص در قبال ملت ايران تغيير دهند.

به گزارش ايسنا، احمدي‌نژاد در ادامه افزود: دشمنان ما قطاركش پشت تريبون درباره‌ ملت ايران حرف مي‌زنند و مي‌گويند كه همه چيز روي ميز است. بسيار خوب، همه چيز روي ميز باشد. آن‌قدر اين موارد روي ميز باشد تا مثل خودتان، انديشه‌ها و اخلاقتان كه بوي تعفنش تاريخ را پر كرده است، بپوسد.

وي ادامه داد: من به آنها نصيحت مي‌كنم كه با تغيير رفتارشان آدم شوند و با ملت‌ها و ملت‌هاي خودشان همراه شوند؛ البته آنها نمي‌توانند زشتكاري‌هاي خودشان را در هجمه به ديگران بپوشانند. آنها با سر و صدا، خاطرات قلابي و مجازي براي جامعه بشري و ملت خودشان تعريف مي‌كنند تا ضعف‌ها و اشكالات عميق و بنيان‌برافكن خود را پنهان كنند اما بايد بدانند كه آن دوران تمام شده است.

رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه ملت ايران راه روشن خود را پيدا كرده است، اظهار كرد: اين همان راه روشني است كه شهيدان ما باز كرده‌اند؛ به طوري كه مادر شهيد تنها يك جمله مبني بر اينكه راه شهيد را ادامه دهيد، گفت. مطمئنا اين راه ادامه پيدا خواهد كرد.

احمدي‌نژاد در ادامه با اشاره به رونمايي دستاوردهاي جديد هسته‌يي تصريح كرد: حدود دو سال و نيم پيش نامه‌اي به آژانس نوشتيم مبني بر اينكه سوخت رآكتور تهران در حال اتمام است و آژانس بايد طبق مقررات و آيين‌نامه‌ها و ضوابطش به ما سوخت بدهد و در مقابل، پولش را بگيرد.

وي افزود: در آن دوران تنها وعده‌ بررسي را دادند كه در نهايت بررسي‌شان به اين موضوع تبديل شد كه با دو سه كشوري كه مي‌توانند سوخت توليد كنند يا موثر در روند توليد و تحويل آن باشند، گفت‌وگو و تفاهم كنيم. در واقع به يك مدلي اين موضوع انساني را به مسائل هسته‌يي ايران چسباندند. اين در حالي است كه اين رآكتور، يك رآكتور تحقيقاتي براي توليد داروست.

رييس‌جمهور ادامه داد: اين داروها براي شناخت مريضي‌هاست و بسياري از اين داروها بايد بلافاصله بعد از توليد مصرف شوند زيرا امكان نگهداري‌شان وجود ندارد.

احمدي‌نژاد يادآور شد: سرانجام تفاهمي شد و بهانه‌هايي آوردند و زيرش زدند و قطعنامه صادر كردند. سپس بيانيه تهران صادر شد و دوباره سر و صدا كردند تا شرايط امروز به وجود آمد. علت اين سر و صداها در آن برهه آن بود كه آنها مي‌خواستند از اين تامين نياز ملت ايران به عنوان يك اهرم سياسي استفاده كنند و در همين راستا مسائلي را به ما تحميل كنند كه استقلال و حركت علمي ما را مخدوش مي‌كرد.

وي گفت: آنها مدام مي‌گفتند كه بايد متوقف كنيد اما چه چيزي را بايد متوقف مي‌كرديم؟ در همان برهه در جلسه‌اي در 20 فروردين سال 89 به آنها گفتيم در صورتي كه سوخت 20 درصد را به ما ندهيد، اين رآكتور متوقف مي‌شود؛ در حالي كه بايد اين رآكتور را سر پا نگه داريم. از اين رو مطمئنا اگر سوخت را به ما ندهيد، آن را خواهيم ساخت.

رييس شوراي عالي امنيت ملي خاطرنشان كرد: در آن زمان با نوشتن مقاله و مصاحبه‌هايي مطرح مي‌كردند كه ايران تنها بلوف مي‌زند و نمي‌تواند اين سوخت را تهيه كند و در ادامه اين‌گونه مطرح مي‌كردند كه سوخت را در اختيار ايران قرار ندهيد تا به بخش درمان و داروي ايران فشار آيد و ايراني‌ها كوتاه بيايند و تسليم شوند؛ البته در همان زمان نيز ما تاكيد داشتيم كه اشتباه مي‌كنند و ايراني‌ها مي‌توانند به اين سوخت دست پيدا كنند.

احمدي‌نژاد ادامه داد: در همان زمان در جلسه 20 فروردين سال 89 از متخصصان و دانشمندان ايراني خواسته شد تا به سمت توليد سوخت 20 درصد بروند؛ البته توليد اين سوخت كار بسيار پيچيده‌اي است كه احتياج به دانش فني و فناوري بالايي دارد.

وي در توضيح فناوري توليد سوخت 20 درصد گفت: توليد سوخت 20 درصد فرآيندي دارد كه در نهايت پودر مي‌شود. اين سوخت بايد به جسم جامدي با قابليت جابه‌جايي و شكل‌پذيري تبديل شود. در اين راه آن را با پودر آلومينيوم مخلوط و پرس مي‌كنند تا صفحه‌اي با ضخامت چند ميليمتر توليد شود.

رييس‌جمهور اضافه كرد: البته سوختي كه در رآكتور قرار مي‌گيرد، داراي صفحاتي با ضخامت 5/1 ميليمتر است كه در نهايت مغزه اين صفحه، سوخت است. هر دو طرف اين صفحه داراي 4/0 ميلمتر پوشش است كه ضخامت سوخت نيز 7/0 ميليمتر است و بايد اين موارد در سطح گسترده‌اي تنظيم شود و داراي توزيع كاملا يكنواخت باشد.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه رسيدن به اين كار داراي زحمت و مطالعات فراوان است، گفت: در آن زمان مدت زمان طول كشيدن اين كار دو سال پيش‌بيني شده بود تا پس از ساختن دستگاه‌ها، دانش مربوطه تكميل و دستگاه‌هاي آموزشي ساخته شود. همچنين سوخت 20 درصد نيز توليد شود زيرا تا آن زمان ما سوخت 5/3 درصد توليد مي‌كرديم و تمامي اين موارد احتياج به طراحي جديدي داشت.

وي تصريح كرد: همه اين موارد احتياج به كار بسياري داشت كه مدت زمان پيش‌بيني شده دو سال براي اين كار بود اما چند ماه زودتر از آن موعد به سرانجام رسيد زيرا ما از آنها درخواست كرده بوديم كه به دليل احتمال وجود مشكل براي رآكتور و داروها اين كار را زودتر انجام دهند.

رييس‌جمهور اضافه كرد: در اين چند ماه كه نتوانستيم برخي از داروها را توليد كنيم، برخي كشورهاي مدعي قيمت را چند برابر كردند كه در مقابل، غيرت مردان و زنان ما اجازه‌ زير بار رفتن چنين تحميلي را نداد و گفتند كه ما با كار شبانه‌روزي، خودمان اين داروها را توليد مي‌كنيم.

احمدي‌نژاد با اشاره به آماده شدن سوخت 20 درصد يادآور شد: هر ماه 5/1 كيلوگرم سوخت لازم است و هر سه سال يك بار كل سوخت عوض مي‌شود. يعني حدود 40 كيلو بايد جايگزين شود. هر ماه 5/1 كيلوگرم از اين سوخت‌ها را مي‌گذارند تا در پايان سه سال، كل مجموعه عوض شود.

وي گفت: البته جايگذاري سوخت و توليد آن احتياج به مراحل و استانداردهاي بسيار بالايي دارد كه اگر خداي نكرده سوخت درست عمل نكند، مشكلاتي را براي رآكتور و سلامتي افرادي كه در اينجا كار مي‌كنند به وجود مي‌آورد. به طور كلي كار هسته‌يي ضوابط بسيار دقيقي دارد.

رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: در اين رابطه بايد آزمايشات متعددي انجام شود تا مواد پوشش‌دهنده سوخت در دما و تحت تشعشعات گوناگون باشد و درست عمل كند. به لطف خدا امروز اين سوخت آماده شده و درون رآكتور قرار گرفت و به ملت ايران و شهداي عزيز تقديم شد و ما يك گام بلند ديگر در عرصه هسته‌يي پيش رفتيم.

به گزارش ايسنا، رييس‌جمهور در ادامه سخنان خود از افزايش 50 درصدي ظرفيت توليد اورانيوم 5/3 درصد نيز خبر داد و گفت: تاكنون شش هزار سانتريفيوژ مشغول كار بود كه سه هزار سانتريفيوژ ديگر به آن اضافه و در مجموع 9 هزار سانتريفيوژ شد.

احمدي‌نژاد افزود: زماني مذاكره‌كننده‌هاي ما مي‌گفتند اجازه دهيد كه ما لااقل كار تحقيقاتي انجام دهيم ولي به آنها مي‌گفتند، نمي‌شود و اين، همان زورگويي، بي‌ادبي و خودخواهي است كه شاهديم اما امروز همان‌ها چشمشان را باز كنند و ببينند كه در ايران 9 هزار سانتريفيوژ در حال چرخش است.

وي با بيان اينكه طراحي و ساخت همه اين سانتريفيوژها ايراني است، خاطرنشان كرد: ممكن است چند قطعه هم از جايي ديگر بياوريم كه البته باز هم در آن خلافكاري و تخريب خواهند كرد ولي آنها را هم بچه‌هاي ما خواهند ساخت.

رييس‌جمهور با اشاره به سومين دستاورد كشور در زمينه انرژي هسته‌يي كه امروز از آنها رونمايي شد، گفت: دستاورد سوم، سانتريفيوژهاي نوع جديدي است كه ظرفيت آنها سه برابر نوع قبلي است، يعني اگر 9 هزار سانتريفيوژ از نوع جديد نصب كنيم، به اندازه 27 هزار سانتريفيوژ قبلي غني‌سازي مي‌كند، يعني در اين صورت عملا كار 36 هزار سانتريفيوژ از نوع قبلي انجام خواهد شد.

احمدي‌نژاد اضافه كرد: اميدوارم به جايي برسيم كه همه نيازهاي هسته‌يي كشور در داخل كشور توليد شود و ما ديگر نياز نداشته باشيم كه بخواهيم دست خود را پيش كسي دراز كنيم و درخواستي داشته باشيم؛ به خصوص پيش نامردهاي عالم.

وي ادامه داد: براي يك ملت جوانمرد سخت‌ترين لحظات، زمان‌هايي است كه بخواهد چيزي را از يك ناجوانمرد بخواهد. اميدواريم كه ما به اين خودكفايي برسيم و خواهيم رسيد. امروز صدها و هزاران متخصص در اين زمينه مشغول كار هستند و هزاران نفر هم در نوبت قرار دارند.

رييس‌جمهور در ادامه خاطرنشان كرد: تقاضا براي ورود به رشته‌هايي كه به دانش هسته‌يي منتهي مي‌شود، چندين برابر شده است؛ به‌خصوص با شهادت عزيزاني كه خون‌شان در رگ‌هاي ملت ايران جاري شد و يك بار ديگر همت، عزت و اراده براي رسيدن به قله‌ها را زنده و ماندگار كرد.

وي با بيان اينكه اين دستاوردها متعلق به همه بشريت است، اظهار كرد: ما مثل آنها نيستيم كه اين دانش را در انحصار نگاه داريم. آژانس بين‌المللي انرژي اتمي لااقل روي كاغذ اين حق را براي همه اعضا به رسميت شناخته كه بتوانند فناوري هسته‌يي داشته باشند و من اعلام مي‌كنم كه ما طبق ضوابط آژانس آمادگي داريم كه اين دانش را به كشورهاي عضو آژانس منتقل كنيم؛ آن هم بدون هيچ چشم‌داشت استعمار، تحميل و گروكشي.

رييس‌جمهور در ادامه خطاب به حاضران تاكيد كرد: راه خود را با قدرت و قوت ادامه دهيد. كسي از اين هياهوها واهمه‌اي ندارد و آن‌قدر جيغ بزنند تا حنجره‌هايشان آن‌طور كه بايد بشود، بشود. اينها يك مشت آدم بي‌ربط، بي‌فرهنگ و وحشي‌ترين وحشي‌ها هستند و گروه‌هاي وحشي در مقابل اينها شرف دارند زيرا آنها سير مي‌شوند ولي اينها سير نمي‌شوند. به طوري كه مي‌بينيم دولتي 80 ميليارد دلار فقط براي بازسازي بمب‌هاي اتمي خرج مي‌كند، آن هم در شرايطي كه يك بمب اتم 500 هزار آدم مي‌كشد و حالا ببينيد 10 هزار بمب اتم چقدر مي‌شود. خودشان مي‌گويند مي‌توانيم چند بار كره زمين را زير و رو كنيم ولي آيا اين پيشرفت است يا پس‌رفت؟

احمدي‌نژاد با بيان اينكه موضوع پيشرفت‌هاي هسته‌يي جدا از مسائل سياسي و دعواهاي مستكبران با ملت ايران است، تصريح كرد: موضوع هسته‌يي ايران تنها يك بهانه است و اگر آن را هم كنار بگذاريم، يك بهانه ديگر پيدا مي‌كنند. آنها مي‌گويند مي‌خواهيم گفت‌وگو كنيم ولي آيا شما اهل گفت‌وگو هستيد؟ اينكه مي‌گويند هر چه ما مي‌گوييم امضا كنيد، آيا گفت‌وگوست؟ اينها مي‌گويند ما مي‌خواهيم ملت ايران را از بين ببريم و تاريخ پر از قلدرهايي كه مي‌خواستند ملت ايران را از بين ببرند ولي ملت ايران ماند و آنها حتي نامشان هم در تاريخ باقي نماند و محو شدند.

وي در ادامه بر ضرورت ساخت چند رآكتور در كشور تاكيد كرد و گفت: يكي از كارهايي كه امروز براي كشور ضروري است و سازمان انرژي اتمي بايد براي آن برنامه‌ريزي كند، اين است كه چند رآكتور در چند نقطه كشور بسازد و داروهاي مورد نياز مردم را تحويل دهد. من فكر مي‌كنم كه صفحه سوخت و مجتمع سوخت سخت‌ترين قسمت كار است و بقيه قسمت‌ها كار راحت‌تري است و البته اين راحتي به دليل دانش، اراده و عظمت شماست.

رييس‌جمهور با بيان اينكه تجهيزات كنترلي، آزمايشي و طراحي قطعات در داخل كشور انجام مي‌شود و ما زيرساخت‌ها و دانش لازم را در اين زمينه داريم، افزود: قبلا پيش‌بيني شده بود كه در چهار نقطه كشور رآكتورهايي ساخته شود كه هم كارهاي آزمايشي و تحقيقاتي در آنها انجام شود و هم راديوداروهاي مورد نياز كشور را در آنها توليد كنيم.

احمدي‌نژاد از تلاش‌هاي دست‌اندركاران سازمان انرژي اتمي كشور تقدير و تشكر كرد و افزود: برخي فكر كردند اگر ترور كنند، شما را سست خواهند كرد ولي كسي در ايران از ترور شدن نمي‌ترسد؛ البته وظيفه مسئولان اين است كه از تمام متخصصان و دانشمندان درجه يك كشور به طور كامل حفاظت كنند و من از همين‌جا بر اين مساله تاكيد مي‌كنم. آنان به اوج و قله رسيدند و ماندگار شدند و ما ضرر كرديم كه از دستشان داديم. بايد دانشمندان را حفظ كنيم ولي ديگران فكر نكنند كسي در ايران از اين مسائل مي‌ترسد.

وي در پايان اظهار كرد: مجموعه دانشمندان، متخصصان و كاركنان ما در بخش انرژي اتمي همه عضو يك خانواده‌اند و همه با هم كار مي‌كنند تا اين محصولات بيرون بيايد. اين خانواده جزو عزيزترين خانواده‌ها براي ملت ايران است و من به نمايندگي از ملت ايران دست همه شما را مي‌بوسم و از همه تلاش‌هاي شما تشكر مي‌كنم.

رييس سازمان انرژي اتمي:

توان تحويلي برق نيروگاه بوشهر به 700 مگاوات رسيد

راه براي عذرخواهي از مردم ايران و تعامل مثبت، باز است

دكتر فريدون عباسي ـ رييس سازمان انرژي اتمي ايران ـ نيز طي سخناني در اين مراسم از ادامه آماده‌سازي و تكميل كارخانه جديد توليد اكسيد اورانيوم كشور خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه اين كارخانه در سال 91 پيش‌راه‌اندازي شود.

وي تصريح كرد: رييس‌جمهور در جمع حماسه‌سازان روز بزرگ 22 بهمن خبر دستيابي تلاشگران صنعت هسته‌يي كشور به دستاوردهاي مهمي را اعلام كردند و امروز با حضور خود و در راستاي حمايت‌هاي بي‌دريغ، مجوز بهره‌برداري از سه دستاورد را صادر كردند.

وي ادامه داد: پژوهشگران، متخصصان و صنعت‌گران كشور، با وجود تحريم‌ها و تهديدها، در ساخت مجتمع‌هاي سوخت رآكتور تحقيقاتي تهران، افزايش تعداد ماشين‌هاي سانتريفيوژ، طراحي، توليد و راه‌اندازي نسل‌هاي جديد ماشين‌هاي سانتريفيوژ به موفقيت دست يافته‌اند.

عباسي در خصوص سه دستاورد جديدي كه روز چهارشنبه به بهره‌برداري رسيد، اظهار كرد: رآكتور تحقيقاتي تهران براي استمرار كار خود و توليد راديوداروهاي مورد نياز مراكز درماني و بيمارستان‌هاي سراسر كشور، نيازمند مجتمع‌هاي سوخت اورانيوم با غناي 20 درصد است اما به دليل ايجاد محدوديت‌هاي غيرمنطقي و خصمانه، اين نياز توسط تامين‌كنندگان خارجي، مرتفع نشد.

رييس سازمان انرژي اتمي با بيان اينكه تفكري موجود بود كه سطح دانش و فن‌آوري ايراني، پايين‌تر از رفع اين نيازمندي در زمان كوتاه است، خاطرنشان كرد: به منظور نشان دادن ضرب شست محكم، با اختصاص بخش كوچكي از توان تخصصي كشور اما با مديريت و بهره‌گيري از روحيات مخلصانه بسيجي جوانان متخصص و با انجام كليه مراحل شبيه‌سازي، محاسبات، طراحي و نمونه‌سازي، اجزاي اوليه مجتمع‌هاي سوخت ساخته و آزمايش‌هاي مختلف ابعادي، عملكردي مكانيكي، متالوژيكي و پرتويي روي آنها انجام شد. نتايج اين آزمايش‌ها با ارزيابي دقيق، ما را به تصحيح طراحي و در نهايت ساخت مجتمع‌هاي سوخت صفحه‌يي استاندارد و كنترلي رساند و امروز ايران به يكي از كشورهاي داراي توانمندي طراحي و ساخت انواع مجتمع‌هاي سوخت تبديل شده است.

عباسي افزود: رشد علمي و فني جمهوري اسلامي ايران، الگويي مناسب براي ساير كشورها در كسب استقلال و حاكميت ملي و انتقال مركز تصميم‌گيري و مديريت،‌ به داخل هر كشور بوده است. رشد دانش و فن‌آوري هسته‌يي به عنوان يك شاخص چشم‌گير رشد و توسعه كشورها در زمينه‌هاي مختلف علمي، فني و مديريت دانش و فن‌آوري است.

وي با بيان اينكه در سال‌هاي گذشته مخالفان توسعه الگوي ايران اسلامي به روش‌هاي مختلف در جهت از بين بردن يا كند كردن روند رشد كشور،‌ در دستيابي به دانش و فن‌آوري‌هاي راهبردي، متمسك شده‌اند و در اين راه صنعت هسته‌يي كشور را به عنوان محور همه توانمندي كشور، هدف قرار داده‌اند، خاطرنشان كرد: در اين راستا با اعمال تحريم‌هاي مختلف آموزشي، تجاري و فني، تلاش كرده‌اند راه ما را سد كنند. از آنجا كه در اين مسير موفق نبودند به خرابكاري صنعتي روي آوردند كه در اين عرصه نيز جوانان متعهد كشور، در خط مقدم مبارزه فكري، علمي و فني به نمايندگي از كل مردم قهرمان و خداجوي ايران با مجاهدت‌هاي خود، آنها را ناكام گذاشتند.

معاون رييس‌جمهور به ترور و حذف فيزيكي دانشمندان و متخصصان كشورمان به عنوان حربه ديگر بدانديشان در دو سال اخير اشاره كرد و گفت: هر چند ضايعه از دست دادن عزيزان ما بسيار تاسف‌بار است اما توجه جامعه به اين مهم جلب شده كه خط مقدم مبارزه و دفاع براي آزادي و استقلال كشور، عرصه‌هاي علمي و فن‌آوري است. رشد تعداد ماشين‌هاي سانتريفيوژ براي افزايش ميزان توليد اورانيوم با غناي 5/3 درصد، عزم ما براي دستيابي به انرژي با استفاده از توانمندي داخلي را بيشتر نمايان مي‌كند و پاسخي محكم و مستدل به تمام كارشكني‌هاي چند ساله كشورهاي متحد در اعمال تحريم‌ همه‌جانبه و ارسال پيام شكست و غلط بودن راهي است كه در پيش گرفته‌اند. راه براي عذرخواهي از مردم ايران و تعامل مثبت، باز است.

عباسي گفت: نگاه به آينده، بهره‌گيري از دستاوردهاي گذشته و ايجاد زمينه‌ براي حفظ و نگهداري نيروهاي متخصص و فراهم‌سازي بستر مناسب براي تحقيق و توسعه در داخل كشور، نياز به توجه ويژه و اساسي به بهينه‌سازي توليد و پايين آوردن هزينه‌ها براي شركت در رقابت‌هاي اقتصادي جهاني دارد. با بومي شدن دانش طراحي و ساخت ماشين‌هاي سانتريفيوژ، متخصصان ايراني موفق به طراحي، ساخت و آزمايش نسل جديدي از اين‌گونه ماشين‌ها، با روتورهاي كامپوزيتي و با هدف دستيابي به واحد كار جداسازي شده‌اند و امروز ما شاهد راه‌اندازي و گازدهي اولين زنجيره از اين ماشين‌ها هستيم. اين دستاورد، توان جداسازي فعلي را بيش از سه برابر افزايش مي‌دهد كه دستيابي به اين فن‌آوري نشان‌دهنده عبور جمهوري اسلامي ايران از موانعي است كه ديگران، آن را با وجود تحريم‌ها، ناممكن مي‌دانستند.

رييس سازمان انرژي اتمي اضافه كرد: اين دستاوردها، در پرتو الطاف و عنايات خاص خداوند متعال و همدلي و همراهي برگرفته از تعاليم عاليه اسلام در بين مردم و مسئولان حاصل شده است.

وي در ادامه به روند كار در نيروگاه بوشهر اشاره كرد و گفت: به بركت يوم‌الله 22 بهمن با انجام موفقيت‌آميز آزمون‌هاي عملكردي نيروگاه اتمي بوشهر در سطح 50 درصد قدرت، هم‌زمان با راهپيمايي امت خداجوي ايران، از ساعت 9 صبح 22 بهمن، سطح قدرت رآكتور به‌تدريج افزايش يافت و در ساعت 15 در 75 درصد قدرت نامي، تثبيت شد. به اين ترتيب، توان تحويلي نيروگاه اتمي بوشهر به شبكه‌ سراسري برق كشور، به حدود 700 مگاوات و انرژي الكتريكي روزانه تحويلي به شبكه‌ برق كشور، به حدود 16000 مگاوات ساعت بالغ شد كه بالاترين سطح توليد يك واحد نيروگاهي، در تاريخ صنعت برق كشور است.

عباسي با بيان اينكه دستيابي به انرژي پاك از طريق توسعه ساخت نيروگاه‌هاي هسته‌يي، مستلزم توجه به موارد مختلفي است، تصريح كرد: تامين مواد اوليه‌ سوخت هسته‌يي، بهينه‌سازي فرآيندهاي توليد سوخت، رشد فن‌آوري توليد مواد راهبردي و ساخت تجهيزات نيروگاهي در داخل كشور از اين جمله است. در راستاي دستيابي به اهداف‌ ذكر شده، مجموعه‌ واحدهاي سازمان انرژي اتمي ايران با سازماندهي جديد، اين آمادگي را كسب كرده‌اند كه علاوه بر سرعت بخشيدن به انجام وظايف ذاتي، به منظور حفظ و توسعه توان تخصصي خود، به كمك ساير بخش‌هاي علمي و صنعتي كشور بپردازند.

وي گفت: بخش تامين مواد اوليه سوخت هسته‌يي، اكتشاف سراسري اورانيوم در نواحي مخلتف كشور، سرعت يافته‌ايم. در بخش استخراج نيز با تجهيز معدن زيرزميني و طراحي‌هاي لازم و رشد روزافزون حجم فعاليت‌ها در اين زمينه، بهره‌برداري از آن در سال آينده امكان‌پذير خواهد بود. در بخش توليد كيك زرد، آماده‌سازي و تكميل كارخانه جديد توليد اكسيد اورانيوم ادامه يافته و به لطف پروردگار، در سال 91 پيش‌راه‌اندازي آن صورت خواهد پذيرفت. همچنين افزايش ظرفيت توليد كارخانه كيك زرد بندرعباس و استحصال موفقيت‌آميز اورانيوم از پساب اين كارخانه شايان توجه است.

عباسي ادامه داد: با تثبيت روش‌هاي توليد سوخت و مستندسازي‌هاي مربوطه و ذخيره مواد، فرصت مناسب براي اصلاح طراحي‌ها و بهينه‌سازي روش‌ها، ايجاد شده و برخي از آن‌ها در دست اجرا هستند. ايجاد امكان بخشي از توان صدور خدمات تخصصي، حاصل دستاوردهاي توليد سوخت در كشور است. همچنين بالابردن كيفيت مواد و خودكفايي قابل توجه در صنعت هسته‌يي، نيازمند توجه خاص به رشد فن‌آوري توليد مواد راهبردي در كشور است.

وي يادآور شد: سازمان انرژي اتمي ايران، به منظور رفع نيازمندي خود با حمايت از بخش‌هاي خصوصي و دولتي كشور، ايجاد ظرفيت و تبديل توانمندي‌هاي بالقوه به بالفعل، موفق به توليد برخي مواد راهبردي شده است. اين دستاوردها، در آينده‌ نزديك، با از بين بردن محدوديت‌هاي موجود مواد، رشد قابل ملاحظه‌اي در اين صنعت را به دنبال خواهد داشت و ساير صنايع كشور نيز از جهش چشم‌گيري بهره‌مند خواهند شد.

وي تاكيد كرد: ساخت تجهيزات نيروگاهي در كشور، وقتي امكان‌پذير و مقرون به صرفه خواهد بود كه ساير بخش‌هاي صنعتي و انرژي كشور، در تامين نيازهاي خود به منابع داخلي توجه كنند. متخصصان صنعت هسته‌يي كشور با آگاهي از اين مهم به رفع نيازهاي صنايع ديگر توجه داشته و مقدمات همكاري و هم‌فكري گروهي را فراهم آورده‌اند. اميدواريم در آينده، جامعه ايراني حاصل اين همكاري‌ها را در رفاه زندگي خود احساس كند.

وي گفت: لازمه رشد بيشتر و همه‌جانبه صنعت هسته‌يي كشور و حفظ دستاوردهاي ناشي از آن، تدوين و رعايت استانداردها و توجه مناسب به اصول ايمني است. تدوين و تعريف استانداردهاي خاص صنعت هسته‌يي، در دستور كار اين سازمان قرار گرفته و توجه لازم به اصول ايمني و رعايت استانداردهاي به‌روز جهاني، در راه‌اندازي و بهره‌برداري نيروگاه بوشهر، نمايان‌گر عزم ما در بهره‌گيري مناسب از دانش و فن‌آوري هسته‌يي است.

رييس سازمان انرژي اتمي همچنين از طراحي و آمادگي براي ساخت مركز امداد و فوريت‌هاي هسته‌يي در حمايت از كاركنان اين صنعت و كاربران پرتوها در صنعت، پزشكي و ساير موارد خبر داد.

عباسي در پايان گفت: بر خود واجب مي‌دانم اعلام كنم كه اين دستاوردها بدون حمايت‌هاي راهبردي و تدابير داهيانه مقام معظم رهبري و پشتيباني همه‌جانبه و بي‌دريغ رياست جمهوري از برنامه‌هاي اين صنعت، به ويژه تامين به‌موقع و كامل اعتبارات مالي، امكان‌پذير نبود. همچنين همراهي ساير اعضاي هيات دولت، ايمان و عزم پولادين و خواست ملت بزرگ ايران همچون گذشته مشوق اساسي فرزندان خود در اين صنعت بوده و استمرار اين توجهات و دعاي خير همه، تضمين‌كننده دستاوردها و خودكفايي‌هاي آتي خواهد بود.

حاشيه‌ها

* رييس‌جمهور در بدو ورود به سازمان انرژي اتمي به يادمان شهداي هسته‌يي كشور اداي احترام كرد. احمدي‌نژاد پس از آن به ساختمان رآكتور تهران وارد شد و با حضور وي اولين مجتمع سوخت صفحه‌اي ‌20 درصدي ساخت داخل به بهر‌ه‌برداري رسيد.

* تصاوير مربوط به جاگذاري اين مجتمع همزمان براي حاضران در سالن مراسم نمايش داده مي‌شد.

* پس از بهره‌برداري از اولين مجتمع سوخت صفحه‌اي ‌20 درصدي، رييس‌جمهور در جمع كاركنان و مديران و خانواده شهداي هسته‌يي حاضر شد و از طريق ويدئوكنفرانس با سايت غني‌سازي نطنز، اولين زنجيره ماشين‌هاي سانتريفيوژ نسل جديد با روتور كامپوزيتي و واحد كاري جدا‌سازي شش (SWU) راه‌اندازي شد. بر اساس اين گزارش، نسل جديد سانتريفيوژ كه اولين زنجيره آن امروز راه‌اندازي شد، از سري ماشين‌هاي نسل دوم است كه قبلا نمونه تك‌ماشين آن رونمايي شده بود.

* پدر شهيد مصطفي احمدي‌روشن در اتاق كنترل سايت حاضر بود و كليد راه‌اندازي اين زنجيره توسط وي زده شد. او با تبريك دستاورد‌هاي جديد هسته‌يي به ملت ايران به‌ويژه كاركنان سازمان انرژي اتمي، ياد و خاطره شهداي هسته‌يي كشور را گرامي داشت.

* همسر شهيد علي‌محمدي و مادر شهيد مصطفي احمدي‌روشن نيز كه در سالن مراسم در سازمان انرژي اتمي حاضر بودند، دقايقي با كاركنان سايت نظنز سخن گفتند. مادر شهيد احمدي‌روشن از دوستان پسرش خواست تا راه مصطفي را ادامه دهند.

* در مراسم امروز دو بار رييس‌جمهور گريست؛ يكي هنگام اجراي تواشيح در مدح امام زمان (عج) و ديگري زماني كه پدر شهيد احمدي‌روشن در سايت نطنز پيش از راه‌اندازي زنجيره سانتريفيوژهاي نسل جديد، درباره اهميت كار دانشمندان كشورمان و استمرار راه شهيدان هسته‌يي سخناني ايراد كرد.

* تصاويري از شهيد مصطفي احمدي‌روشن در محل مراسم راه‌اندازي زنجيره سانتريفيوژها در سايت نطنز نصب شده بود.

* همزماني ارسال پاسخ سعيد جليلي به نامه كاترين اشتون در مورد از سرگيري مذاكرات ايران با 1+5 با افتتاح سه دستاورد جديد هسته‌يي، اهميت و ديپلماسي ايران در عرصه سياست خارجي را برجسته‌تر ساخت.

به گزارش ايسنا،‌ با راه‌اندازي خط توليد اولين مجتمع سوخت صفحه‌اي 20 درصدي و بهره‌برداري در رآكتور تهران كليه راديو‌داروهاي مورد نياز كشور در داخل تامين و از خروج ارز جلوگيري خواهد شد.

همچنين با ساخت سوخت و بارگذاري مجتمع‌هاي سوخت در داخل قلب رآكتور توسط متخصصان هسته‌يي كشور آخرين گام موثر در تكميل فرآيند چرخه سوخت هسته‌يي برداشته شد.

سازمان انرژي اتمي همچنين در اقدامي نام سايت‌ها و مراكز هسته‌يي خود را به پاسداشت خون شهداي هسته‌يي تغيير داد. بر اين اساس، مجتمع غني‌سازي فردو به نام شهيد دكتر مسعود علي‌محمدي، سايت هسته‌يي تهران (پرديس مركزي) به نام شهيد دكتر مجيد شهرياري، مجتمع پژوهش و فن‌آوري سايت تهران به نام شهيد مهندس داريوش رضايي‌نژاد، مجتمع غني‌سازي نطنز به نام شهيد احمدي روشن و مجتمع غني‌سازي S8 سايت نطنز به نام شهيد رضا قشقايي تغيير كرد.

بر اساس اين گزارش، در اين مراسم سعيد جليلي ـ دبير شوراي عالي امنيت ملي، علي‌اكبر صالحي ـ وزير امور خارجه، مجتبي‌ ثمره‌هاشمي ـ دستيار ارشد رييس‌جمهور، نسرين سلطانخواه ـ‌ معاون علمي رييس‌جمهور، مهدي غضنفري ـ وزير صنعت، معدن و تجارت ـ و تعدادي از مديران و معاونان و كاركنان سازمان انرژي اتمي نيز حضور داشتند. همچنين جمعي از سفراي خارجي مقيم تهران از جمله حاضران در اين مراسم بودند.

اين مراسم از سوي تعداد محدودي از رسانه‌هاي داخلي پوشش خبري داده شد و از ميان رسانه‌هاي خارجي نيز فقط نماينده خبرگزاري "ريا نووستي" حضور داشت.
 

بازتاب جهانی دستاوردهای ایران درعلوم هسته ای

 

اکونیوز:پس از اعلام جدیدترین دستاوردهای ایران در زمینه فناوری هسته‌ای صلح آمیز، رسانه‌های غربی با پوشش این رویداد از پیشرفت‌های چشم گیر ایران در این زمینه خبر دادند.

 

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،مراسم جاگذاری سوخت اورانیومی 20 درصدی تولید ایران در رآکتور تحقیقاتی 5 مگاواتی تهران چهارشنبه 26 بهمن با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران، سفرای کشورهای خارجی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و خانواده های شهدای هسته‌ای برگزار شد. 
رئیس جمهور در این مراسم با اعلام 3 دستاورد هسته‌ای جمهوری اسلامی گفت: ایران آماده انتقال دستاورد های هسته‌ای خود طبق ضوابط آژانس به کشور های عضو آژانس است. 
رئیس جمهوری در این مراسم از کشورهای غربی که دانش هسته ای را مساوی بمب معرفی کرده اند و در دستیابی ملت ایران به این انرژی سنگ اندازی می کنند انتقاد و به کشورهای غربی توصیه کرد کارنامه خود را سیاه تر از این نکنند. 
در پی اعلام این خبر رسانه های غربی و منطقه ای به انتشار گزارشهایی از این رویداد مهم پرداختند. 
خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری با عنوان «ایران میله‌های سوخت هسته‌یی خود را در رآکتور تحقیقاتی بارگذاری کرد» نوشت : ایران به دو پیشرفت دیگر در زمینه تولید سوخت هسته ای نائل شده است. بر این اساس این پیشرفتها پاسخ ایران به افزایش فشارهای غرب به این کشور از طریق اعمال تحریمهای اقتصادی و نفتی است. 
خبرگزاری رویترز نیز ضمن انتشار خبر پیشرفتهای هسته ای ایران این اقدام را به منزله رویارویی این کشور با غرب ارزیابی کرد. به نوشته این خبرگزاری، دستاوردهای هسته ای ایران در مقابل ادعاهای غرب مبنی بر نظامی بودن ماهیت برنامه هسته ای این کشور قرار می گیرد. 
رویترز با اشاره به ناباوری غرب به توانایی‌های بومی ایران ادامه داد: «با این حال گویی هنوز غرب به دانش و توان هسته‌یی ایران باور ندارد و در این راستا تحلیلگران غربی درباره پیشرفت‌های اعلام شده تردید دارند. 
همچنین روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی آمریکا از جمله واشنگتن پست، سی ان ان، ABC و هافینگتون پست با اعلام خبرهای هسته ای در ایران و در ادامه سیاستهای منفی خود در قبال ایران به تردید افکنی در مورد دستاوردهای این کشور پرداختند. 
شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی با عنوان «اولین میله‌های سوختی ساخت ایران در رآکتور تهران بارگذاری شد» نوشت: ایران روز چهارشنبه مهارتش در چرخه سوخت هسته‌یی را در حالی که محمود احمدی‌نژاد با روپوش سفید آزمایشگاهی در حال بارگذاری میله‌های سوخت هسته‌یی در قلب رآکتور تهران بود، به رخ کشید. اولین میله‌های سوخت هسته‌یی تولید شده توسط دانشمندان ایرانی در تاسیسات نطنز در مرکز ایران قرار است در مرکز تحقیقات هسته‌یی تهران مورد استفاده قرار گیرد که تهران می‌گوید صرفا برای اهداف پزشکی از آن استفاده می‌شود.» 
شبکه خبری سی.بی.اس اما در انتشار این خبر به ابراز تردید درباره آن به نقل از کارشناسان پرداخت و مدعی شد که اعلام دستاوردهای ایران نشان دهنده تاثیرگذاری تحریم‌هاست. 
روزنامه «هافینگتن پست» نیز گزارش داد: ایران روز چهارشنبه مدعی برداشتن دو گام مهم به سمت مهارت بر تولید سوخت هسته‌یی در اقدامی متمردانه در پاسخ به تشدید تحریم‌های غرب علیه برنامه هسته‌یی ایران شد.» 
شبکه خبری «ای.بی.سی» نیز در گزارشی با عنوان «ایران سوخت هسته‌یی را در رآکتور تحقیقاتی قرار داد» ‌این گونه عنوان کرد: «ایران می‌گوید بارگذاری سوخت داخلی در رآکتور تحقیقاتی تهران را در اقدامی سرکشانه در پاسخ به تشدید تحریم‌های غرب آغاز کرده است.» 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 27 بهمن 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com