سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 647
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 903
بازدید ماه : 1514
بازدید کل : 133559
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 14900: پیام تبریک رهبر به وزنه‌برداران + چند خبر از سخنان مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله

 عنوان 14900: پیام تبریک رهبر به وزنه‌برداران  + آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران ناآرامی های سوریه را به اسرائیل و آمریکا نسبت داد +عظمت مقام معظم رهبری از دید سید حسن نصرالله +سید حسن نصرالله: از آنجا که ایران رهبری بی‌نظیر در جهان دارد، به تهدیدات با قدرت دو چندان پاسخ می‌دهد




رهبر معظم انقلاب اسلامی لحظاتی پیش در پیامی از افتخار آفرینی وزنه برداران ایرانی در رقابت‌های جهانی پاریس قدردانی کردند.

 

وزنه برداری-سلیمی و انوشیروانی

 

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثارمقام معظم رهبری، معظم له در پیامی  از تیم ملی وزنه برداری کشورمان به خاطر مدال آفرینی در مسابقات جهانی این رشته ورزشی قدردانی کردند.

 

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم
کاروان اعزامی به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان
سلام علیکم
از شما جوانان و مدال‌آوران غیور به‌ویژه آقایان بهداد سلیمی و کیانوش رستمی که با موفقیت خود در این دوره از مسابقات جهانی، دل ملت عزیز ایران را شاد کرده‌اید تشکر میکنم.
سیدعلی خامنه‌ای
22 آبان‌ماه 90
  بهداد سلیمی ساعتی پیش با کسب مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان، علاوه بر شکستن رکورد حسین رضازاده در حرکت یکضرب، جایگاه سومی را هم برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این مسابقات برای کشورمان به ارمغان آورد.

 تیم ایران در رقابت‌های سال 2011 که در دیزنی‌لند پاریس برگزار شد برای اولین بار به عنوان سومی جهان دست یافت ضمن اینکه با 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم و بهداد سلیمی در فوق سنگین، سجاد انوشیروانی در فوق سنگین و سعیدمحمدپور در 94 کیلوگرم در جایگاه دوم مدالی ایستاد

این برای نخستین بار است که وزنه برداری ایران در جایگاه سوم جهان می ایستد. بهترین عنوان وزنه برداری ایران در رقابت‌های جهانی 2003 ورشو بود که وزنه برداری ایران با نسل طلایی شامل وزنه بردارانی چون حسین رضازاده، شاهین نصیری نیا و محمدعلی فلاحتی نژاد به عنوان پنجمی امتیازی دست پیدا کرد ضمن اینکه در رده بندی مدالی هم با درخشش رضازاده و فلاحتی نژاد به دو مدال طلا دست پیدا کردیم. 

رییس‌جمهور افتخارآفرینی تیم ملی وزنه‌برداری كشور را تبریك گفت

رییس‌جمهور افتخارآفرینی فرزندان غیور و دلاور ملت ایران در آستانه عید بزرگ غدیر و كسب مقام سوم مسابقات قهرمانی وزنه برداری جهان برای اولین بار در تاریخ وزنه برداری كشور را به ملت شریف ایران و جامعه ورزش تبریك گفت.

 متن پیام تبریک رییس‌جمهور به تیم ملی وزنه‌برداری به شرح زیر است:

احمدی نژاد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب افتخارآفرینی فرزندان غیور و دلاور ملت ایران و کسب عنوان سوم مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان در آستانه عید بزرگ غدیر را که برای اولین بار در تاریخ پنجاه ساله وزنه برداری کشور رخ داده، به ملت شریف ایران و جامعه ورزشی تبریک می‌گویم.

از ورزشکاران عزیز و همه مربیان، کادر فنی، سرپرستان و مدیران تیم ملی وزنه برداری که شادکامی و سرور ملت ایران را در این ایام فرخنده مضاعف کردند صمیمانه تشکر کرده و برای همه آنان، جوانان و ملت بزرگ ایران آرزوی سرافرازی و موفقیت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران

محمد عباسی: موفقیت‌های وزنه‌برداری در المپیك لندن تكمیل شود

وزیر ورزش و جوانان موفقیت تاریخی وزنه برداران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در پاریس را تبریك گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) و به نقل از پایگاه خبری ورزش، در پیام 'محمد عباسی' درباره‌ی درخشش وزنه برداران در رقابت‌های جهانی پاریس آمده است: " امروز وزنه برداری ایران در مسیر نیل به قله های رفیع گام برداشته است. موفقیت های اخیر بر این نكته تاكید دارد كه قهرمانان وزنه برداری كشورمان از توانمندی بالایی در فتح سكوهای جهانی برخوردارند. بدون شك این موفقیت ها وظیفه مسوولان ورزش را در خدمت رسانی به نسل جوان و بالنده ایران اسلامی دو چندان خواهد كرد.امیدوارم این پیروزی بزرگ با موفقیتی بزرگتر در بازی های المپیك 2012 لندن تكمیل شود.خدای متعال را از بابت این پیروزی بزرگ شاكریم و تلاش ورزشكاران، زحمات مربیان و برنامه ریزی مسوولان فدراسیون وزنه برداری را ارج می نهیم.



***********************************************************************************************

 

آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران ناآرامی های سوریه را به اسرائیل و آمریکا نسبت داد و گفت : در حوادث سوریه دست آمریکا و اسرائیل آشکار است.


آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران ناآرامی های سوریه را به اسرائیل و آمریکا نسبت داد و گفت : در حوادث سوریه دست آمریکا و اسرائیل آشکار است. در توضیح بیشتر این نظر رهبر حکومت اسلامی ایران نخست مدعی شد که جوهر تحولات منطقه که او البته از آنها با عنوان "بیداری اسلامی" یاد کرد ضدیت با اسرائیل و آمریکاست و بر اساس معیارهای جمهوری اسلامی ایران هر جا که به سود آمریکا و اسرائیل شعار داده شود، آن حرکت انحرافی است و در مورد حوادث سوریه هم دست آمریکا و اسرائیل به خوبی آشکار است. 

آیت الله خامنه ای در جای دیگری از سخنانش مدعی شد که دولت های آمریکا و اسرائیل با تلاش برای شبیه سازی حوادث مصر، تونس، یمن و لیبی در سوریه سعی می کنند حکومت بشار اسد را که در خط مقاومت قرار دارد دچار مشکل کنند اما ماهیت حوادث سوریه با ماهیت حوادث دیگر کشورهای منطقه متفاوت است.

این اولین بار است که رهبر جمهوری اسلامی ایران در مورد رویدادهای سوریه موضع می گیرد و صریحاً همانند بشار اسد تظاهرات اعتراضی در این کشور را حاصل توطئۀ کشورهای خارجی و مشخصاً آمریکا و اسرائیل توصیف می کند. حوادث روسیه تاکنون به کشته شدن 1500 تن از ناراضیان توسط نیروهای دولت بشار اسد و آواره و پناهنده شدن دهها هزار سوری در کشورهای همسایه منجر شده است. ناراضیان سوریه صریحاً می گویند که افراد بسیج و سپاه پاسداران ایران در کنار ارتش سوریه درسرکوب مردم این کشور مستقیماً شرکت دارند. 

کشورهای غربی می گویند که جمهوری اسلامی ایران با ارسال اسلحه و تجهیزات ردیابی و شناسایی مخالفان به سوریه رژیم بشار اسد را در سرکوب مخالفانش یاری می رسانند. به تازگی اتحادیۀ اروپا فرماندۀ سپاه پاسداران محمد علی جعفری، رستم قاسمی، فرماندۀ سپاه قدس سپاه پاسداران ایران و حسین طائب مسئول حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران ایران را به دلیل نقش شان در سرکوب مردم سوریه مورد مجازات قرار داد. 

دولت بشار اسد تنها متحد جمهوری اسلامی ایران در منطقه است. حکومت اسلامی تهران به یاری رژیم دمشق کمک های نظامی و لجستیکی اش را در اختیار حزب الله لبنان می گذارد. از این نقطه نظر سقوط بشار اسد برای حکومت اسلامی ایران شکستی راهبردی در منطقه به شمار می رود.

دولت های غربی موضع دوگانۀ جمهوری اسلامی ایران را در قبال اتفاقات سوریه و دیگر کشورهای عربی نشانۀ ریاکاری و تزویر این حکومت دانسته و افزوده اند که حکومتی که تظاهرات مسالمت آمیز مردم خود و مردم کشوری دیگر، سوریه، را سرکوب می کند نمی تواند در پشتیبانی اش از حرکت های مشابه در دیگر کشورها صمیمی و صادق باشد.



*************************************************************************************

 

عظمت مقام معظم رهبری از دید سید حسن نصرالله

اولین جلسه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه ، روز سه شنبه 4/2/1380 ، با بیانات مهم رهبر معظم انقلاب ، آیت الله خامنه ای افتتاح شد .

بعد از سخنرانی ، هنگامی که ایشان در حال عبور از سالن کنفرانس بودند ، آقای سید حسن نصرالله - دبیر کل حزب الله لبنان - از جای برخاست و خود را به رهبر انقلاب رساند و دست ایشان را بوسید ... 

 


به دنبال سید حسن نصرالله ، دکتر رمضان عبدالله – دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین – نیز چنین کرد و سپس خالد مشعل – رئیس دفتر سیاسی حماس – و افراد دیگری از حضار به آنها پیوستند و هر یک به نحوی ، به رهبر انقلاب ابراز ارادت کردند و از ایشان قدردانی نمودند .

دو روز بعد ، به دیدار سید حسن نصرالله رفتم و با او به گفتگو نشستم . او درباره اینکه چه چیز باعث شد در آن اجلاس رسمی ، در برابر رهبر انقلاب خم شود و دست ایشان را ببوسد ، گفت : من این کار را عمدا و البته با کمال اخلاص انجام دادم . علت این بود که امسال ، رسانه های جهانی مرا « مرد سال » نامیده و در کشورهای عربی نیز عنوان « موفق ترین رهبر جهان عرب » را به من اختصاص داده اند . من از این القاب و عناوین خشنود نشده ام ؛ ولی در این جلسه مهم که جمعی از سران نهضت های اسلامی و شخصیت های سیاسی کشورهای اسلامی حضور داشتند و صحنه ها مستقیما توسط تلویزیون ، در جهان پخش می شد ، این کار را انجام دادم ؛ تا به همه کسانی که مرا می شناسند ، بگویم : من سرباز رهبر انقلاب اسلامی ایران هستم .

این کار سید حسن نصرالله نشان از عظمت مقام معظم رهبری دارد ؛ عظمتی که سبب شد رهبر حزب الله لبنان ، آن هم در برابر دید رؤسای کشورهای عربی ، دست معظم له را با اخلاص ببوسد .


 

 

***************************************************************************************************

 

سید حسن نصرالله: از آنجا که ایران رهبری بی‌نظیر در جهان دارد، به تهدیدات با قدرت دو چندان پاسخ می‌دهد


 


دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت روز شهید گفت که جنگ علیه ایران و سوریه کل منطقه را درگیر خواهد کرد و ایران به تهدیدات با قدرت دو چندان پاسخ خواهد داد.

  به گزارش فارس، سیدحسن نصرالله طی سخنانی به مناسبت روز شهید که سخنانش به طور مستقیم از شبکه خبری المنار پخش می شد، گفت: امیدواریم، روزی فرا برسد که در آن دولت لبنان این روز را رسما به عنوان "روز شهید" نامگذاری کند تا در آن یاد و خاطره تمام شهدای وطن گرامی‌ داشته شود.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما از تمام تلاش‌های گروه‌های مقاومت و مشارکت واقعی و حقیقی آنها در دفاع از لبنان تشکر و قدردانی می‌کنیم. و در ابتدا به این مناسبت اشاره‌ای خواهیم داشت و سپس از اوضاع داخلی جاری در لبنان سخن خواهم گفت.

دبیرکل حزب الله افزود: در این روز یاد و خاطره تمام شهدای حزب الله که در میان آنها فرمانده‌هان و کادرهای رهبری و شهادت طلبان بزرگ وجود دارند، را گرامی می‌داریم، شهدای گران‌قدر و بزرگی که پرچمدار آنها شهید بزرگ "احمد قصیر" است و به این خیل بزرگ و عظیم شهدا که به راه خود ایمان و باور داشتند و جزیی لاینفک و جدایی ناپذیر امت خود بودند و غم‌ها و دردها و رنج‌هایشان را بر دوش می‌کشیدند و امتی که این شهدا را تقدیم این راه کردند و به این جمع بزرگوار، افتخار می‌کنیم.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: انتخاب این روز به مناسبت معروفی صورت گرفت که همان اجرای عملیات شهادت طالبانه "احمد قصیر" در شهر صور است. این عملیات تا به امروز به دلیل میزان خسارات وارده به دشمن توسط یک شهید و در آن واحد، از دیگر عملیات‌های شهادت طلبانه به اجرا گذاشته شده متمایز و همچنان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عملیات صورت گرفته در تاریخ مبارزات اعراب – اسرائیل است.

آرامش لبنان از برکت خون شهداست / مقاومت آماده پاسخگویی به هر تجاوزی است

سیدحسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود به مناسبت روز شهید گفت: در این روز باید گفت که شهدا با تقدیم خون خویش تاکید کردند که زندگی با خفت و خواری را نمی‌پذیرند و اگر لبنانی‌ها به این زندگی ذلت‌بار و خیانت‌بار رضایت دهند، من از شما این سوال را می‌کنم، آیا می‌توان بر آن نام زندگی را گذاشت، بی‌شک خیر، این مرگ است و شهدا سازندگان واقعی زندگی هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: همه ما به یاد می‌آوریم که در اولین روزهای رویارویی با اشغالگران و تجاوزگران صهیونیست جامعه بین المللی چگونه در کنار اسرائیل ایستاد و به یاد دارند که روحیه مبارزان فلسطینی چگونه بود، با این حال رزمندگان در برابر تمام این موانع ایستادگی کردند و کثرت و خیل انبوه حامیان دشمن و کسانی که بر شکست مقاومت شرط بندی کرده بودند، هیچ‌گاه آنها را به وحشت نیانداخت.

سید حسن نصرالله گفت: در جنگ ژوئیه نه سلاح و نه تاکتیک و نه اداره جنگ و نه تمام وسایل موجود، موجبات پیروزی لبنان در این جنگ نشدند، بلکه تنها عامل موفقیت همین مردانی بودند که نه فرار کردند و نه به بیم و هراس افتادند و همچنان استوار و پابرجا باقی ماندند، از خط‌مشی و راه و منش این شهداست که ما امروز از زمان اشغال فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس تاکنون راحت و آسوده در کشور خود بسرمی‌بریم.

وی افزود: امروزه برای اولین بار است که لبنان و مشخصا جنوب آن در امنیت ، راحتی و آرامش کامل به زندگی خود ادامه می‌دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه به یکی از سخنرانی امام موسی صدر درباره وضعیت و شرایط حاکم بر جنوب لبنان اشاره کرد و گفت: چند روز پیش یکی از سخنرانی‌های امام موسی صدر را می‌خواندم که در یک جلسه خصوصی و داخلی آن را برای جنبش امل ایراد کرده بود، وی در این سخنان خود از شرایط جنوب لبنان و دلایل ناامنی حاکم بر آن سوال و تاکید می‌کردند که لبنان و جنوب آن ضعیف است و به همین دلیل است که دشمن هرچه بخواهد با ما انجام می‌دهد و با دلسوزی می‌گفت، بسیاری به آنچه در جنوب لبنان می‌گذرد توجهی ندارند، هنگامی که این مطالب را می‌خواندم به خود می‌گفتم، هنگام مراجعت امام، ایشان به فرزندان خود و مقاومتی که پایه‌گذار آن بود، افتخار خواهد کرد و با این‌که وی با کسی رودر رو نشد، اما به یکی از طرف‌های مهم معادلات منطقه‌ای تبدیل شد.

دبیرکل حزب الله لبنان احتمال تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به لبنان را بعید ندانست و ادامه داد: با وجود تمام آنچه گفته شد، با این حال هیچ‌گاه احتمال تجاوز دیگر بار دشمن صهیونیستی به لبنان را صرف نظر از تغییر و تحولات جاری در منطقه رد نمی‌کنیم، به عبارت دیگر حتی اگر رژیم صهیونیستی جنگی در سطح منطقه تدارک نبیند با این حال احتمال حمله آن به لبنان همچنان مطرح است.

وی افزود: به همین دلیل لبنان همیشه آماده پاسخ‌گویی به هر حمله و تجاوز است و این به خاطر این است که لبنان کشور ضعیفی نیست، بلکه به همراه ملت ، ارتش و مقاومتش کشور قدرتمندی است که می‌تواند از خود دفاع کند و پیروزی را رقم بزند و ورق را بر هر طرفی که علیه آن تجاوز کند برگرداند و تهدید را تبدیل به فرصتی حقیقی و واقعی برای خود کند.

سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود به قدرت ایمان در مبارزه با دشمن اشاره کرد و گفت: تا زمانی که این ایمان و این بینش و آگاهی برقرار باشد و این مثلث با قدرت بر لبنانی‌ها حاکم باشد، دشمن از دست زدن به هرگونه تجاوز و تعدی ناتوان است و اگر دست به این اقدام بزند، بی‌شک نهایت آن خواهد بود.

نصرالله با تاکید بر اینکه" نبود احتمال هرگونه حمله و تجاوز به لبنان به این معنا نیست که در خواب غفلت و بی‌خبری بسر ببریم" تصریح کرد، مقاومت از سال 1982 تاکنون روزی به خواب غفلت نرفته و تا فرا رسیدن روز آزادی لحظه‌ای به خواب نخواهد رفت و همواره بیدار و آماده است، چون می‌داند کشورش در کنار چه دشمنی قرار دارد، همان‌گونه مقاومت از 15 می 2006 تاکنون نیز لحظه‌ای به خواب غفلت نرفته است.

سید حسن نصرالله گفت که اسرائیل از سال 2006 تاکنون مرتبا آموزش می بیند و مانورهای مختلفی را انجام می دهد، حال ما چرا باید بخوابیم. من به کسانی که ناامید هستند و به کسانی که ناامید نشده اند، می گویم که هنگامی که از ما خواستید سلاح خود را کنار بگذاریم، به این معنی بود که از ما خواستید شکست و ذلت را قبول کنیم و از تجربیات خود استفاده نکنیم و از کرامت ملت خود در مقابل پلیدترین دشمنی که تاریخ به خود دیده است، دفاع نکنیم، اما ما امروز از شما می خواهیم که به مقاومت و ارتش و اراده ملت لبنان پایبند باشید که اینها عناصر اصلی قدرت واقعی لبنان است.

دولت میقاتی دولتی متنوع و تکثرگراست

وی در ادامه در دفاع از دولت نجیب میقاتی گفت که دولت لبنان ثابت کرده است که دولت متنوعی است و اکثریت مردم لبنان را شامل می شود، این، دولت بحث بررسی و گفتگو است و دولت تک بعدی و تک نظری نیست، دولتی است که برای تصمیم گیری با عناصر خود مذاکره و مشورت می کند و منتظر "پیامک" ها و شرط ها و اشاره های یک طرف بخصوص نمی ماند، امروز از این دولت خواسته می شود تا هر چه بیشتر کار کند و دستاوردهای زیادی را به دست آورد، دولت باید پرونده ها را دنبال کند و به هیاهوهایی که از این سو و آن سو بلند می‌شود، گوش نکند، مهم‌ترین اولویت دولت این است که به مسایل مربوط به ملت لبنان اهمیت دهد.

جنگ علیه ایران و سوریه کل منطقه را درگیر خواهد کرد/ اوضاع منطقه به نفع مقاومت است

وی گفت: باید توجه کرد در تحولاتی که در منطقه ما رخ داد و تحلیلگران در فهم آن اختلاف نظر دارند این امر مطمئن وجود دارد که سقوط "بن علی" زیانی برای آمریکا و غرب است اما رژیمی که در آینده خواهد بود این سخن دیگری است و موضوع در خصوص لیبی و مصر نیز این چنین است؛ مطمئنا در مسیر تحولات منطقه محور مقاومت بزرگ‌تر می‌شود و این زمینه را فراهم می‌کند که هم‌پیمانان جدیدی پیدا کند.

ایران قدرتمند با ارتش و ملت خود از تهدیدات هراسی به دل ندارد

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد بودیم که تهدیدات افزایش یافته و ناگهان احتمال اقدام دشمن اسرائیلی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران با قدرت مطرح شد و تهدیدات بالا گرفت؛ رهبران ایران به طور قاطع به آن پاسخ دادند و صریح‌ترین پاسخ نیز همان بود که دیروز آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کرد و آنچه ایشان گفتند عین واقعیت بود؛ ایران قدرتمند با ارتش و ملت و وحدتی که دارد ممکن نیست که از تهدیدها و شاخ و نشان کشیدن‌ها بترسد.

نصرالله تصریح کرد: زمانی که ارتش‌های آمریکا آمد و منطقه را اشغال کرد در اطراف ایران بود امروز نیروهای آمریکا در تمامی کشورهای هم مرز ایران حضور دارند اما با این حال ایران تضعیف نشده است و به مذاکرات مستقیم با آمریکایی‌ها کشانده نشد، اگر کمی به عقب بازگردیم نباید فراموش کنیم که تا آخر سال آمریکا از عراق عقب‌نشینی می‌کند و طرح آمریکا شکست بزرگی متحمل شد.

وی اظهار داشت: در سال 2000 برخی‌ها می‌گفتند که مقاومت در لبنان پیروز نشد و اکنون هم برخی‌ها هستند که می‌گویند که این آمریکاست که تصمیم به خروج از عراق گرفت؛ فروپاشی شدید در اقتصاد آمریکا و تلفات انسانی آن بیانگر شکست در عراق است؛ باید اشاره کرد که آمریکا اکنون قادر نیست که با آتش نظامی عقب‌نشینی کند و باید زیر آتش رسانه‌ای تحت عنوان تهدید به جنگ در منطقه عقب‌نشینی کند تا خبر عقب‌نشینی آمریکا عادی به نظر برسد و افکار عمومی از آن غافل شود.

ایران و سوریه در برابر اشغالگری آمریکا ایستادند

دبیر کل حزب‌الله تاکید کرد: اما باید بر این عقب‌نشینی تمرکز کرد زیرا چندین نتیجه دارد، طبیعی است که دولت آمریکا در صدد مجازات کشورهای موثر در به شکست کشاندن طرح آمریکا برآید و این دو کشوری که در برابر اشغالگری آمریکا در عراق ایستاده و از پایداری ملت عراق حمایت کردند ایران و سوریه بودند، آمریکا می‌خواهد به آنها بگوید که خوشحال نباشید چماق علیه شما همچنان باقی مانده است، تصور نکنید که آمریکا از عراق خارج شد و به شکست خود اعتراف کرد.

آمریکا می خواهد ایران را به مذاکرات مستقیم بکشاند

وی افزود: مورد چهارم این است که آمریکا می‌خواهد ایران را به زانو درآورد و به مذاکرات مستقیم بکشاند امری که ایران آن را نمی‌پذیرد[بنابراین] بهترین راه به تسلیم درآوردن سوریه است تا آنچه را در گذشته قبول نمی‌کرد، بپذیرد و بنابراین دلایل و پیش‌بینی‌هایی که مربوط به وضعیت مالی اروپا و جهان است و از آنجا که ایران قدرتمند، یکپارچه و متحد است و رهبری بی‌نظیر در جهان دارد بر این اساس با قدرت دو چندان پاسخ خواهد داد.

جنگ علیه ایران و سوریه محدود به این دو کشور نمی شود

نصرالله تاکید کرد: امروز وزیر دفاع آمریکا را که ادعاهای واهی کرده باید خوب بداند که جنگ علیه ایران و سوریه هرگز در ایران و یا سوریه باقی نخواهد ماند بلکه این جنگ کل منطقه را درگیر خواهد کرد و این‌ها محاسبات واقعی است و واقعیت این است؛ ما در تمامی رخدادهای آینده همچنان با ایمان و با عزم و اراده باقی خواهیم ماند و ان شاءالله پیروز میدان خواهیم بود.

وی همچنین گفت: دل بستن به ضعیف بیهوده و زیانبار است و زمان ضعف و واپس‌گرایی این امت تمام شده است. امروز در روز شهید تاکید می‌کنیم که دوران شکست‌‌ها بسر آمده است و ما باید خون شهدا را حفظ کرده و این راه را تکمیل کنیم و ما در این مسیر با شما هستیم، امروز بیش از هر زمان دیگری اوضاع محلی، منطقه‌ای و بین‌‌المللی به نفع ملت‌های منطقه و محور مقاومت است.


 

 

 

*******************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان و عبدالله صالح و معمرقذافی ونامبارک مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و عاری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

 

من الله توفیق

 

www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )


نظرات شما عزیزان:


نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 23 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com