سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 418
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 674
بازدید ماه : 1285
بازدید کل : 133330
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 12800:خبر قطع شدن کتف یک جوان افغانی و پیوند دوباره آن توسط پزشکان متخصص ایرانی

عنوان 12800:خبر قطع شدن کتف یک جوان افغانی و پیوند دوباره آن توسط پزشکان متخصص ایرانی
+
دیدگاه‌های متفاوت در مورد پیمان استراتژیک با آمریکا
+
13 سرباز آمريكايي در حمله انتحاري كابل كشته شدند

خبر قطع شدن دست کارگر افغانی و پیوند انخبر قطع شدن دست کارگر افغانی و پیوند ان 

این متخصص جراحی عمومی خاطرنشان کرد: وقتی بیمار به این بیمارستان آمد، تقریبا شش، هفت ساعت از وقوع حادثه گذشته و بیمار در حالت شوک بود و به علت کنده شدن تمام عضلات دست از بدن به همراه سرخرگ و سیاهرگ، خون‌ریزی شدیدی داشت.

 

 

سجادی ادامه داد: اندام‌هایی که قطع می‌شوند یک زمان طلایی برای پیوند دارند که چهار تا شش ساعت است. پس از این زمان، شانس پیوند اندام آسیب‌دیده به شدت کاهش می یابد، اما اگر اندام کوچک باشد، امکان پیوند تا زمانهای بیشتر و حتی ۳۶ ساعت هم وجود دارد که در مورد اندام‌های بزرگ مانند دست، فرصت کمتری برای پیوند وجود دارد.

این جراح افزود: پس از ورود بیمار به اتاق عمل، دست قطع شده، پر از سیمان، ماسه و شن بود که با حدود ۶۰ لیتر محلول ضدعفونی شسته شد. در نهایت از ساعت حدود ۱۷ عمل پیوند آغاز شد و در ساعت ۲۴ کار به پایان رسید.

 

وی تصریح کرد: حین عمل، شریان و سیاهرگ بیمار به کمک سیاهرگ کشاله ران که به سیاهرگ سافن مشهور است، بازسازی و دوباره ساخته شد؛ البته پیوند عصب در عمل صورت نگرفت، چرا که هنوز میزان تخریب عصب‌های دست مشخص نبود، اما متخصصان اعصاب اعلام کردند که دو تا سه ماه بعد از عمل می‌توان عصب دست را بازگرداند.

سجادی تصریح کرد: زمانی که در رگ‌ها، نقص زیادی باشد و نتوان شریان را به یکدیگر نزدیک کرد و یا زمانی که پارگی رگ‌ها بیشتر از سه تا چهار سانتیمتر باشد، مجبور به استفاده از سیاهرگ پا جهت پیوند هستیم؛ چرا که اگر بخواهیم رگ ها را به زور با نخ های مختلف به یکدیگر نزدیک کنیم، خون لخته می‌شود. برای ثابت کردن استخوان‌های شکسته شده بازو هم از پلاتین خارجی استفاده شد.

 

این جراح درباره احساس خود حین مواجهه با بیمار گفت: در ابتدا وقتی بیمار را دیدم، کمی دچار ترس شدم ولی تجربه مواجهه با چنین مصدومانی در سالهای جنگ به من دلگرمی داد که چنین عملی را برعهده بگیرم و به لطف خدا وقتی جراحی با همراهی یک متخصص بیهوشی و یک متخصص ارتوپد شروع شد، کارها تسهیل شد و موفق شدیم بدون این که حتی یک ذره از عضلات بیمار از بین برود، ضایعه را ترمیم کنیم؛ این در حالی است که آن طور که همکاران ارتوپد می‌گویند پیوند دستی که با این شدت وهمراه کتف از بدن جدا شده باشد حتی در کتاب‌های مرجع ارتوپدی هم گزارش نشده است.

********************************************************************

دیدگاه‌های متفاوت در مورد پیمان استراتژیک با آمریکا

مجری: باسلام، شما بیننده‌ی برنامه‌ی افغانستان و جامعه‌ی جهانی هستید. از زمانی که در سال گذشته بحث روابط دراز مدت و ایجاد پایگاه‌های دائمی نظامی از سوی آمریکایی‌ها برای افغانستان مطرح شد، نظریات مختلفی در مورد آن پایگاه‌ها و عملکرد آن‌ها و وظایف آن ها برای دولت افغانستان مطرح شده است. در چند ماه گذشته، طرح سند یا پیمان استراتژیک افغانستان با آمریکا، یکی از بحث‌های مطرح در آن کشور بوده است. پیمانی که گام های نخست خود را بر می‌دارد. چند ماهی است که مذاکراتی بین افغانستان و دولت آمریکا بر سر تنظیم سند شروع شده است. سوال اینجاست که امضای پیمان استراتژیک چه فوایدی برای دولت افغانستان خواهد داشت؟آیا با امضای این قرارداد، کشورهای منطقه‌ای موضعشان را با افغانستان تغییر نخواهند داد؟ دولت امریکا چندی قبل سندی را درمورد ماهیت دراز مدت پیمان استراتژیک بین آمریکا و افغانستان ارائه داده و شورای امنیت ملی کشور افغانستان هم، شرایط سند را با معیارهای استراتژیک مورد نظر افغانستان تنظیم ساخته است. هنوز مسائل اصلی این سند مشخص نشده است، اما بی شک ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در افغانستان و شرایط و وظایف آن، از مسائل مهم بین دو کشور است. به همین خاطر، دولت‌مردان کابل همچون رئیس جمهور کرزی که اخیراً در نشست شورای امنیت ملی در مورد آماده سازی سند پیمان استراتژیک سخن گفت، برگزاری لویی جرگه در دو سه ماه آینده را مورد توجه قرار خواهند داد.
داوود کلکانی (عضو مجلس): ما در جنگ هستیم و به یک کشور ویران مبدل شده ایم و بنیادهای اقتصادیمان غیر قابل استفاده است. مردم افغانستان باید در سطح جهان جایگاهی داشته باشند. ما هنوز هم مورد تعارض و تهاجم همسایگان خود هستیم. ما باید متحد باشیم تا از این منجلاب بیرون آییم.
امان الله پیمان (عضو مجلس): در مورد مسائل استراتژیک آمریکا با افغانستان، من همیشه عقیده‌ ام این بود که مردم افغانستان باید از دست درازی پیش دیگران دست بردارند. این به خود مردم مربوط می شود. مسلماً اگر آمریکا اهدافی استراتژیک دارد، ما هم اهداف خودمان را در سطح ملی داریم و برنامه هایی که تاثیر مثبتی بر افغانستان داشته باشد، آن ها را دنبال می کنیم. ولی آمریکایی ها نباید مردم افغانستان را تحت فشار بگذارند، که افغان ها روحیه ی همکاری خود را از دست بدهند. روحیه مبارزه با تروریسم مردم افغانستان نباید ضعیف شود. زیرا این امر به نفع خودشان نیز نیست و همچنین اهداف باید دوطرفه باشد.
حسین عالمی بلخی( عضو مجلس) : امضای این پیمان برای افغانستان بسیار مهم است. اهمیتش این است که نیروهای آمریکا 10 سال است بدون تعریف در افغانستان حضور دارند و با امضای این پیمان حضور آن ها در کشورمان تعریف و مشخص می شود. این باید معلوم شود که در این کشور چه می کنند و حاکمیت افغانستان چرا توسظ خارجی ها تصویب میشود؟ حال این به نفع افغانستان تعریف میشود یا به ضرر آن، موضوعی است که باید منتظر شویم تا ببینیم متنی که در این پیمان به کار میرود به سمت اهداف کدام کشور می رود.
مجری: می گویند دولت افغانستان برای امضای همکاری های دراز مدت استراتژیک با آمریکا، یک سری شرطهایی را مطرح کرده است: تامین صلح در افغانستان، قانونمند شدن حضور نیروهای بین المللی در این کشور، تجهیر و تقویت نیروهای افغان، ختم فعالیت نهادها با حکومت و مصرف شفاف کمک های جهانی شامل این موارد است. افغانستان میگوید در مورد ایجاد رابطه استراتژیک با آمریکا نماینده های مردم این کشور درلویی جرگه سنتی تصمیم خواهند گرفت. با اینکه بارها سر و صداهای مربوط یه این پیمان در شبکه ها پخش شده است، اما شورا جزئیات این پیمان را با مردم و نهادهای مدنی شریک نساخته و از اعلام آن خودداری می کند.
امان الله پیمان: دیدگاه های منفی که در حلقه‌ی حکومت نسبت به پارلمان ها وجود دارد، این مسائل را مختل ساخته، حتی تفاهم میان قوای افغانستان را هم از بین برده است. من به اعضای حکومت افغانستان پیشنهاد می‌کنم، که از این اعتراض های شخصی بگذریم و آن چه را که برای آینده ی کشور مهم است، مطرح کنیم. این پیمان استراتژیک باید بین مردم افغانستان مطرح شود، تا آن ها هم قدرت تصمیم گیری داشته باشند.
سید محمد حسین عالمی بلخی: خوب بود درمورد این مسائل رئیس جمهور صحبت می کرد و مشورت می گرفت، اما شاید آن ها فکر می کردند این انتشار عوارضی داشته باشد، به همین خاطر احتیاط کرده اند. مطابق قانون اساسی، رئیس جمهور ملزم نیست که بعد از امضای پیمان، آن را با پارلمان در میان بگذارد، شاید مطرح کردن آن بهتر بود، اما شاید هم به خاطر پیچیدگی هایش درست نبوده است. اما بعد از امضا، تنها مرجعی که به این پیمان مشروعیت میدهد و جنبه‌ی اجرایی آن را تحقق میدهد، پارلمان افغانستان است.
اگر آن پیمان در پارلمان تصویب نشود، هیچ ضمانت و مشروعیتی برای اجرا ندارد.
داوود کلکانی: هر وقت که حکومت افغانستان به نتایج نهایی برسد، پارلمان آن را بررسی می‌کند؛ اگر طبق منافع مردم افغانستان بود، آن را تایید نموده و در غیر آن صورت، رد خواهند کرد. رئیس جمهور مطابق قانون اساسی، باید در مورد موضوعات مهم، طبق آرای مردم تصمیم بگیرد، این می تواند به شکل جرگه ای یا رفراندوم و یا ... باشد.
مجری: همکاری استراتژیک با آمریکا، باعث نگرانی پاکستان و ایران شده است. هرچند که پاکستان اظهار نمی کند، ولی نگرانی های خود را در موردآمریکا دارد هم چنین سیّد علی خامنه‌ای در دیدار خود با حامدکرزی گفته است، نگران ایجاد پایگاه‌های نظامی آمریکا در افغانستان است و تا زمانی که نیروهای آمریکایی در افغانستان حضور داشته باشند، صلح بر قرار نخواهد شد. اما برخی از کارشناسان افغان می‌گویند، شرایط بد امنیتی در افغانستان و منطقه، به دلیل وجود نیروهای بین المللی نبوده و علت ناآرامی ها، کسانی هستند که دست به ترور می‌زنند و حامیان تروریسم هستند. در حالی که به گفته ی سخنگوی ریاست عمومی امنیت ملی کشور، بعضی از اتباع ایرانی و پاکستانی، در ناامنی در افغانستان دست دارند. رئیس جمهور افغانستان، به همسایگان خود این اطمینان را داده است، که ازخاک این کشور به ضرر آن‌ها هیچ‌گاه استفاده نخواهد شد. اما چرا باز هم کشور‌های همسایه من جمله ایران و پاکستان، از امضای این پیمان استراتژیک با آمریکا هراس دارند و حتی مخالف این طرح می‌باشند؟
سید عالمی بلخی : همسایگان افغانستان فکر می کنند که بستن این پیمان به مردم افغانستان قوّتی می‌بخشد که زمینه‌های مداخله ی آن‌ها را کم‌تر می‌کند و همچنین کسانی در این کشور حضور پیدا می‌کنند، که با آن ها دشمنی دیرینه دارند و خوب است آن‌ها هم به این مسئله توجه داشته باشند، که افغانستان به کدام سمت پیش می رود؟ پارلمان دولت افغانستان متعهّد می‌شود که این پیمان به گونه‌ای تنظیم می‌شود، که به منافع همسایگان ما ضرری نرسد. می خواهم این را بگویم، که کشورهای همسایه بهتر است به جای هشدار و اخطار، در این جهت حرکت کنند، حسن نیتشان را بر ملت افغانستان نشان دهند، تا تشویش هایی که دولت افغانستان دارد، حل شود تا افغانستان نیازی نبیند که این پیمان را با دولت قدرتمند غربی امضا کند.
امان الله پیمان: ما در یک سرزمین مشترک با مرزهای مشترک زندگی می کنیم و اگر همسایگان بخواهند به این فکر کنند که این اقدام چه ضرری برای آنها دارد، به هیچ جا نمی‌رسیم. کشوری مثل پاکستان که خودش درگیری های داخلی دارد و مسائل اقتصادی و مسائل امنیتی آن‌ها روز به روز صدمه می‌بیند، من این به آن‌ها پیشنهاد می کنم، که به منافع خودشان هم فکر کنند همچنین همه اگر به منافع منطقه هم فکر کنیم بهتر خواهد بود.
مجری: شماری از آگاهان سیاسی بر این باورند، که اگر سند استراتژیک بین دو کشور امضا و تصویب گردد، پس از سال 2014 میلادی، حضور آمریکا در افغانستان قانونمند می‌شود و منافع فراوانی نیز به افغان‌ها خواهد رسید در این بین بسیاری از مقامات دولتی و سران بر این باورند، تا با اضافه نمودن شرط‌هایی به سند استراتژیک آمریکا، امتیازهای بیشتری را از آن دریافت کنند. شرط هایی که مطابق خواست مردم و دولت افغانستان است. آنها بر این باورند که پیمان استراتژیک آمریکا که چشم انداز روابط بین دو کشور را مشخص خواهد کرد، باید تضمینی برای برقراری ثبات و امنیت کشور و منافع آن باشد. طبق وضعیت اقتصادی و نظامی افغانستان، کمک های اقتصادی و نظامی تداوم یابد و از خودسری های نظامیان آمریکایی جلوگیری شود، همچنین منافع و نگرانی های امنیتی و سیاسی کشورهای منطقه‌ای مد نظر قرار گیرد و موانع رشد دولت‌داری در افغانستان برداشته شود و منافع ملی در حفظ استقلال کشور افغانستان مورد توجه قرار گیرد.

******************************************************

13 سرباز آمريكايي در حمله انتحاري كابل كشته شدند

 

يك مقام نظامي غربي تاييد كرد كه دست كم 13 سرباز آمريكايي در ميان بيش از 20 نفري بودند كه روز شنبه در حمله انتحاري بمب گذار طالبان به موتر سازمان پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو) كشته شدند.

 

به گزارش ايرنا، روزنامه نيويورك تايمز در اين رابطه نوشت: حمله به اين موتر در مقابل دانشگاه آمريكايي كابل و در مسيري كه اغلب محل عبور مربيان نظاميان از پايگاه هاي ناتو به مركز آموزش ارتش كابل است، به وقوع پيوست.

 

گفته مي شود دست كم 8 غير نظامي از جمله 2 كودك در ميان كشته شدگان بودند.

 

در همين حال به گزارش خبرگزاري رويترز از كابل، سخنگوي نيروي بين المللي كمك به تامين امنيت در افغانستان (ايساف) در اين خصوص گفت: مرگ 13 عضو نيروي بين المللي كمك به تامين امنيت در افغانستان را تاييد مي كنيم. وي توضيح بيشتري در اين رابطه نداد.

 

پيشتر سخنگوي وزارت كشور افغانستان از كشته شدن 3 غير نظامي و يك نيروي پليس در اين حمله خبر داده بود.

 

حمله روز شنبه  ، مرگبارترين حمله انفرادي به نيروهاي بيگانه در افغانستان از زمان آغاز جنگ در اين كشور در سال 2001 تاكنون بود.

 

حمله روز شنبه  به كاروان حامل نيروهاي ايساف در منطقه  دارالامان در غرب شهر كابل و در نزديكي موزه ملي افغانستان روي داد.

 

گروه طالبان پيشتر مسووليت اين حمله را برعهده گرفت و اعلام كرد كه براي اين انفجار، يك دستگاه خودرو را به 700 كيلوگرم مواد منفجره مجهز كرده است.

 

همچنين سه تبعه استراليايي و يك تبعه افغان روز شنبه در جريان حمله ديگري در استان اروزگان در جنوب افغانستان كشته شدند. فرد مهاجم يونيفرم مخصوص ارتش ملي افغانستان را به تن داشت و به طرف قربانيان آتش گشود.

******************************************************************************

 مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان و عبدالله صالح ونامبارک مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و آری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

 

من الله توفیق

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

 

من ا...توفیق

ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy)

esarm.twitter.ir

http:// www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 

 

 

 www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 10 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com